Gå til innhold

Facebook hva er greia med bananer og epler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Facebook er det så mange som skriver eple eller banan .... Hva slags ny greie er meningen med dette....

Anonymkode: 6b4d9...9df

Skrevet

Bevisstgjøring om brystkreft. Hvert år er det en sånn kjedegreie på facebook som visst nok skal gjøre noe positivt for brystkreftsaken. Hva med å heller gi penger til kreftforeningen i stedet for å henge seg på disse latterlige greiene?!

Skrevet

Skriv BANAN på statusen din og redd en kreftsyk i dag!!!!  :balltre:

Anonymkode: 01b21...381

• Liker 7
Skrevet

Kan se ut til at det har noe med status å gjøre? I hvert fall er alle bananene her gifte, mens kirsebærene og blåbærene ikke er det :P 

Skrevet (endret)
På 8.11.2016 den 22.30, Joe12 skrev:

Kan se ut til at det har noe med status å gjøre? I hvert fall er alle bananene her gifte, mens kirsebærene og blåbærene ikke er det :P 

Det har likevel noe med brystkreft å gjøre av en eller annen grunn -.-

Denne fikk jeg for noen år siden;

"Vi leker en ny lek her på FB.
Noen foreslo at vi jenter skulle gjøre noe ekstra for å få mer oppmerksomhet rundt Brystkreft.

Det er veldig enkelt, og jeg vil gjerne at du hjelper meg å spre dette.
I fjor var det fargen på bh'en du hadde på deg du skulle skrive i din status og det fikk menn til å undres i flere dager på hvorfor alle jenter skrev om farger..
I år skal det dreie seg om du er gift, skilt, enslig, osv.
Du skriver hva du er ved å bruke følgende koder beskrevet lenger nede på siden - og husk! ikke gjenta denne meldingen på statusen din, bare skriv den type frukt som beskriver hvor du befinner deg i livet i statusfeltet ditt.
Så klipper du ut denne teksten og limer den inn i en ny melding og videresender den til venninnene dine!!

Blåbær: Jeg er singel
Ananas: Det er komplisert
Bringebær: Jeg er en "touch and go" jente
Eple: Forlovet+
Kirsebær: I et forhold
Banan: Jeg er gift
Avokado: Jeg er "den andre kvinnen"
Jordbær: Finner ikke den "rette"
Sitron: Skulle ønske jeg var singel...
Grapefrukt: Vil gjerne gifte meg!!
Appelsin: Liker å sjekke markedet...

Bh-leken kom så langt som til å bli omtalt på TV, la oss forsøke å få denne leken like langt og vise hele verden hvor utrolig sterke vi kvinner kan være når vi står sammen!"

...Mye det samme nå da sikkert. Og bare bullshit.

Endret av Minya
  • Liker 1
Skrevet
På 8.11.2016 den 19.46, Mythic skrev:

Bevisstgjøring om brystkreft. Hvert år er det en sånn kjedegreie på facebook som visst nok skal gjøre noe positivt for brystkreftsaken. Hva med å heller gi penger til kreftforeningen i stedet for å henge seg på disse latterlige greiene?!

Enig. De som få brystkreft blir ikke friskere av at vi deler/skriver idiotiske kjedebrev på fb. Det de kreftrammede trenger, er behandling, forhåpentlig i tide.

Dessverre har jeg altfor mange venner på fb som kaster seg på hvert eneste sykdomskjedebrev som dukker opp

• Liker 3
Skrevet

Hva i helvete er en "touch and go jente"?? En som digger sjampo mot flass???

Anonymkode: 01b21...381

• Liker 3
Skrevet
På 10.11.2016 den 22.24, Minya skrev:

Noen foreslo at vi jenter skulle gjøre noe ekstra for å få mer oppmerksomhet rundt Brystkreft.

I fjor var det fargen på bh'en du hadde på deg du skulle skrive i din status og det fikk menn til å undres i flere dager på hvorfor alle jenter skrev om farger..
Du skriver hva du er ved å bruke følgende koder beskrevet lenger nede på siden - og husk! ikke gjenta denne meldingen på statusen din, bare skriv den type frukt som beskriver hvor du befinner deg i livet i statusfeltet ditt.
Så klipper du ut denne teksten og limer den inn i en ny melding og videresender den til venninnene dine!!

Bh-leken kom så langt som til å bli omtalt på TV, la oss forsøke å få denne leken like langt og vise hele verden hvor utrolig sterke vi kvinner kan være når vi står sammen!"

Hva da med de som er Poly og gift?

Skrevet
7 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Det tror jeg ikke forfatteren av idiot-kjedebrevet tenkte at fantes engang.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Minya skrev:

Det tror jeg ikke forfatteren av idiot-kjedebrevet tenkte at fantes engang.

Det er mye de som står. bak kjedebrevet ikke har tenkt på....

Det fins mang slags kjærlighet....

Skrevet

Neste gang slike kjedebrev dukker opp på fb og noen ber meg om å dele, kommer jeg til å gi de en munter, men stygg kommentar

Anonymkode: f7453...fb6

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Hvis du (mot formodning) kopierer statusen kan du jo bare legge til en frukt som representerer dette? Dermed vil det spre seg videre helt av seg selv, det ser ut til at det er nok av nisser som synes kjedebrev på Facebook er moro. At de ikke vet så mye om polyamorøsitet er kanskje ikke så rart siden alt vi får se av det er via zoologisk hage-lignende "sjokkdokumentarer" på TLC...

Skrevet
41 minutter siden, Emera skrev:

Hvis du (mot formodning) kopierer statusen kan du jo bare legge til en frukt som representerer dette? Dermed vil det spre seg videre helt av seg selv, det ser ut til at det er nok av nisser som synes kjedebrev på Facebook er moro. At de ikke vet så mye om polyamorøsitet er kanskje ikke så rart siden alt vi får se av det er via zoologisk hage-lignende "sjokkdokumentarer" på TLC...

Henger med aldri på pyramidespill og kjedebrev

• Liker 1
Skrevet
På 10.11.2016 den 22.24, Minya skrev:

Ingen pærer, multer, moreller, plommer eller kokosnøtt? Hva skjer med verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...