Gå til innhold

MyFitnessPal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp lastet ned denne appen og fulgt planen i dag. Jeg synes den gir meg ekstremt lite kalorier. 1470 for å gå ned 1/2 kg i uka og 1200 for en hel. Og selv om jeg har trent litt og dermed havner på under 1400, så sier den at hvis jeg fortsetter sånn vil jeg gå ned 1,7 kg på 5 uker! Ikke registrerer den kalorier for all styrketreningen jegvhar lagt inn heller. Jeg får mange fler kalorier i andre utregninger og i følge pulsklokka forbrenner jeg fra 2200 til litt over 3000 pr dag avhengig av hvor aktiv jeg er. Snitt på 2800 ca.

Anonymkode: 4931d...e4f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker myfitnesspal! Men pulsklokka di regner jo direkte DIN puls og så hva du gjerne forbrenner. Mens denne appen måler bare gjennomsnitlig hva en person forbrenner på en økt. Hvis en overvektig person som aldri trener springer på tredemølla i 30 min kontra en person som er skikkelig veltrent springer 30 min på tredemølla, vil den overvektige få den "største" utbytte, på en måte :-p hvis du skjønner..

Anonymkode: 8d95f...73c

• Liker 1
Skrevet

- Den registrerer ikke kcal på styrketrening.

- Den registrerer skritt fra Fitbiten som trening.

:(

Skrevet

Du velger jo selv treningen du legger inn?

Anonymkode: 1635a...9fc

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du velger jo selv treningen du legger inn?

Anonymkode: 1635a...9fc

Det er en for kondisjon og en for styrkeøvelser. Styrken gir ikke kcal til budsjettet.

Skrittene kan jeg slette. Det er bare irriterende.

Skrevet

Det er ikke så viktig med nøyaktige treningskalorier, jeg spiser ikke opp alle uansett. Jeg bare liker ikke å få røde tall! 😕

I går gikk jeg over med 84 kcal og MFP mener da at jeg vil gå ned 600 gram de neste fem ukene hvis jeg fortsetter sånn. Ikke så viktig at underskuddet i følge aktivitetsklokka var på 1400 kcal!

Jeg vet at alt er bare ca. og bruker hodet innimello

! 😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...