Emiliekjenn Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Jeg er ei 20 år gammel jente som er lesbisk. Jeg tror jeg er forelsket i ei jeg går i klasse med. Problemet er at hun er hetero så det er ingen håp om at det blir oss to. Jeg tenker på hun hele tiden, får sommerfugler i magen når vi sitter ved siden av hverandre. Elsker å snakke med hun og føler meg helt rar når jeg er med hun. Det er helt fantastisk å være forelsket føler jeg lever på rosa skyer selvom hun er hetero. Hva burde jeg gjøre? Kjøre på? Eller glemme hun og innse at det er ingen håp eller bare prøve å bli venn med hun? Hun er veldig hyggelig da. Jeg vet at hun er singel også. Aner ikke alderen hennes, men tipper hun er i midten av 30 åra. <3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Det er jo litt opp til deg, føler jeg. Dere går i klasse (studier?) sammen og du må nesten ta en vurdering på egen og hennes (antatte) personlighet. Blir dette kleint, om du ber henne på date/på annet vis indikerer interesse? I så fall bør du nok holde avstand, i alle fall til det er kortere tid til dere ikke lengre går i klasse. sånn i forhold til hetero/lesbisk/bifil/etc så vet hun det selv. De aller fleste av oss er ikke fryktelig åpenhjertige om egen sexualitet, så du kan tro men neppe vite. Om du forsiktig prøver deg så blir det verken mer eller mindre pinlig fordi dere er to jenter enn om det hadde vært en gutt-jente situasjon. Og vi ville ha sagt: gjør et forsøk, til en gutt. Så jeg sier: gjør gjerne et forsøk. Trolig er hun altså hetero. Hun blir smigret, dere kan potensielt være venner. Eller hun er sjarmert av deg og. Jeg vet ikke svaret, men det skader aldri å flørte, altså. Anonymkode: c0f8b...7d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå