Tannkost Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Hei! Det ble slutt mellom meg og samboeren min for noen uker siden, men nå vil vi prøve på nytt som kjærester. Jeg prøver å gjøre alt for å "vinne" han tilbake, og derfor prøver vi å spice opp sexlivet litt. For å være ærlig har det gått mest i misjonærstilling. Han lurer på hva som gjør meg ekstra tent i senga, og det eneste jeg kommer på er å bli tatt på et bord eller typiske scener på film hvor en blir slengt i veggen og "løftet" opp og bli tatt oppover veggen. Hva tenner dere på? Trenger "tips" og inspirasjon, haha! Hilsen ei som har funnet ut at hun er veldig kjedelig i senga :')
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Jeg tenner på at mannen har skikkelig lyst på meg, og gjerne er litt røff og rå. Men det må jo være ekte. Kan ikke akkurat si at det er sånn etter 20 år med samme mannen 😏 Anonymkode: 4edf9...30a 1
Sphere Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Poenget er vel at du finner ut av det selv? Si at du gjerne vil finne det ut sammen med ham.
dælk Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 (endret) . Endret 18. november 2016 av dælk 1
Katten.2.0 Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 Hva har dere eksperimentert med til nå? Og nei, man er ikke kjedelig i senga fordi man liker 'vanlig' sex. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #7 Skrevet 8. november 2016 Jeg tenner på å pirre ham og kjenne meg sexy selv. Sexy klær/undertøy er derfor em sikker vinner. Hvor vidt han tenner på selve klærne/undertøyet vet jeg ikke men han tenner i alle fall godt på at jeg vil gjøre meg sexy for ham. Kan være å ta den "helt ut" med å gå med stayups og utem truse under skjørt når vi er ute sammen (vise ham før vi går), eller mer til hverdags uten bh under en hvit stram singlet. Kan kle meg i undertøy til en god helgemiddag feks. I senga har vi nok mest vanlig sex, men varierer litt i stillinger. De dagene vi har god, mer "spennende" sex.er vel når vi bruker lang tid på å gi hverandre oral, jeg bruker vibrator mens han fingrer meg, og avsluttes med heftog doggy. Så jeg tenker at om man liker mer "vanlig" sex kan man bli mer spennende med å bli mer forførende, evnt overraske med en blowjob i ny og ne i sofaen eller under middagsbordet. Anonymkode: de184...66e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå