AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Jeg vurderer å flytte og går på aap, lurer på hvordan saken min blir dersom jeg flytter? Jeg har fått forlengelse til februar neste år, men har kort tid på å bestemme meg. Må saken min vurderes på nytt eller hvordan er det? Ville blitt litt rart synes jeg om jeg mistet stønaden min hvis jeg flytter. Noen som har noen erfaring med dette? Anonymkode: b1537...f58
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vurderer å flytte og går på aap, lurer på hvordan saken min blir dersom jeg flytter? Jeg har fått forlengelse til februar neste år, men har kort tid på å bestemme meg. Må saken min vurderes på nytt eller hvordan er det? Ville blitt litt rart synes jeg om jeg mistet stønaden min hvis jeg flytter. Noen som har noen erfaring med dette? Anonymkode: b1537...f58 Jeg gikk på AAP da jeg flyttet. Så lenge det ikke påvirker eventuelle arbeidsrettede tiltak som skolegang, yrkespraksis eller annet skal ikke dette ha noen betydning for vedtaket. Er jo ikke slik at man flytter og vips så er man kurert. MEN du kan være uheldig med ny saksbehandler. Det er jo alltid en risiko innen NAV, dessverre... Anonymkode: d6f79...6e3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk på AAP da jeg flyttet. Så lenge det ikke påvirker eventuelle arbeidsrettede tiltak som skolegang, yrkespraksis eller annet skal ikke dette ha noen betydning for vedtaket. Er jo ikke slik at man flytter og vips så er man kurert. MEN du kan være uheldig med ny saksbehandler. Det er jo alltid en risiko innen NAV, dessverre... Anonymkode: d6f79...6e3 Man kan like gjerne bli "heldigere" som uheldig med en ny saksbehandler dersom man flytter fra et Navdistrikt til et annet. Dersom du tror det er klokt å flytte for situasjonen din, så flytt. De gjør ikke nytt vedtak med mindre flyttingen påvikrer helsen og situasjonen din. Anonymkode: 74c8c...680
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kan like gjerne bli "heldigere" som uheldig med en ny saksbehandler dersom man flytter fra et Navdistrikt til et annet. Dersom du tror det er klokt å flytte for situasjonen din, så flytt. De gjør ikke nytt vedtak med mindre flyttingen påvikrer helsen og situasjonen din. Anonymkode: 74c8c...680 Så absolutt!!! Ville bare svare for hvordan en eventuell flytting kan påvirke saken til TS negativt. For selve flyttingen skal jo ikke være noe problem. Og strengt tatt burde ikke en saksbehandler kunne vippe saken hverken ene eller andre veien, men det vet vi jo at skjer, dessverre... Anonymkode: d6f79...6e3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så absolutt!!! Ville bare svare for hvordan en eventuell flytting kan påvirke saken til TS negativt. For selve flyttingen skal jo ikke være noe problem. Og strengt tatt burde ikke en saksbehandler kunne vippe saken hverken ene eller andre veien, men det vet vi jo at skjer, dessverre... Anonymkode: d6f79...6e3 Satser på at det går bra. Ellers finner jeg alltids en løsning på det. Anonymkode: b1537...f58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå