Samantha Skrevet 24. november 2004 #1 Skrevet 24. november 2004 Seier dokke PLUMME på bokmål? Eggplumme altså? Eller er det berre noko du Greensky har fått fra mormora di? Eg seie eggplomme. Det trudde eg alle sa faktisk... http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...6430&highlight= Og ka med frukten plomme? Er det plumme det og eller? Skikkelig morsomt ord i alle fall!! Skulle egentlig ha lagt meg, for eg er veldig trøtt. Men det er så kaldt på soverommet... Skal skrive opp ordet, legge det på badet og sjekke om det er like morsomt i morgon tidlig...
Gjest GreenSky Skrevet 24. november 2004 #2 Skrevet 24. november 2004 Jeg sjekket ikke i ordboka da... Mulig jeg skrev feil. Bare skrev det, vet ikke hvorfor helt... Men sier med o, da.
Gjest GreenSky Skrevet 24. november 2004 #3 Skrevet 24. november 2004 Næh, du har rett, det var en skrivefeil. Men jeg lar det stå jeg, så har dere noe å le av. En god latter forlenger jo livet, såh!
Samantha Skrevet 24. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2004 Åja... Då var ikkje det morsomt likevel. :cry: Kan forøvrig godt hende det skrivast med u. I don`t know.
Samantha Skrevet 24. november 2004 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2004 Hehe... Ja, la det stå du! Viss ikkje kan folk finne på å tru at eg berre beskyldar deg for å skrive plumme heilt ut av det blå. Trur kanskje eg skal begynne å seie plumme, berre for å sjå om nokon reagerar. Ganske flott ord egentlig.
Gjest GreenSky Skrevet 24. november 2004 #6 Skrevet 24. november 2004 Mumler for seg selv: Plumme, plumme, plumme... Jo, morsomt ord!
Samantha Skrevet 24. november 2004 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2004 Trur det er nattatid på deg og, eg!! Plumme er akkurat som med luff. Kjenner folk som seier luff istadenfor loff. Og det er verken skrivefeil eller på tull. "Eg skal ete LUFF til gryteretten" liksom. Haha!! Ler kvar gong eg høyrer det/tenker på det. Luff, plumme. Samme ulla.
Gjest GreenSky Skrevet 24. november 2004 #8 Skrevet 24. november 2004 (Du har rett, tror jeg bør legge meg snart... :oops: )
Gjest 1111 Skrevet 24. november 2004 #9 Skrevet 24. november 2004 Plumme? Plomme! Og loff såklart. Dette ble for mye hodebry så sent.
Samantha Skrevet 25. november 2004 Forfatter #14 Skrevet 25. november 2004 Luff med Plummesyltetøy Haha!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå