Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg planlegger å ta matematikk p2 på Sonans sitt nettstudium våren som kommer. 
Er det noen som har erfaringer fra dette kurset?
Selv vet jeg ikke hvordan jeg kommer til å takle så mye selvstudium: men har ikke noe annet valg da ingen av Sonans o.l har lokaler i byen min. Derfor tenkte jeg også på om det var noen som skulle gjøre det samme som meg til våren, og også trengte noen å regne litt mattestykker med? :a034:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også ta P2! Men jeg er usikker på om jeg skal gå fysisk på skolen eller ta det på nett..

Er også interessert i å høre erfaringer :) 

Anonymkode: 5deb5...790

• Liker 1
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
6 timer siden, Bonobo skrev:

Hei!
Jeg planlegger å ta matematikk p2 på Sonans sitt nettstudium våren som kommer. 
Er det noen som har erfaringer fra dette kurset?
Selv vet jeg ikke hvordan jeg kommer til å takle så mye selvstudium: men har ikke noe annet valg da ingen av Sonans o.l har lokaler i byen min. Derfor tenkte jeg også på om det var noen som skulle gjøre det samme som meg til våren, og også trengte noen å regne litt mattestykker med? :a034:

Jeg har ikke så mye fint å si om Sonans, men min erfaring fra nettstudier er at det er ganske morsomt. Det krever jo at du er strukturert, og selvstendig. Tar R1 + en del andre fag. Er gjerne med å regne noen mattestykker, gøy med matte :P

Skrevet
4 timer siden, Wanda Maximoff skrev:

Jeg har ikke så mye fint å si om Sonans, men min erfaring fra nettstudier er at det er ganske morsomt. Det krever jo at du er strukturert, og selvstendig. Tar R1 + en del andre fag. Er gjerne med å regne noen mattestykker, gøy med matte :P

Hva er ikke bra med sonans?

Anonymkode: 98378...7be

Skrevet
6 timer siden, Wanda Maximoff skrev:

Så bra! Takk for svar:) Men hva er galt med sonans - er det evnt. noen andre skoler du anbefaler til nettstudier?

Skrevet

Det koster 11000 for å ta opp ett fag på denne skolen? Er isåfall rådyrt.

Skrevet

Jeg må legge til at jeg har både tatt fag (ikke nettstudier) på Sonans og Akademiet, og Sonans er helt klart best. Sonans har mye mer eksamensrettet undervisning enn Akademiet, og samtidig så synes jeg, og flere i klassen at Akademiet absolutt ikke har stått til forventningene i forhold til hva man kan forvente når man betaler så mye for å ta fag..

Skrevet
41 minutter siden, Sofiegj skrev:

Det koster 11000 for å ta opp ett fag på denne skolen? Er isåfall rådyrt.

Ja, veldig dyrt. Men koster 4000 for nettstudium i p2, derfor jeg vurderer det

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må legge til at jeg har både tatt fag (ikke nettstudier) på Sonans og Akademiet, og Sonans er helt klart best. Sonans har mye mer eksamensrettet undervisning enn Akademiet, og samtidig så synes jeg, og flere i klassen at Akademiet absolutt ikke har stått til forventningene i forhold til hva man kan forvente når man betaler så mye for å ta fag..

Okei, takk for svar! :)

Skrevet
4 minutter siden, Bonobo skrev:

Ja, veldig dyrt. Men koster 4000 for nettstudium i p2, derfor jeg vurderer det

Må selv ta opp religion vg3. Vet du hva prisen vil komme på ved nettstudier? 4000 her og?:)

Skrevet
2 minutter siden, Sofiegj skrev:

Må selv ta opp religion vg3. Vet du hva prisen vil komme på ved nettstudier? 4000 her og?:)

https://sonans.no/fag :icon_arrow: 4.490 :)

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er ikke bra med sonans?

Feilinformasjon i overgangsperioden. Lommeboka fikk svi og jeg måtte ta flere fag på nytt noen år etter. Har ikke så mye fint å si om dem etter det :) det er snakk om flere tusen kroner. 

Endret av Wanda Maximoff
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
3 timer siden, Bonobo skrev:

Så bra! Takk for svar:) Men hva er galt med sonans - er det evnt. noen andre skoler du anbefaler til nettstudier?

NKI er utrolig bra :)

Skrevet
3 minutter siden, Wanda Maximoff skrev:

NKI er utrolig bra :)

Takk!! Da skal jeg sjekke ut det istedenfor

Skrevet
39 minutter siden, Wanda Maximoff skrev:

Feilinformasjon i overgangsperioden. Lommeboka fikk svi og jeg måtte ta flere fag på nytt noen år etter. Har ikke så mye fint å si om dem etter det :) det er snakk om flere tusen kroner. 

Over 20 000?

Skrevet

Jeg skal ta P2, men kun selve eksamenen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...