Fru Uperfekt Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Håper dette er plassert rett. Lille gullet er litt for tidelig ute, og etter å ha lett etter sko til h*n i 2 mnd nå så har jeg gitt opp Skostørrelsene i de butikkene jeg har vært i starter på 19, så lurer på om noen vet om noen fysiske utsalg som har gode barnesko i str 17/18. Merker frustrasjonen når de andre får gå selv ute men ikke h*n.
Stella- Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 Hva har han på beina ute nå da? Hvis du ikke finner sko ville jeg bare kjøpt Stonz og heller sjekket internett for sko i mellomtiden. Har du spurt i butikkene om de kan ta inn i mindre størrelser?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 Stonz Booties. Str S burde passe. Anonymkode: d8bb2...1f5 1
mulberrygal Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 Stone er fint til de som er tidlig ute å går. Vinteren min var 1.5 gikk han bare i Stone og han gikk godt når han var 10 måneder. Ellerdet kan du sjekke ut bobux sine sko som starter på 18
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 Kjøpte fine (og dyre) sko i str.18 på Agnar Hagen i Bogstadveien i sin tid. Men det var ikke vintersko. Du kan jo ringe dit? (husker jeg slet med det samme) Anonymkode: 0cd9a...d9e
Fru Uperfekt Skrevet 9. november 2016 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2016 20 timer siden, Magnifiq skrev: Han går ordentlig, uten støtte? Ja , ville aldri latt barnet få sko før siden det er viktig at de går før de får sko. H*n kan gå opp til 10 steg før h*n detter, reiser seg og opp uten støtte. Har ikke gjort noe for at det skulle skje så alt for tidelig, de andre barna har gått i alderen 10-12 mnd som er innenfor normalen.
Fru Uperfekt Skrevet 9. november 2016 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte fine (og dyre) sko i str.18 på Agnar Hagen i Bogstadveien i sin tid. Men det var ikke vintersko. Du kan jo ringe dit? (husker jeg slet med det samme) Anonymkode: 0cd9a...d9e Jeg skal ringe de, det må nesten være vintersko pga kulden nå så får krysse fingrene og håpe at de har.
Fru Uperfekt Skrevet 9. november 2016 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2016 19 timer siden, mulberrygal skrev: Stone er fint til de som er tidlig ute å går. Vinteren min var 1.5 gikk han bare i Stone og han gikk godt når han var 10 måneder. Ellerdet kan du sjekke ut bobux sine sko som starter på 18 Vet du hvor jeg får tak i Stone eller Bobux sko? Har undersøkt i Bergens regionen men er villig til å ta turen for å få de rette skoene.
Gjest Magnifiq Skrevet 9. november 2016 #10 Skrevet 9. november 2016 (endret) 2 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Vet du hvor jeg får tak i Stone eller Bobux sko? Har undersøkt i Bergens regionen men er villig til å ta turen for å få de rette skoene. https://www.xxl.no/search?q=stonz&Categories=Sko+barn+og+junior Endret 9. november 2016 av Magnifiq
Fru Uperfekt Skrevet 9. november 2016 Forfatter #11 Skrevet 9. november 2016 20 timer siden, Stella- skrev: Hva har han på beina ute nå da? Hvis du ikke finner sko ville jeg bare kjøpt Stonz og heller sjekket internett for sko i mellomtiden. Har du spurt i butikkene om de kan ta inn i mindre størrelser? Nå blir det til at barnet må sitte i vognen imenst de eldre søsknene går ute
Fru Uperfekt Skrevet 9. november 2016 Forfatter #12 Skrevet 9. november 2016 2 minutter siden, Magnifiq skrev: https://www.xxl.no/stonz-polar-bear-varmestovler-baby/p/1122315_1_style?gclid=CjwKEAiAr4vBBRCG36e415-_l1wSJAAatjJZTzgaJloxco9zymjYHAFKbzNfJD3EH9cj6szQh10YIRoCktTw_wcB&gclid=CjwKEAiAr4vBBRCG36e415-_l1wSJAAatjJZTzgaJloxco9zymjYHAFKbzNfJD3EH9cj6szQh10YIRoCktTw_wcB De begynner på 19 og jeg må ha str 17/18, men er det støtte i de skoene? De ser ikke støttende ut på bildet men mer som sko for barn som fremdeles ikke kan gå skikkelig.
Gjest Magnifiq Skrevet 9. november 2016 #13 Skrevet 9. november 2016 Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev: De begynner på 19 og jeg må ha str 17/18, men er det støtte i de skoene? De ser ikke støttende ut på bildet men mer som sko for barn som fremdeles ikke kan gå skikkelig. De er nettopp for barn som ikke kan gå skikkelig. Det beste for barn er jo å gå barfot, så disse er jo supre.
Fru Uperfekt Skrevet 9. november 2016 Forfatter #14 Skrevet 9. november 2016 (endret) 2 timer siden, Magnifiq skrev: De er nettopp for barn som ikke kan gå skikkelig. Det beste for barn er jo å gå barfot, så disse er jo supre. Men barnet kan gå skikkelig, ellers hadde jeg ikke trengt sko. Barnet går uten støtte og reiser seg opp uten å måtte støtte seg på noe, når det detter så reiser det seg opp med en gang og gjør alt det kan for å perfeksjonere gangen. Barfot er vel og bra inne, og selv om jeg kan gå barfot selv i snø så gjør ikke mine barn det :-) Endret 9. november 2016 av Fru Uperfekt
kissmet Skrevet 9. november 2016 #15 Skrevet 9. november 2016 (endret) http://babysmile.no/butikk/sko-0-1-ar her er noen utsalg som har gode barnesko i str 17/18. Endret 9. november 2016 av kissmet
mulberrygal Skrevet 9. november 2016 #16 Skrevet 9. november 2016 http://lekmer.no/barneklar/barnesko/stovler-o-forete-stovler/bobux-boots-step-up-bolt-espresso http://www.brandos.no/jack-and-lily/fringe-boots-13582-00/b104926 https://m.babyshop.no/bisgaard/s/810?p=105234&orderBy=Published Det beste for barn er å gå barfot eller å gå i sko som tillater en naturlig utvikling av gange. Fant noen eksempler i 17/18 fra norske nettbutikker som du kan se på Ellers så kan du melde deg i gruppa barfotsko på Facebook hvis du er nysgjerrig på gode barfot vennlige sko til barn.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #17 Skrevet 9. november 2016 Ecco har sko som begynner på størrelse 18. Anonymkode: 7a246...c1d
Stella- Skrevet 9. november 2016 #18 Skrevet 9. november 2016 3 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Nå blir det til at barnet må sitte i vognen imenst de eldre søsknene går ute Men om du ikke får tak i sko er Stonz veldig greie å gå i for de minste. Støtter opp om barfotsko til barn, mange av de tradisjonelle skoene gir igrunn for mye støtte. Er bare sunt at barnet får gå i minimalistiske (men selvfølgelig varme) sko og bygge opp styrke i sener og muskler i de små bena
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #19 Skrevet 9. november 2016 9 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Ja , ville aldri latt barnet få sko før siden det er viktig at de går før de får sko. H*n kan gå opp til 10 steg før h*n detter, reiser seg og opp uten støtte. Har ikke gjort noe for at det skulle skje så alt for tidelig, de andre barna har gått i alderen 10-12 mnd som er innenfor normalen. En som ikke går mer enn 10 skritt før han detter, trenger ikke sko. Da går han ikke skikkelig. Vent til han er så stødig at han faktisk går og får trent opp de rette musklene i føttene. Anonymkode: 33c5a...ce9 2
Joyala Skrevet 9. november 2016 #20 Skrevet 9. november 2016 Datteren min har veldig små føtter og jeg har funnet mange nye/lite brukt sko på finn. Fant en i dag med 9 cm innemål, helt nye Sorel. Det står str. 19, men det er innemål som er viktigst. De var for liten for datteren min. her er linken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå