AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Hei. Håper at det er noen her som kjenner til dette bedre enn meg. Jeg er 21 år og går VG3-Påbygg.Jeg går i en stor klasse mellom 24 elever. De fleste er greie.Men vi har en i klassen han er også eldre 19-20 år gammel, han er altså irriterende, snakker høyt i timen, snakker dårlig til lærerne, og virker litt agressiv, han slår ingen eller sånt, men slår på døren og sånt.Han er heller ikke frekk mot elevene da. Men jeg synes at det er irriterende fordi jeg trenger ro i timen for å jobbe.Vi har sånn elev samtaler 3-4 som vi kommer til å ha i år kanskje mer. Jeg sier ifra til læreren, men han sier at de jobber med saken med å dempe støye. Men synes ikke at det går fremover. Så hva hadde du gjort om du hadde vært i en sånn situasjon? Obs= Har ikke fortalt kontaktlæreren om hvem som lager bråk. Bare sa at det er støy. Takk på forhånd Jeg skrev litt dårlig, beklager for det. Er veldig sliten. Anonymkode: 3867b...ea4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 Hadde ikke gjort noen ting. Det er bare for ett år og det er bare en person. Anonymkode: 62bc5...cdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå