Gå til innhold

"Nytt innlegg" på facebook

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå så jeg tilfeldig over søkerlisten min på facebook, hvor det jo vises om enkelte facebookbrukere har postet noe på sin profil. Og denne gangen ser jeg at et av samboers familiemedlemmer har postet et eller annet.  Men når jeg klikker inn på profilen så se jeg ingenting..

Kan det bety at hun har gitt meg redusert tilgang?

Anonymkode: 4debb...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Melis_R skrev:

Kan hende hun har blokkert deg fra å se det ja☺ 

Sånn, da var hun slettet :)  

Trenger ikke slike personer som viser hva de tenker om meg, for å si det slik.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er sikker på at de skrev om deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke å bety det. Det har skjedd flere ganger der jeg har trykket meg inn på noen som visstnok har nye innlegg som faktisk ikke har det. 

Dersom du er så usikker på det kan du jo spørre samboeren din hva han ser fra vedkommendes profil. 

Anonymkode: 1d514...2f1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene, det synes jeg sier mer om deg. Du vet da ikke at hun har begrenset tilgangen din på hennes profil. Hun kan eksempelvis ha blitt tagget i noe og skjult det fra tidslinjen. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller om varslet ikke står der lenger kan hun ha lagt ut noe og så slettet...

Anonymkode: 48566...f10

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra for henne at hun ikke lenger har deg på sin venneliste da. Det var da måte på til overreaksjon. Det kan bety hva som helst det. 

Anonymkode: 4bccc...038

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Wow, snakk om overreaksjon.... sier mer om deg en om henne når det er så lite som skal til for å tippe deg over kanten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også bety at vedkommende postet et innlegg i en gruppe som du ikke er medlem av.

Kan også være at når dere ble venner, at hun ikke gikk fysisk inn og la deg til som sine nærmeste venner i etterkant. Dette må gjøres i tillegg til å godkjenne en venneforespørsel. Om hun ikke gjorde det så vil du heller ikke automatisk ha tilgang til alle hennes oppdateringer/posting av innlegg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du like dramatisk ellers også? :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan også hende at det hun postet ligger langt nede på siden hennes. Jeg har flere ganger måtte lete for å finne igjen innlegg vennene mine har lagt ut. Noen ganger vises flere dager gamle postinger på startsiden. 

Anonymkode: b6bed...352

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan også hende at det hun postet ligger langt nede på siden hennes. Jeg har flere ganger måtte lete for å finne igjen innlegg vennene mine har lagt ut. Noen ganger vises flere dager gamle postinger på startsiden. 

Anonymkode: b6bed...352

Fant bare gamle bursdagsgratulasjoner. Profilen viser ikke mer enn det pluss profilbilde. 

Har et anstrengt forhold til samboers familie, så har for en tid siden sett meg nødt til å slette dem fra FB. For å gi en liten smakebit så la dem seg borti alt vi foretok oss, og spredte løgner om meg så klart. For jeg er jo lykkejegeren som tok sønnen fra dem:sarkasme:Generelt krevde dem mye av tiden vår, og mente at jeg ikke hadde penger (jeg gikk på skole og hadde to jobber):ler:

Men hun som var igjen på vennelisten min nå, valgte jeg å beholde en stund. Forde hun ikke var den som blandet seg inn i min og samboers liv.  Men når hun nå har blokkert meg, må jeg dessverre bare innse at hun tar parti med familien sin. Og da kan ikke jeg stole på henne...  Mye går på intuisjon og de fakta og episodene man faktisk sitter med.

Jeg er snart 30 år, og har i løpet av livet lært at en aldri kan gjøre en person som misliker deg til din venn. Liker de deg ikke, så har de virkelig bestemt seg for det.

Og de vennene jeg nå har på facebook, er utrolig flotte personer. Jeg både prater og møter dem i det daglige, og de er mine ekte venner :) 

Hva ville dere selv gjort med mennesker som ikke respekterte dere?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant bare gamle bursdagsgratulasjoner. Profilen viser ikke mer enn det pluss profilbilde. 

Har et anstrengt forhold til samboers familie, så har for en tid siden sett meg nødt til å slette dem fra FB. For å gi en liten smakebit så la dem seg borti alt vi foretok oss, og spredte løgner om meg så klart. For jeg er jo lykkejegeren som tok sønnen fra dem:sarkasme:Generelt krevde dem mye av tiden vår, og mente at jeg ikke hadde penger (jeg gikk på skole og hadde to jobber):ler:

Men hun som var igjen på vennelisten min nå, valgte jeg å beholde en stund. Forde hun ikke var den som blandet seg inn i min og samboers liv.  Men når hun nå har blokkert meg, må jeg dessverre bare innse at hun tar parti med familien sin. Og da kan ikke jeg stole på henne...  Mye går på intuisjon og de fakta og episodene man faktisk sitter med.

Jeg er snart 30 år, og har i løpet av livet lært at en aldri kan gjøre en person som misliker deg til din venn. Liker de deg ikke, så har de virkelig bestemt seg for det.

Og de vennene jeg nå har på facebook, er utrolig flotte personer. Jeg både prater og møter dem i det daglige, og de er mine ekte venner :) 

Hva ville dere selv gjort med mennesker som ikke respekterte dere?

Du virker som en tarvelig person. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som også kan ha skjedd er at du allerede har sett den nye oppdateringen i newsfeeden din. Da vises den ikke nødvendigvis om du klikker deg inn på siden din. Av og til er det jo kluss med disse oppdateringene også. Det kan være mange forklaringer.

Anonymkode: 729b1...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...