AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 "Ønsker deg/dere en riktig god jul og et godt nyttår" - skriver de selv. Har ikke barn, så det blir ingen bilder fra meg Anonymkode: 070c8...427
Gjest blåbærpike Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Jentene mine skriver teksten, med enkelte restriksjoner. Vi bestiller alltid fra www.kortshop.no
Simss Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Lager et selv i Photoshop og legger det ut på FB, ikke så mye analogt her lenger.
Arkana Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 Vi bestiller alltid fra Optimalprint.no. Fine kort, mange å velge mellom og rask levering. Jeg pleier å bare velge en liten hilsen eller et lite julevers. I fjor hadde vi f.eks. denne: Må julen bli fin og gi ro i sinnet. La alle problemer bli små og forsvinne. La dagene som kommer bli gode og fine. God jul til deg og dine.
Gjest 1vy Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 Anbefaler Japan Photo! Har alltid brukt Fotoknudsen, men de har oppdatert så det er nærmest umulig å lage noe lenger, så jeg byttet til Japan da de også var billigere. Fra nå av er de min nye favoritt Pleier bare å skrive kjedelig "gledelig jul og et godt nytt år", men i år tenkte jeg å skrive litt om hvordan året vårt har vært også, for å gjøre det litt mer som et personlig postkort.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #7 Skrevet 9. november 2016 Bruker alltid Fotoknudsen. Billig deal for å få ha alle bildene mine liggende der år etter år. Pleier stort sett alltid å velge et vers fra en eller annen julesang som matcher det som måtte være årets motiv. Anonymkode: 4b089...98e
Gjest Magnifiq Skrevet 9. november 2016 #8 Skrevet 9. november 2016 Bruker å bestille på Lefdal.com Skriver personlige kort til alle.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #9 Skrevet 9. november 2016 Jeg skriver ikke julekort jeg. Har ingen å sende til Anonymkode: 1f881...a61
Fru Uperfekt Skrevet 9. november 2016 #10 Skrevet 9. november 2016 Vi lager de selv og teksten varierer både i innhold og i språk alt etter hvem som skal motta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå