AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Har bare barbert der nede så dette blir i så fall første gang jeg vokser. Hvor vondt er dette på en skala fra 1 til 10? Og hvordan fjerner de hårene i rumpa? Må du liksom stå i doggy mens de river ut hårene? Synes det er så flaut å tenke på at noen skal se i rumpa mi, men de er vel vandt til slikt? Tenkte å bestille time men er så usikker... . Jeg er bare så sykt lei av å shave. Anonymkode: 0c279...ea0
Rakelmaki Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 (endret) Jeg synes ikke det er vondt, men første gangen er mest smertefullt. Etter første gang går det raskere og er mindre smertefullt. Jeg tenker at smerten er 1-2 av 10. MEN smerten varierer faktisk fra salong til salong. Har nå funnet en salong med veldig flinke ansatte. Hun som vokser meg er effektiv og veldig flink til å minimere ubehaget. Et annet sted blødde jeg masse, hun fjernet ikke engang alt håret osv. Ikke bra. Du ligger på siden og sprer rumpeballene. Å vokse rumpehårene går ganske raskt. Et par sekunder bare. De ansatte er veldig vandt til dette og ser mange forskjellige underliv og rumper hver dag. De bryr seg ikke! Hadde de brydd seg hadde de spesialisert seg på andre områder. Endret 8. november 2016 av Rakelmaki
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 Synes ikke det er spesielt vondt. Gjør det bare selv Anonymkode: e602e...083
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 16 timer siden, Rakelmaki skrev: Jeg synes ikke det er vondt, men første gangen er mest smertefullt. Etter første gang går det raskere og er mindre smertefullt. Jeg tenker at smerten er 1-2 av 10. MEN smerten varierer faktisk fra salong til salong. Har nå funnet en salong med veldig flinke ansatte. Hun som vokser meg er effektiv og veldig flink til å minimere ubehaget. Et annet sted blødde jeg masse, hun fjernet ikke engang alt håret osv. Ikke bra. Du ligger på siden og sprer rumpeballene. Å vokse rumpehårene går ganske raskt. Et par sekunder bare. De ansatte er veldig vandt til dette og ser mange forskjellige underliv og rumper hver dag. De bryr seg ikke! Hadde de brydd seg hadde de spesialisert seg på andre områder. Hvor går du? Hvis i Oslo. Sliter med å finne noen flinke. Anonymkode: 30816...28a
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 Jeg kan svare om noen timer Skal på min aller første voksing idag. Gruer meg, men er spent på hvordan resultatet blir Anonymkode: bfbe7...da8
Rakelmaki Skrevet 9. november 2016 #6 Skrevet 9. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor går du? Hvis i Oslo. Sliter med å finne noen flinke. Anonymkode: 30816...28a Det var ikke i Oslo, men er selv på utkikk etter en bra salong selv. Så følger med her.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #7 Skrevet 9. november 2016 Det var veldig vondt etter min mening! De verste rivene var vel sånn 8-9 i forhold til hvor vond smerte jeg har kjent før. Men det varte bare to sekunder da, så var smerten borte igjen. Så var det å vente på neste riv.... Da hun vokset bak lå jeg på magen og spredte begge rumpeballene. Det var egentlig aldri kleint på noe vis Kommer til å gjøre det igjen, heller litt vondt et kvarter hver 4.-5. uke enn røde, kløende prikker to ganger i uken. Anonymkode: bfbe7...da8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå