Gjest motorrypa Skrevet 24. juli 2002 #1 Del Skrevet 24. juli 2002 er gravid i 14 uke nå. å har fått urinveisinfeksjon. er det flere som er i den situasjonen kanskje. grunnen til at jeg lurer er at jeg har så sinnsykt press nederst i magen rett over skambeinet. å litt sviende smerte på en måte. mest om morgenen men det varer hele dagen men da bare som et konstant press er det normalt eller e det bare meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Romle (ikke innlogget) Skrevet 24. juli 2002 #2 Del Skrevet 24. juli 2002 J Svir det når du tisser? Jeg tror det er vanlig med blærekatar når man er gravid . Hva med å ta en tur til biopat. Vanlig antipiotica er vel ikke så bra. Ellers Drikk masse vann og appelsinjuice. MASSE God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motorrypa Skrevet 24. juli 2002 #3 Del Skrevet 24. juli 2002 nei det svir ikke mens jeg tisser heller. det er liksom etterpå. svinde smerte samtidig som det presser veldi. bruker antibiotika nå. det er vel ikke så bra det nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Romle (ikke innlogget) Skrevet 24. juli 2002 #4 Del Skrevet 24. juli 2002 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg levert en urinprøve til legen. De finner veldig raskt ut om det er urinveisinfeksjon. Så kan du ta det derfra. Det er ikke bra å gå med blærekatar lenge. Det kan føre til værre ting.. Det er ikke alle som kjenner svie når de tisser, så det er litt vanskelig å si. Selv svir det som bare rakkern når jeg har det (og det er ikke lite- 10 ganger på et år...) For meg var det homeopat som hjalp og ikke de 8 antibioticakurene jeg hadde. De gjorde bare at det kom igjen og igjen og igjen.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 24. juli 2002 #5 Del Skrevet 24. juli 2002 Spring og kjøp tranebærkapsler på apoteket/helsekostforretningen - og drikk MASSE (appelsinjuice hjelper godt!!). Skal love deg at du blir kvitt det fort, slik som jeg ble da jeg hadde det for noen uker siden!! Det er ganske vanlig at man får det når man er gravid, så du er nok ikke den eneste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motorrypa Skrevet 24. juli 2002 #6 Del Skrevet 24. juli 2002 TAKK FOR RÅDET. SKAL GJØRE DET I MÅRN TILI DA. TRANEBÆR ALTSÅ 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zebb Skrevet 24. juli 2002 #7 Del Skrevet 24. juli 2002 Tror ikke det er farlig med antibiotica når man er gravid. Det skrives jo ut av legen din, som vet at du er gravid...? Naturmedisin er det forsket svært lite på når det gjelder graviditet. Det er mye man bør holde seg unna, for man vet ikke nok om det. Derfor har jeg villet spurt på apoteket før jeg eventuellt har kjøpt meg tranebær-kapsler. Klem fra Zebb 25+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå