AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Jeg ble kjent med en fyr igjennom en datingside for litt siden. Vi møttes en gang og snakket daglig timesvis på telefonen. Inntil jeg fant ut at han fortsatt var aktiv på den datingsiden og snapp poengene økte drastisk hele tiden. Jeg forsto da at han ikke var så interessert men brukte meg i kjedsomhet. Han gav uttrykk på at han likte meg såå godt og vi hadde en god kjemi. Nå lurer jeg på om jeg skal fjerne han fra mine sosiale media. Hva hadde dere gjort? Jeg ble også veldig skuffet over meg selv som gikk rett på dette. At jeg aldri lærer! Anonymkode: b4c63...153
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Ja hvorfor ikle? Er det noe vits å ha han på sosialemedier da relasjonen deres er over? Da gir du også han et klart signal om at du ikke finner deg i å være hans tidsfordriv i brist på bedre. Anonymkode: 43567...a8e 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Men så tenker jeg at jeg virker såret og lei (noe jeg er), har ikke lyst at han skal oppfatte det. Altså hvis jeg sletter han. ts Anonymkode: b4c63...153
Gjest Overrasket Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Jeg forstår egentlig ikke det opprinnelige problemet? Hvorfor var det et problem at han fortsatt var aktiv på nettstedet? Hadde dere kommet så langt i forholdet, synes du?
Ananas. Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Aldri for tidlig å kvitte seg med en dust. Hvordan han synes at du virker er mindre viktig enn hva du har bruk for. 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 Ja jeg synes vi hadde kommet ganske langt uti forholdet. Langt nok til at jeg mener man ikke skal være aktiv på dette nettstedet. Jeg tok det opp med han, at jeg ble forvirret av de signalene han sendte og signalene han gjorde. Han sa han likte meg veldig godt og beklaget at han ikke var så flink til å formidle seg bedre. Tenkte at det ville endre etter at jeg fortalte at jeg ble usikker av intensjonene hans. Men det ble det ikke. Så jeg sa rett og slett at vi heller fikk være venner istede. Men jeg tenker jo også at relasjonen vår er over og at vi trolig ikke kommer til å treffes. Ts Anonymkode: b4c63...153
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #7 Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg synes vi hadde kommet ganske langt uti forholdet. Langt nok til at jeg mener man ikke skal være aktiv på dette nettstedet. Jeg tok det opp med han, at jeg ble forvirret av de signalene han sendte og signalene han gjorde. Han sa han likte meg veldig godt og beklaget at han ikke var så flink til å formidle seg bedre. Tenkte at det ville endre etter at jeg fortalte at jeg ble usikker av intensjonene hans. Men det ble det ikke. Så jeg sa rett og slett at vi heller fikk være venner istede. Men jeg tenker jo også at relasjonen vår er over og at vi trolig ikke kommer til å treffes. Ts Anonymkode: b4c63...153 Men du sier dere møttes en gang? Anonymkode: f5e8f...ecf
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #8 Skrevet 7. november 2016 Ja jeg vet det høres veldig teit ut 😊 Vi møttes en gang. Men det ble ganske intenst der han ringte god morgen, sendte snapp utover dagen og snakket lenge på telefon hver kveld i nesten 2 mnd. Det var utrolig lett å prate med han og vi pratet fram i tid også. Skjønner jo at snapp kontoen hans øker, hvis han snapper så mye til flere 😱 Jeg ga mye av meg selv til en som ikke ville annet enn å ha selskap. Det virket ikke som at han hadde sosial omgang med venner etter jobb. Hadde ingen hobbyer heller. Ts Anonymkode: b4c63...153 2
Sykkelkopp Skrevet 7. november 2016 #9 Skrevet 7. november 2016 (endret) 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble kjent med en fyr igjennom en datingside for litt siden. Vi møttes en gang og snakket daglig timesvis på telefonen. Inntil jeg fant ut at han fortsatt var aktiv på den datingsiden og snapp poengene økte drastisk hele tiden. Jeg forsto da at han ikke var så interessert men brukte meg i kjedsomhet. Han gav uttrykk på at han likte meg såå godt og vi hadde en god kjemi. Nå lurer jeg på om jeg skal fjerne han fra mine sosiale media. Hva hadde dere gjort? Jeg ble også veldig skuffet over meg selv som gikk rett på dette. At jeg aldri lærer! Anonymkode: b4c63...153 Det motsatte av kjærlighet er ikke hat, men likegyldighet Oversettelse: Behold han på sosiale medier, men ikke vi noe oppmerksomhet til ham Endret 7. november 2016 av Sykkelkopp Men av det du forteller her kan du ikke vite at han ikke er interessert i mer
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #10 Skrevet 7. november 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg vet det høres veldig teit ut 😊 Vi møttes en gang. Men det ble ganske intenst der han ringte god morgen, sendte snapp utover dagen og snakket lenge på telefon hver kveld i nesten 2 mnd. Det var utrolig lett å prate med han og vi pratet fram i tid også. Skjønner jo at snapp kontoen hans øker, hvis han snapper så mye til flere 😱 Jeg ga mye av meg selv til en som ikke ville annet enn å ha selskap. Det virket ikke som at han hadde sosial omgang med venner etter jobb. Hadde ingen hobbyer heller. Ts Anonymkode: b4c63...153 Ok, da forstår jeg 😊 har blitt betatt av en fyr på lik måte selv. Han pratet med 100 andre jenter, var kjipt, men forventet. Anonymkode: f5e8f...ecf
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #11 Skrevet 7. november 2016 Har du hatt sex med han ts? Anonymkode: c5cdc...056
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #12 Skrevet 8. november 2016 Nei, ikke sex. Vi kysset masse. Pratet om sex på tlf, synes ikke det har noe om det å gjøre. Hadde vi møttes på andre treff, hadde det blitt sex. Ts Anonymkode: b4c63...153
Menchit Skrevet 8. november 2016 #13 Skrevet 8. november 2016 Jeg har mange venninner som har ekstremt høye tall på snap, ihvertfall i forhold til meg selv. Noen snapper så og si alt de får øye på. Trenger ikke være andre jenter han snapper med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå