Akay Skrevet 8. november 2016 #42 Skrevet 8. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en veldig pen jente på 18 år. Jeg skal snart ha en oprasjon og må være på sykehus i nesten en uke etterpå. Og etter det må jeg på rehab i noen uker. Jeg gjør veldig mange menn kåte. Vi er alle bare dødelige med våre behov. Så jeg lurer på om jeg ikke kan gå i singlet f eks men må dekke meg til for å ikke få oppmerksomhet. Anonymkode: 0679e...c07 Skal du operere ut de løse skruene i hodet? Skjønner det isåfall godt 6
Gjest lipgloss Skrevet 8. november 2016 #43 Skrevet 8. november 2016 3 timer siden, made4u skrev: Overse alle disse kommentarene fra jenter som bare er sjalu på din uimåtståelige skjønnhet som sågar får fagpersoner til å te seg uprofesjonelt, er nok til ditt eget beste å ikke ha med deg sminke og at du medbringer klær som ikke får dem til å miste konsentrasjonen om jobben fullstendig. Nei dette blir for dumt😂😂
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #44 Skrevet 8. november 2016 Denne problemstillingen viser to problematiske holdninger: 1: Den gjelder bare menn. Som om det bare er menn som kan bli kåte. Selv om dette gjelder en kvinnelig pasient finnes det også kvinner som blir kåte på kvinner. 2: Den fremstiller menn som hyperseksuelle vesener som blir kåt for ingenting og lar kåtheten virke forstyrrende på sitt daglige virke. For ordenens skyld: De fleste menn klarer å sette grenser for seg selv, og om de skulle bli kåte i en situasjon der det ikke passer seg, som i en profesjonell setting, klarer de å fokusere bort fra det. Slike holdninger hører hjemme i middelalderen. Anonymkode: ccd05...fb2 6
Gjest made4u Skrevet 8. november 2016 #45 Skrevet 8. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: : Den fremstiller menn som hyperseksuelle vesener som blir kåt for ingenting Er vi ikke det? Du er klar over at vi er klar for ei umiddelbart etter at vi har sett henne? 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste menn klarer å sette grenser for seg selv, og om de skulle bli kåte i en situasjon der det ikke passer seg, som i en profesjonell setting, klarer de å fokusere bort fra det. Ikke fader!! Vi får gjort jobben ja, men fokusere det bort - glem det!! 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: lar kåtheten virke forstyrrende på sitt daglige virke Det hender ja!!
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #46 Skrevet 8. november 2016 Fy steikovn for noen ekle mennesker det er på dette forumet. Blir man så provosert av et enkelt spørsmål så bør man søke hjelp. Men for å svare på spørsmålet. Som du selv sier, vi er alle bare dødelige så det er nok ikke uvanlig, men husk, de er på jobb og de aller fleste av dem er profersjonelle. Blir de kåt, så viser dem ikke dette frem så bare ta det helt med ro Anonymkode: 19c9f...bd1
PrebenTønnevik Skrevet 8. november 2016 #47 Skrevet 8. november 2016 Klart jeg blir kåt på pasientene. Har blir bedt ut på date av ei pasient også. Ikke fordi jeg flørtet, men fordi hun syntes jeg var så kjekk og spennende. Undrer på hvor mange damer jeg på KG jeg kunne pult...
~Tor~ Skrevet 8. november 2016 #48 Skrevet 8. november 2016 Tenker at denne tråden må få lov til å dø. Det sies at det ikke finnes dumme spørsmål, men tenker at dette er et unntak.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #49 Skrevet 8. november 2016 1 time siden, HappyWaffle skrev: Hvor ble det av TS? 😂 TS "sjekkes" på sykehuset Anonymkode: b6cca...351
tdm900 Skrevet 8. november 2016 #50 Skrevet 8. november 2016 5 timer siden, Teriyaki skrev: Nei, dette trenger du ikke tenke på. Jeg er kvinne, men jeg blir altså ikke kåt av pasientene mine, uansett hvor attraktive de måtte være. Eneste tiden jeg har opplevd å bli interessert i noen på den måten på jobb har det vært kollegaer. Enten det hsr vært assistent, helsefagarbeider, sykepleier eller lege. Ikke at det har skjedd så mange ganger da Bare overse alle de spydige kommentarene. Det er helt okei å være usikker på slikt da man ikke automatisk kan forstå den avstanden helsepersonell har til sine pasienter. Det er som om en bryter er slådd av når man har med pasientene å gjøre, og det går på å være profesjonell. Da snur vi litt på flisa, og sier det slik at det er bedre å være pasient å ha noe flott å se på mens man ligger og venter på operasjon, eller hva det måtte være Men jeg er helt enig å hva du sier. Har ikke jobb selv i helsvesen, men i frivillig i redningsorganisasjon. Og man ser ikke på en pasient som som noe man tenner på når man har de til behandling Da kunne vi bare pakka sammen og funnet på noe annet! 2
Teriyaki Skrevet 8. november 2016 #51 Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, tdm900 skrev: Da snur vi litt på flisa, og sier det slik at det er bedre å være pasient å ha noe flott å se på mens man ligger og venter på operasjon, eller hva det måtte være Men jeg er helt enig å hva du sier. Har ikke jobb selv i helsvesen, men i frivillig i redningsorganisasjon. Og man ser ikke på en pasient som som noe man tenner på når man har de til behandling Da kunne vi bare pakka sammen og funnet på noe annet! Ja, altså, jeg synes selv fastlegen min er dritkjekk, har en veldig flott personlighet og generelt sett veldig tiltrekkende. Passer meg veldig bra at jeg går dit ganske ofte for tiden. Meeen han ser jo ikke slik på meg likevel. 2
strawberry Skrevet 8. november 2016 #52 Skrevet 8. november 2016 Må passe deg for kvinnene også. Hilsen kvinnelig lesbisk sykepleier. Not.
Gjest Sugemerke Skrevet 8. november 2016 #53 Skrevet 8. november 2016 (endret) Vi som jobber i helsevesenet er jo ikke blinde. Vi ser jo pene mennesker også på jobb. Derifra til å bli kåte er det dog et stykke. Man er jo ikke akkurat på det mest lekre i den fine blå skjorten, med nettingtruse, håret til alle kanter og stålånde etter narkosen. Jeg er nok mer opptatt av at pasienten har det bra en om han/hun er heit. Endret 8. november 2016 av Sugemerke
teblad Skrevet 8. november 2016 #54 Skrevet 8. november 2016 Uff, de mannfolka i helsevesenet som går rundt og er kåte dagen lang. Så koselig at noen endelig tar hensyn og passer på at de ikke sliter seg helt ut. 2
PrebenTønnevik Skrevet 8. november 2016 #55 Skrevet 8. november 2016 Hun ene pasienten ville ha mailadressen min. Den fikk hun. Store pupper og råsexy var hun. Klartvi menn tenner på pasientene våre og flørter og........ Vi er jo tross alt ikke perfekte. Men jeg tror dette gjelder fåtallet. Mange er heldigvis ikke som meg, de er profesjonelle. Men hva meg selv angår.......faller for deilige damer med store bryster.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #56 Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, PrebenTønnevik skrev: Hun ene pasienten ville ha mailadressen min. Den fikk hun. Store pupper og råsexy var hun. Klartvi menn tenner på pasientene våre og flørter og........ Vi er jo tross alt ikke perfekte. Men jeg tror dette gjelder fåtallet. Mange er heldigvis ikke som meg, de er profesjonelle. Men hva meg selv angår.......faller for deilige damer med store bryster. Det er ikke lov å utgi seg for å være helsepersonell. Anonymkode: 63922...ae2 7
PrebenTønnevik Skrevet 8. november 2016 #57 Skrevet 8. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lov å utgi seg for å være helsepersonell. Anonymkode: 63922...ae2 Hva er det som foregår i sinnet ditt når du skriver slikt?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #59 Skrevet 8. november 2016 Jeg er mann og jobber på rehab. Jeg har ikke blitt kåt på noen pasienter. For meg hadde det bare blitt helt feil. De fleste er jo nervøse før de skal gjennom et inngrep. Det er ingen feil måte å være nervøs på selv om din måte kanskje ikke er den mest vanlige. Lykke til med operasjonen og rehabiliteringen Anonymkode: e115f...8f5 1
Nowayback Skrevet 8. november 2016 #60 Skrevet 8. november 2016 11 timer siden, kattjaa skrev: Nei, til din store forskrekkelse blir ikke helsepersonell kåte på deg. De er på jobb. Men når de kommer hjem fra jobb, dukker nye tanker opp..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå