Gå til innhold

Hva skriver dere på julekortet? Og hvor bestiller dere fra?🎄

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymkode: f7822...f47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Ønsker deg/dere en riktig god jul og et godt nyttår" - skriver de selv. Har ikke barn, så det blir ingen bilder fra meg :) 

Anonymkode: 070c8...427

Skrevet

Lager et selv i Photoshop og legger det ut på FB, ikke så mye analogt her lenger.

Skrevet

Vi bestiller alltid fra Optimalprint.no. Fine kort, mange å velge mellom og rask levering. Jeg pleier å bare velge en liten hilsen eller et lite julevers. I fjor hadde vi f.eks. denne: 

Må julen bli fin og 
gi ro i sinnet. 
La alle problemer 
bli små og forsvinne. 
La dagene som 
kommer bli gode og fine. 
God jul til deg og dine. 

Skrevet

Anbefaler Japan Photo! Har alltid brukt Fotoknudsen, men de har oppdatert så det er nærmest umulig å lage noe lenger, så jeg byttet til Japan da de også var billigere. Fra nå av er de min nye favoritt :nisse: Pleier bare å skrive kjedelig "gledelig jul og et godt nytt år", men i år tenkte jeg å skrive litt om hvordan året vårt har vært også, for å gjøre det litt mer som et personlig postkort.

Skrevet

Bruker alltid Fotoknudsen. Billig deal for å få ha alle bildene mine liggende der år etter år. Pleier stort sett alltid å velge et vers fra en eller annen julesang som matcher det som måtte være årets motiv. 

Anonymkode: 4b089...98e

Gjest Magnifiq
Skrevet

Bruker å bestille på Lefdal.com

Skriver personlige kort til alle.

Skrevet

Jeg skriver ikke julekort jeg. Har ingen å sende til :sukk:

Anonymkode: 1f881...a61

Skrevet

Vi lager de selv og teksten varierer både i innhold og i språk alt etter hvem som skal motta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...