Aamu Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Bestillingen min er tydeligvis oppdelt, fikk 2 stk av 7 i posten idag. Stod at det hendte de gjorde det hvis det var noe spesielt.. Men er ikke det merkelig? Jeg tenkte kanskje det kom 2 pakker, samtidig. Ikke 1 så 1 etterpå? Hvor lenge etterpå fikk dere den/de andre pakkene?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Er det første gang du bestiller noe på nett? Anonymkode: bad8f...04b 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Er det så veldig uvanlig at nettbutikker deler opp pakkene da? Hver gang jeg skal handle noe fra CDON eller noen andre steder, så kan det komme to eller tre pakker - fordelt over en ukes tid eller noe. Da pleier nettbutikken å sende ut varene som man har bestilt, etter hvert som dette kommer inn på lager fra dem... Anonymkode: ab670...8a5
MarenogAron Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Ikke uvanlig. Kan være at de er tom for riktig papir f.eks, og sender ut det de kan så fort som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå