Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #1 Skrevet 24. november 2004 er dere enig i at produktene er gode? For jeg vet ikke
Gjest Ethereal Skrevet 24. november 2004 #2 Skrevet 24. november 2004 Vel, jeg har vært misfornøyd med alt jeg har prøvd (3-4 ulike shampoer og balsamer); alt tørket ut håret mitt, så tilslutt ble den siste shampoen (Extra Body) brukt til å vaske do med, og balsamen ble brukt som barberkrem.
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #3 Skrevet 24. november 2004 Vel' date=' jeg har vært misfornøyd med alt jeg har prøvd (3-4 ulike shampoer og balsamer); alt tørket ut håret mitt, så tilslutt ble den siste shampoen (Extra Body) brukt til å vaske do med, og balsamen ble brukt som barberkrem.[/quote'] OI... :o ... *skeptisk*
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2004 #4 Skrevet 24. november 2004 Jeg har prøvd shampo og balsam, forferdelige greier. Disse og IKM er det verste jeg har prøvd av frisørprodukter.
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #5 Skrevet 24. november 2004 Hmm...lurer på hva slags hår de som har skrytt av disse prduktene har jeg :-?
Gjest Ethereal Skrevet 24. november 2004 #6 Skrevet 24. november 2004 Håret mitt er i tillegg ikke så kresent, og av alt jeg har prøvd, er det egentlig bare PM som har vært så dårlig at jeg endte opp med å bruke dem til andre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå