AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #61 Skrevet 8. november 2016 Hva med de mannlige pasientene da? Bør ikke de være redd for at kvinnelige pleiere og leger blir kåte på dem? Anonymkode: c67d0...d5d 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #62 Skrevet 8. november 2016 12 timer siden, star123 skrev: Noen som har høye tanker om seg selv Janteloven lever fortsatt ser jeg. Hvis hun synes hun er kjempepen er det jo bare positivt? Heller selvgod (så lenge man ikke rakker ned på andre) enn dårlig selvbilde Anonymkode: ecc8b...e6d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #63 Skrevet 8. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med de mannlige pasientene da? Bør ikke de være redd for at kvinnelige pleiere og leger blir kåte på dem? Anonymkode: c67d0...d5d Jeg vil si at de fleste av både mannlige og kvinnelige helsepersonell ikke bryr seg så mye om utseende til pasienter. Man har jo øyne selv om man er helsepersonell og skjønner jo at en person er fysisk attraktiv, men det betyr jo ikke at man blir tent av en pasient, for de er jo bare pasienter uansett. Jeg håper ikke det er sånn at pasienter flest er redd for at helsepersonell blir tent av de, for helsepersonell ser i grunn så mange kropper hver dag at det er faktisk ikke et så stort sjokk hver gang vi ser en intim kroppsdel, når vi i grunn ser mange flere kjønnsorganer hver dag enn det prostituerte gjør. Anonymkode: 5ebae...4a6 1
Gjest Daryl Dixon Skrevet 8. november 2016 #64 Skrevet 8. november 2016 Man kan fint klare å fokusere på jobben sin og ikke bli forstyrret av flotte kropper. Da Jeg studerte medisin undersøkte jeg kvinner i alle fasonger, unge jenter som var jevngamle med meg. Men var opptatt av å gjøre best mulig jobb og uten at det skulle bli oppfatter som uprofesjonelt eller krenkende. Kropp ble kropp og fant det ikke seksuelt. Det er jo noe en lege gjør hver dag og en sykepleier ser og nakne kropper hver dag, men så klart at det er uvant for pasienten og de merkeligste tanker kan komme. Etter operasjon føler man seg ikke veldig fresh og sexy og da har man automatisk ikke den utstrålingen som tiltaler menn heller. Prøv heller å stole på de du møter i helsevesenet de skal være profesjonelle. Bruk hklær som du føler ikke er utfordrende så blir du ekstra trygg. Og til de som vrir på spørsmålet om til mannlige pasienter, har vært mye naken forran flere kvinnelige leger, sikkert 100 kvinnlige sykepleiere og et knippe homofile sykepleiere og. Aldri har jeg følt at de har hatt noe seksuelt i tankene. Stort sett følt meg kun ivaretatt, og de gangene jeg ikke har følt det har vært pga noe helt annet.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #65 Skrevet 8. november 2016 4 timer siden, PrebenTønnevik skrev: Hva er det som foregår i sinnet ditt når du skriver slikt? KG`S regler? * Vi tillater ikke at brukere utgir seg for å være helsepersonell Anonymkode: 63922...ae2 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #66 Skrevet 8. november 2016 7 timer siden, PrebenTønnevik skrev: Klart jeg blir kåt på pasientene. Har blir bedt ut på date av ei pasient også. Ikke fordi jeg flørtet, men fordi hun syntes jeg var så kjekk og spennende. Undrer på hvor mange damer jeg på KG jeg kunne pult... Det er ikke lov å utgi seg for å være helsepersonell. Se reglene: * Vi tillater ikke at brukere utgir seg for å være helsepersonell Anonymkode: 63922...ae2 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #67 Skrevet 8. november 2016 7 timer siden, PrebenTønnevik skrev: Klart jeg blir kåt på pasientene. Har blir bedt ut på date av ei pasient også. Ikke fordi jeg flørtet, men fordi hun syntes jeg var så kjekk og spennende. Undrer på hvor mange damer jeg på KG jeg kunne pult... Hva er yrket ditt? Anonymkode: e483c...7f0
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #68 Skrevet 8. november 2016 7 timer siden, PrebenTønnevik skrev: Klart jeg blir kåt på pasientene. Har blir bedt ut på date av ei pasient også. Ikke fordi jeg flørtet, men fordi hun syntes jeg var så kjekk og spennende. Undrer på hvor mange damer jeg på KG jeg kunne pult... Det er en svært god grunn til at regelen er til. Fordi å utgi seg for å være helsepersonel ikke kan bekreftes. Og måten du skryter på deg yrket og ordlegger deg på tilsier deg at du umulig kan ha et slikt yrke. Hvor mange KG kvinner du kunne ha pult? Seriøst? Godt mulig ingen med den tonen. Anonymkode: 63922...ae2 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #69 Skrevet 9. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lov å utgi seg for å være helsepersonell. Se reglene: * Vi tillater ikke at brukere utgir seg for å være helsepersonell Anonymkode: 63922...ae2 Det er vel mer under det å gi medisinske råd under kropp og helse drt ikke er lov. . Skal feks ikke folk få lov å skrive om jobben sin i de andre forumene? Å skrive at man er helsepersonell er harmløst hvis man ikke gir ut tips og råd som man bør oppsøke lege for. Anonymkode: 1ca2f...c42
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #70 Skrevet 9. november 2016 På 8.11.2016 den 11.40, AnonymBruker skrev: Jeg er en veldig pen jente på 18 år. Jeg skal snart ha en oprasjon og må være på sykehus i nesten en uke etterpå. Og etter det må jeg på rehab i noen uker. Jeg gjør veldig mange menn kåte. Vi er alle bare dødelige med våre behov. Så jeg lurer på om jeg ikke kan gå i singlet f eks men må dekke meg til for å ikke få oppmerksomhet. Anonymkode: 0679e...c07 En ting som er sikkert er at akkurat dét vil ikke vare evig Anonymkode: 8078f...0fa
Gjest 2Bhonest Skrevet 9. november 2016 #71 Skrevet 9. november 2016 Jepp. Blir kåt... Jeg gikk rundt med en konstant halvfeit en, men så jobbet jeg bare på et aldershjem.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #72 Skrevet 9. november 2016 20 timer siden, PrebenTønnevik skrev: Hun ene pasienten ville ha mailadressen min. Den fikk hun. Store pupper og råsexy var hun. Klartvi menn tenner på pasientene våre og flørter og........ Vi er jo tross alt ikke perfekte. Men jeg tror dette gjelder fåtallet. Mange er heldigvis ikke som meg, de er profesjonelle. Men hva meg selv angår.......faller for deilige damer med store bryster. Its fun to pretend Anonymkode: f71f1...030 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #73 Skrevet 9. november 2016 Jeg har selv ligget på sykehuset i en lengre periode, og det var når jeg var 18. Jeg ser tilbake nå på hvordan jeg så ut, og jeg var veldig pen og hadde fin kropp. Jeg hadde hjerteproblemer, så jeg brukte ikke bh, for den rotet til med sensorene. Største skrekken min hver dag var når legen kom inn og skulle sjekke at alt var som det skulle. Da kneppet jeg opp sykehusskjorten og lå der halvnaken mens han og eventuelle legestudenter sto rundt meg. Jeg følte meg flau og blottlagt mens de kjente på sensorene og målte pulsen min. Men jeg tenkte aldri tanker i den retning av at de skulle bli kåt på meg. Hvorfor skal de sikle på en syk 18åring? Du har nok kanskje sett for mye Greys Anatomy. Anonymkode: 152d4...72c
boblevann Skrevet 9. november 2016 #74 Skrevet 9. november 2016 Tror ikke det. Jeg er jente da, men har mannlige pasienter på min alder hvor jeg jobber. Hjelper dem med dusj, stell, vask etc. Aldri opplevd å bli kåt. Aldri. Regner ikke med menn blir kåt på en kvinnelig pasient heller. Når jeg er på jobb har eg en jobb som må gjøres, det er et menneske som trenger hjelp. Har aldri tenkt på en pasient eller f.eks. en dusjsituasjon på en seksuell måte. Vil ikke tro menn opplever det annerledes med kvinnelige pasienter. (Dette er generellt. Det finnes perverse ekle mennesker i helsevesenet. Men det gjelder nok begge kjønn) Ta det helt med ro T.S. De aller, aller, aller fleste vil nok ikke behandle deg annerledes enn fru Olsen på åtti ved siden av deg.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #75 Skrevet 9. november 2016 Jeg er også en pen og attraktiv jente, men tviler på at den kjekke sykepleierstudenten jeg hadde under igangsetting av fødsel, hadde noen seksuelle tanker da han stod med halve armen sin langt oppi musa mi og i livmora mi for å holde hodet til babyen tilbake så fostervannet med babybæsj fikk renne ut Han måtte i tillegg snu rundt på meg for å bytte laken under meg pga fostervann og babybæsj overalt. Litt annen setting enn det du beskriver, men de er profesjonelle og tenker mer på situasjonen og deg som pasient enn hvordan du ser ut. Anonymkode: fcbd0...2a4
PrebenTønnevik Skrevet 9. november 2016 #76 Skrevet 9. november 2016 Hør her. Klart jeg vet at det ikke er ok å bli kåt på pasientene mine. Men dette er et forum hvor jeg ønsker å gi et ærlig svar på TS`s spørsmål. Ja, jeg blir av og til kåt. Senest i dag møtte jeg ei ny pas. med store bryster. Jeg måtte slite hele timen med å IKKE kikke ned på puppene hennes, men ha blikket mitt på øynene hennes. Sånn er det av og til. Jeg tror det er naturlig å bli kåt, men når jeg blir det, da må man bruke profesjonaliteten sin og ikke la kåtheten styre. Å si at man aldri blir tiltrukket eller kåt av en pasient tror jeg handler om lite selvinnsikt. Vi har instinkter i oss. Ikke noe galt med det. Men vi har også selvkontroll og selvbeherskelse for å styre våre animalske drifter. Bruk dem. Og til alle dere damer som vil sende meg pm for å vite mer om meg, se bilder osv. Vær så snill å la være. Jeg er opptatt.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #77 Skrevet 9. november 2016 Helse vesen, hvilket fryktelig vesen er det?😀 jeg vasker peniser i deler av min jobb, tom erigerte og blir ikke tent av det nei.. hilsen kvinnelig helsepersonell! Anonymkode: 30c17...e63
cmd Skrevet 10. november 2016 #78 Skrevet 10. november 2016 man blir uansett kåt av tiltrekkende jenter..... uansett hvilken jobb de er i....
Nuttery Skrevet 10. november 2016 #79 Skrevet 10. november 2016 Blir egentlig litt lei meg med tanke på mine mannlige kolleger som møter slike fordommer når de simpelthen bare forsøker å gjøre jobben sin. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå