Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere skjer etter døden? Jeg tror på et liv etter døden

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

Jeg tror det er som før en ble født. Altså, ingenting.

Skrevet

Jeg tror ikke det er noe. Ikke håper jeg det heller. Tenk å endelig få dø, så viser det seg at man må leve videre på et eller annet vis.

Anonymkode: 711bf...706

• Liker 7
Skrevet

Håper alle jeg har mistet møter meg 😊 

Anonymkode: 57f2d...dac

• Liker 2
Skrevet

Null og niks. Jeg er egenltig ikke særlig i tvil heller. Jeg er bare en klump med materie, og alt jeg oppfatter som "meg" eller "sjelen" er bare resultatet av en rekke kjemiske reaksjoner i hjernen.

Helt i orden for meg at andre tror annet, altså, og jeg kan jo ikke med 100 % sikkerhet utelukke at jeg tar feil. Men det er det jeg beskrev over jeg forholder meg til i det daglige, så lover jeg å revurdere innstillingen hvis jeg får en eneste indikasjon på at det er annerledes enn som så.

Anonymkode: 3d219...007

• Liker 4
Skrevet

Det er ingentingsom å være bevisstløs 

nada!

Skrevet

Har jeg ingen formening om. 

Anonymkode: 37198...370

Skrevet

Jeg vet med 100% sikkerhet at jeg eksisterte før jeg ble født, og kommer til å eksistere etter at jeg er såkalt "død".

Anonymkode: 8e751...3cd

• Liker 4
Skrevet

tror man blir født på  nytt etter en stund ikke sikkert her på jorda men kansje en annen plass

Skrevet

Vet ikke.. Realistisk sett så tror jeg vel ikke det skjer noe, men jeg håper jo at det er noe mer. 

Anonymkode: d2e7a...1a7

Skrevet

-Jeg vil ikke dø, jeg vil bare ikke leve...
Tittelen på en bok jeg ikke har lest enda... Men sånn er det noen ganger

Vi må leve nå, det er denne tiden vi har :) Og ja, - jeg tror på et liv etter døden. Det er ikke hverken himmel eller helvete, men det er et annet sted. "Den andre siden" som de klarsynte uttrykker det. En form for åndelig verden. Jeg har aldri vært på den andre siden, eller i kontakt med døde, så jeg vet jo ikke. Men at det er mer mellom himmel og jord, og at det kommer noe etter dette livet: Ja det tror jeg så absolutt! :) 

• Liker 4
Skrevet

-Jeg vil ikke dø, jeg vil bare ikke leve...
Tittelen på en bok jeg ikke har lest enda... Men sånn er det noen ganger

Vi må leve nå, det er denne tiden vi har :) Og ja, - jeg tror på et liv etter døden. Det er ikke hverken himmel eller helvete, men det er et annet sted. "Den andre siden" som de klarsynte uttrykker det. En form for åndelig verden. Jeg har aldri vært på den andre siden, eller i kontakt med døde, så jeg vet jo ikke. Men at det er mer mellom himmel og jord, og at det kommer noe etter dette livet: Ja det tror jeg så absolutt! :) 

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, incognita skrev:

Jeg tror det er som før en ble født. Altså, ingenting.

Hvordan vet du at det ikke var noe før du ble født? 

Anonymkode: 1ef93...bec

• Liker 2
Gjest incognita
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at det ikke var noe før du ble født? 

Anonymkode: 1ef93...bec

Vel, jeg kan ikke erindre noe. Så om det så skulle foregå noe etter døden, vil det oppleves slik jeg opplevde tiden før jeg ble født. Og det opplevde jeg altså ikke.

Skrevet

Kroppen råtner og du forsvinner 

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet

Ingenting. Da er vi død. Finnes ikke mer. Som før vi ble til. Da fantes vi ikke. 

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Enten reinkarnasjon eller ingenting

• Liker 2
Skrevet

Poff, svart.. At alt en har strevd for og lært og tenkt og er forsvinner når strømmen går.

Skulle ønske det var anderledes eller ikke. Slikt kommer an på dagen, som det menneske jeg er;)

Anonymkode: cc825...1bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...