AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Nei, ikke denne gangen heller. Istedenfor å spørre kan du og dere vel bidra litt mer? Lag noe liv her selv. Anonymkode: 6d699...5f0
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Ja. Grunnen er at mange holder på med juleforberedelser Anonymkode: e7165...9d8 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Det svinger nok litt opp og ned heile tiden. Men det virker som det er på gradvis vei nedover. Anonymkode: 7a848...358 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det svinger nok litt opp og ned heile tiden. Men det virker som det er på gradvis vei nedover. Anonymkode: 7a848...358 Den minkede aktiviteten skyldes vel bl.a de tusenvis av ukentlige tråder som ikke skrives grunnet at flere brukere (som skriver mange tråder og innlegg) er utestengte? Anonymkode: e7165...9d8 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #7 Skrevet 7. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den minkede aktiviteten skyldes vel bl.a de tusenvis av ukentlige tråder som ikke skrives grunnet at flere brukere (som skriver mange tråder og innlegg) er utestengte? Anonymkode: e7165...9d8 Hvorfor tror du at veldig mange har blitt utestengt den siste tiden? Anonymkode: 7a848...358
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #8 Skrevet 7. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du at veldig mange har blitt utestengt den siste tiden? Anonymkode: 7a848...358 Hvor mange de er, vet jeg ikke. Men noen av de som skrev ekstremt mange tråder og innlegg har vært åpen om at de har vært utestengt flere ganger. Og nå er det lenge siden jeg har sett innlegg fra disse her på KG. Anonymkode: e7165...9d8 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #9 Skrevet 7. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke denne gangen heller. Istedenfor å spørre kan du og dere vel bidra litt mer? Lag noe liv her selv. Anonymkode: 6d699...5f0 Et enkelt spørsmål..og får et svada svar tilbake 🙄 hva vet vel du om hvor aktiv jeg er? Anonymkode: 4ffdf...3bc 3
Gjest Newroz Skrevet 7. november 2016 #10 Skrevet 7. november 2016 Ja, det tror jeg. Flere aktive brukere som har slettet seg siste året.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #11 Skrevet 8. november 2016 Jeg har vært på KG i mange år under ulike navn, men merker at det går lenger og lenger tid mellom hver gang jeg gidder å opprette en tråd her om noe jeg kunne tenkt meg å diskutere, eller svarer i det hele tatt, fordi folk ikke evner å holde en saklig debatt. Det er ekstremt mye drittslenging her inne. Syntes også det er utrolig mye rasisme her inne, spesielt i visse deler av forumet. Hender jeg leser noen av innleggene og nesten blir redd for hva slags tikkende bomber som sitter bak tastauret. Hadde det vært et sted hvor folk klarte å holde seg saklig og konstruktiv - og gjerne holdt seg til å snakke om ting de faktisk visste noe om, så hadde det nok vært mer aktivitet her. Anonymkode: 0b00f...9a0 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #12 Skrevet 8. november 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde det vært et sted hvor folk klarte å holde seg saklig og konstruktiv - og gjerne holdt seg til å snakke om ting de faktisk visste noe om, så hadde det nok vært mer aktivitet her Hadde folk klart å holde seg til saker de visste noe om, hadde det ikke vært noe aktivitet her inne. Ellers er jeg enig at mange nok er lei av stadig bli utestengt. OG at KG i høst har foretatt en skikkelig høstrengjøring. Ja, jeg har selv vært utestengt i høst. Og siden det nærmest er umulig å vite hvor grensene går for hva man kan si, så gidder man til slutt ikke mer. Og til dere som skulle lure, rasistiske og hatefulle ytringer utgjør et mindretall av de som er utestengt. Anonymkode: 60073...946
Skywalker Skrevet 8. november 2016 #13 Skrevet 8. november 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Et enkelt spørsmål..og får et svada svar tilbake 🙄 Anonymkode: 4ffdf...3bc Og her har du en av årsakene til at aktiviteten er på vei ned.. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #14 Skrevet 8. november 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Den minkede aktiviteten skyldes vel bl.a de tusenvis av ukentlige tråder som ikke skrives grunnet at flere brukere (som skriver mange tråder og innlegg) er utestengte? Anonymkode: e7165...9d8 De brukerne jeg har merket er fraværende nå (utestengt) var det gode grunner til å utestenge, etter min mening. Mange bra brukere har jo slettet seg, mens andre igjen skriver mye mindre enn de gjorde før. Synes KG har blitt dårligere enn det var før, dessverre. Anonymkode: 97e9a...3f9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #15 Skrevet 8. november 2016 Selv telle-trådene her på forumet, går saktere... Anonymkode: 7a848...358
H80 Skrevet 8. november 2016 #16 Skrevet 8. november 2016 For meg er det et stort minus at brukere poster innlegg som "anonymBruker" uten grunn. Det blir ikke spesielt hjemmekoselig da. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #17 Skrevet 8. november 2016 Før kunne man lage en tråd om ei venninne som dro mannen sin i ørene gjennom butiken under julehandelen og innlegget ville få 20 sider uten at ts trengte å delta mer. Nå får det et svar og svaret er troll. Hva så om det er troll? Alt kan diskuteres. Og jeg tror mange lar vær. Selv har jeg mye jeg lurer på, problemstillinger jeg vil høre andres meninger om, men jeg gir opp rett før jeg skal poste for enten så blir jeg kalt troll, eller så kommenterer folk skrivefeil eller så kommer det frekke ekle svar om hvor dum jeg er. Synd at noen har klart å ødelegge et, vel ikke et perfekt forum, men et veldig bra forum. Det er grunn til at jeg valgte KG istedenfor diskusjon i 2006, med et untak av dataspørsmål. Her fikk du ikke bare svar, du fikk bøtter med svar. Og tre år senere så fikk du gjerne flere bøtter med nye svar. Men i morgen så blir det bedre, ihvertfall for meg for da bærer jeg ned tv-en fra loftet. Anonymkode: 6014d...0d2 1
Gjest Eugene Onegin Skrevet 8. november 2016 #18 Skrevet 8. november 2016 Ja men det er ikke så rart når anonymbruker gjør sitt beste for å gjøre KG utrivelig å være på.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #19 Skrevet 9. november 2016 3 timer siden, The Archbishop skrev: Ja men det er ikke så rart når anonymbruker gjør sitt beste for å gjøre KG utrivelig å være på. Er nok ikke bare anonymbruker det gjelder.. flere usympatiske nick her inne som alltid skal tråkke ned andre for eget forgodtbefinnende. Blir ikke så koselig stemning av sånt og da skremmes også de gamle travere vekk. Anonymkode: 807ca...c9b 1
Alja Skrevet 9. november 2016 #20 Skrevet 9. november 2016 Jeg føler aktiviteten gikk betraktelig ned etter at Jodel tok av. Tror mange i den yngre garde har gått over fra kg til Jodel. kjappere og enklere å stille spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå