AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Feks sitter på gulvet å spiser middag? Kunne bodd i et skur? Eller har tanker og ting de gjør som de ikke tørr å dele? Hadde vært spennende å høre! Kanskje noen tenker likt :D Jeg feks bryr meg ikke om status. Hvordan det ser ut inne og kan bo utrolig enkelt uten mye dyr pynt. Ja.. Kanskje ikke så rart ? Anonymkode: 01aac...5e3 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 Sitter faktisk ofte på gulvet å spiser middag Jeg er heller ikke så glad i å høre på musikk. Foretrekker stillhet. Jeg har intrykk av at mange liker å ha musikk på når de gjør diverse andre aktiviteter, godt mulig dette ikke stemmer for mange andre og Anonymkode: 507f2...179
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 Er vel "A4" på noen måter. Har leilighet, jobb og mange indikatorer på et standardliv ellers, men har også flere elementer som nok gjør meg litt annerledes. Musikksmaken er generelt svært lite utbredt i Norge, forholdsvis lite miljø. Drømmer om den dagen jeg forhåpentligvis kan leve av blogging/digitale tjenester jeg utvikler, er så utrolig lei av standardlivet der man sover, spiser, går på jobb, trenger, går hjem, ser en film før man legger seg (Rinse and repeat i det uendelige). Det å være uavhengig er en stor drøm jeg forhåpentligvis greier å oppfylle. Det å drive for seg selv virker kanskje ikke så spesielt i dagens samfunn og det er jo heller ikke noe slarafennliv, men kan likevel muliggjøre et liv der man kan gjøre flere av tingene man ønsker. Anonymkode: da67e...a07
Mari Y Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 Ja, her. Synes det virker selvutslettende å være for mye som 'alle andre'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå