AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #1 Del Skrevet 8. november 2016 Hei. Er ikke helt sikker på om dette emnet passer her inne, men jeg er ei jente som har ADHD, har ikke brukt denne nettsiden før, så er ny. Men grunnen til jeg er her er for jeg ønsker veiledning/hjelp/tips.. Jeg har traff min første store kjærlighet i 2014 og var sammen i 2 og et halvt år. Så ble jeg sammen med ei jente, dumpet han jeg var sammen med for å bli sammen med hu jenta/dama.. For ca 3 mnd siden slo hu opp. Jeg var også litt "sammen" med eksen (gutten) mens jeg var sammen med hu jenta, for jeg var usikker på hva jeg ville.... Men nå har jeg møtt en annen gutt som jeg har vært sammen med i snart en mnd.. Og fikk vite for to dager siden at min første eks har vært på date, altså han har gått et steg videre. nå sitter jeg kun å tenker på det og er ikke helt sikker på hva jeg tenker eller føler. Han jeg er sammen med nå har kjøpt hus og vi har handlet ting sammen til huset, men når jeg er i huset sitter jeg kun og tenker og filosoferer... Elsker jeg eksen min enda? eller er det bare at jeg er veldig glad i han?.. Skal jeg fjerne han på snap (er der vi har litt kontakt). Skal jeg bare satse på det forholdet jeg har gått i nå? skal jeg bare kutte ut fortid og kun tenke fremover? jeg er en person som blir veldig fort knyttet til folk, hater at noen er sure på meg, og vil helst være venn med alle.. Mens nå blir det til at jeg på en måte maser litt på eksen min.. er det kun fordi jeg bryr meg? er kanskje normalt?.. Jeg synes dette er vanskelig... Tusen takk på forhånd. Anonymkode: 28ff0...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #2 Del Skrevet 8. november 2016 Høres ut som sjalusi rett og slett. Helt vanlig når en eks går videre. Ja, slett han på snap og alle sosiale medier, sett en strek over alt. Anonymkode: 4fd3c...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå