Emiliekjenn Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Hvilken stilling ligger du for å få sovne? Jeg ligger på magen uten pute!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Må ligge på høyre side for å sove bra, men sover som oftest på ryggen for å sove elendig nok til å våkne når baby våkner. Jeg sover rimelig tungt 😆 Anonymkode: de21b...136 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 På venstre side, delvis i fosterstilling:P Anonymkode: c4840...cdc
Rosewood Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Fosterstilling-ish tror jeg. Ligger på siden, høyre siden med høyrearmen under puta, det venstre beinet opp mot magen og høyrebeinet strak. 3
Gjest lipgloss Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 Ligger på siden(begge) i fosterstilling
Z.Z Skrevet 8. november 2016 #8 Skrevet 8. november 2016 På grunn av nattens valg i USA er det sikkert mange som har planlagt å være oppe en god stund. Da er risikoen for å sovne i en unormal stilling høyere enn normalt: 4
Agathe Skrevet 8. november 2016 #9 Skrevet 8. november 2016 Sover som oftest på høyre side, med høyre arm strekt rett ut. Venstre arm klemmer enten omkring dyna eller en ekstra pute. Høyre bein er strakt, venstre trukket opp. Av og til bytter jeg side Sover aldri så godt som når jeg ligger på ryggen, men klarer ikke å sovne liggende på rygg.
The Kitten Skrevet 8. november 2016 #10 Skrevet 8. november 2016 Fosterstilling, varierer om jeg ligger på høyre eller venstre side.
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. november 2016 #11 Skrevet 9. november 2016 Har leselampa på høyre side, så sovner stort sett med høyrearmen strukket ut, hodet bøyd "fremover" (skikkelig navlebeskuende ), begge beina lett bøyd og trukket opp mot magen. Venstrearmen har valgfri posisjon. Våkner stort sett opp i samme posisjon, stort sett med leselampa på, ofte med hodet på boka, og tidvis med speilvendt bilde av teksten på kinnet. Noen ganger våkner jeg opp og ligger som Dracula i kisten - på rygg og med hendene krysset over brystet.
melatonin Skrevet 10. november 2016 #12 Skrevet 10. november 2016 Sovner som regel helst på høgre side eller på rygg. Våkner oftest på magen men henda opp over hodet eller at jeg ligger på dem. Men får ofte høre at jeg tar stor plass i sengen.
Nuttery Skrevet 11. november 2016 #13 Skrevet 11. november 2016 Høyre eller venstre side, men helst med så lav pute som mulig.
skruf Skrevet 11. november 2016 #14 Skrevet 11. november 2016 Må alltid sovne på venstre side, med venstre arm under puten, høyre arm på hoften og høyre kne i madrassen. Våkner derimot alltid opp på ryggen.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #15 Skrevet 11. november 2016 Samme som deg TS, på magen uten pute! Størst sjanse for å sovne dersom hodet er mot høyre/veggen. Anonymkode: 45266...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå