Gå til innhold

Skammer meg og er flau etter "brudd"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver "brudd" fordi vi aldri var sammen eller hadde noe forhold, i mangel på et bedre ord. 

Jeg er så full av skam og er skikkelig flau over meg selv etter en episode for et par dager siden hvor jeg avsluttet det med en fyr jeg har drevet og hatt sex med i over 1års tid. Sendte langte meldinger hvor jeg utbroderte hvor mye følelser jeg hadde og at jeg følte at det ikke kunne fortsette. Da mener jeg laange meldinger. Han svarte riktignok, men nå er jeg faktisk redd for hva han tenker om meg som la så mye i noe som ikke betydde noen verdens ting..  

Nå går jeg rundt og er kjempeflau :/ er det normalt å føle som jeg gjør nå? :( 

Anonymkode: 91a13...8fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er bra at du var ærlig, det vil du vinne på i lengden. Akkurat nå er det flaut, men med tiden vil han tenke gode tanker om det, for når du har sx med en fyr i lang tid, skulle det bare mangle at du ikke har følelser for vedkommende. Synes folk som holder på sånn uten følelser, mangler et eller annet. Vær stolt ts, du var ærlig mot deg selv! Og det er det viktigste:)

Anonymkode: b77e6...3b9

• Liker 3
Gjest canacas
Skrevet

Syns ikke du skal være flau. Det er ingenting galt i å være ærlig og åpen om følelsene dine. Men la det ligge nå, og ikke gi etter om han forsøker fortsette det fysiske forholdet. 

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...