AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #1 Del Skrevet 7. november 2016 Trenger vell egentlig ikke forklare noe mer enn tittelen sier. Jeg har vært sammen med kjæresten i snart et år, og har enda ikke fått til å kline. har ikke noe tidligere erfaringer med kyss osv annet enn han. Han har prøvd å lære meg det flere ganger, men jeg får aldri til. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med tunga, hvor mye munnen skal åpnes eller hvordan puste. Har så klart søkt på google men om noen andre her har opplevd samme og ikke få til, hadde råd hjulpet mye bedre. Han har (dessverre) veldig mye fortid angående kyssing/klining med andre jenter, (han er 18 jeg 16),og det plager meg så klart litt. Er så redd han skal begynne "savne" å kline, for vi to kysser bare helt vanlig. Frykter han skal bli irritert til slutt.. all råd settes enormt pris på:-) Anonymkode: df520...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #2 Del Skrevet 7. november 2016 Klining er ofte som et kyss som bare varer litt lenger..? Jeg tror du har latt deg selv bli altfor fokusert på dette, i stedet for å bare se hva som kjennes godt og hva som skjer. Start i det små, og se om du kan få kyssene til å vare lenger og lenger? Og man trenger ikke stikke hele tunga inn i munnen på motparten - det tror jeg ikke er til særlig glede for noen av dere (men om det er det, så for all del). Hva er det han gjør da? Hvis han ikke tar insj til det han heller, så er det ikke sikkert han er så selvsikker og erfaren han heller Tro meg, om noen år kommer du til å se tilbake på denne usikkerheten og humre over hvor søt du var. Lykke til! Anonymkode: 450a2...c46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #3 Del Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klining er ofte som et kyss som bare varer litt lenger..? Jeg tror du har latt deg selv bli altfor fokusert på dette, i stedet for å bare se hva som kjennes godt og hva som skjer. Start i det små, og se om du kan få kyssene til å vare lenger og lenger? Og man trenger ikke stikke hele tunga inn i munnen på motparten - det tror jeg ikke er til særlig glede for noen av dere (men om det er det, så for all del). Hva er det han gjør da? Hvis han ikke tar insj til det han heller, så er det ikke sikkert han er så selvsikker og erfaren han heller Tro meg, om noen år kommer du til å se tilbake på denne usikkerheten og humre over hvor søt du var. Lykke til! Anonymkode: 450a2...c46 Han har kysset en god del jenter tidligere,og vært i andre forhold. Han sier det ikke gjør noe for han at vi ikke kliner, men leste et sted om noen som hadde samme problem der gutten ble lei til slutt.. Og savnet å kline Anonymkode: df520...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #4 Del Skrevet 7. november 2016 Det er igrunn ikke noe oppskrift på det. Skal man følge oppskrift så blir det bare oppstyltet. Gjør det som føles godt. Får du ikke lyst å kysse han når dere ligger sammen? Jeg blir liksom bare dradd mot leppene til en gutt, og tenker ikke over hva jeg gjør. Eller jeg blir dradd mot andre steder... Anonymkode: a0d95...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #5 Del Skrevet 8. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han har kysset en god del jenter tidligere,og vært i andre forhold. Han sier det ikke gjør noe for han at vi ikke kliner, men leste et sted om noen som hadde samme problem der gutten ble lei til slutt.. Og savnet å kline Anonymkode: df520...0da I så fall høres han jo søt ut han også. Men jeg tror du bør slutte å tenke på klining som noe du skal gjøre for ham, og som man er god på eller ikke. Det trengs to for å kline, det er jo noe man gjør sammen. Eksperimenter Jeg liker å bruke tungespissen akkurat innenfor/unnenfor overleppa hans. Var en gang med en kar som bare ville ha tunge-mot-tunge i sånn rask flikking som slanger gjør (vanskelig å beskrive med ord). Folk er forskjellig Gjør dere andre ting enn å kysse da? Anonymkode: 450a2...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #6 Del Skrevet 8. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: I så fall høres han jo søt ut han også. Men jeg tror du bør slutte å tenke på klining som noe du skal gjøre for ham, og som man er god på eller ikke. Det trengs to for å kline, det er jo noe man gjør sammen. Eksperimenter Jeg liker å bruke tungespissen akkurat innenfor/unnenfor overleppa hans. Var en gang med en kar som bare ville ha tunge-mot-tunge i sånn rask flikking som slanger gjør (vanskelig å beskrive med ord). Folk er forskjellig Gjør dere andre ting enn å kysse da? Anonymkode: 450a2...c46 Vi gjør alt man gjør i et forhold,er bare kliningen vi ikke gjør.. Anonymkode: df520...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #7 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg får ikke til å kline med han jeg holder på med nå. Det går bare ikke, en slags mismatch. Har klart å kline med andre gutter tidligere, så skjønner ikke hvorfor det ikke går. Så det kan jo hende at du klarer å kline, bare ikke med han? Anonymkode: 0f477...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #8 Del Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg får ikke til å kline med han jeg holder på med nå. Det går bare ikke, en slags mismatch. Har klart å kline med andre gutter tidligere, så skjønner ikke hvorfor det ikke går. Så det kan jo hende at du klarer å kline, bare ikke med han? Anonymkode: 0f477...02d Jeg har på ingen måte tenkt å finne ut av det. vil mye heller ha bare kyss enn å prøve rundt på andre gutter. Han er den jeg vil være med, og å kline er absolutt ikke det som betyr mest. Er bare redd for at han kanskje starter "savne" det i blant. Anonymkode: df520...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #9 Del Skrevet 8. november 2016 Når jeg kliner så kysser jeg egentlig uavbrutt på en måte, og bruker litt tunge, men stikker ikke tungen inn i munnen hans. Mer bare rett innenfor, leker med leppene hans, stopper og kysser og teaser hverandre litt, osv. Eksen min likte å snurre tungene rundt i full fart, sånn propell 😳 Det likte aldri jeg, og ble aldri komfortabel med... Jeg tror du overtenker litt, bare følg kåtheten og gjør akkurat hva du har lyst til og hva som føles deilig ut for deg, lek deg med han og bare vær i nuet. Enig med at du høres fryktelig søt ut, kjenner meg igjen i deg da jeg var 16 år, Anonymkode: e5239...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 8. november 2016 #10 Del Skrevet 8. november 2016 Punkt én: Slapp av Når det gjelder kyssing, klining og sex kommer man forferdelig langt ved å slappe av, gjøre det man føler for, gjøre det man tror partner liker og vise entusiasme. Mener jeg. Ikke tenk på at dette er noe du skal mestre, rent teknisk. Det er ikke krise om dere "bare" kysser, det er jo deilig, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå