AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Jeg pleier ha ømme bryster/brystvorter etter El som varer i et par dagar. Det hadde jeg denne PP'n også, men som vanlig gav det seg etter et par dager. I dag har jeg hatt sykt vonde bryster igjen og jeg er 8Dpo i dag. Vet at dette kan komme av at Progesteronivået øker. Er det noen av dere som har opplevd dette da dere ble gravid? Øker progesteronivået eventuelt etter egget har festet seg? Anonymkode: 07245...5cd
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Jeg er i samme situasjon som deg, bare jeg er ca 5 dpo , har hatt murringer i nedre del av magen både Igår og i dag. Og i dag er brystvortene enda mer ømme enn de var i går... hmmm Anonymkode: 077d5...823
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i samme situasjon som deg, bare jeg er ca 5 dpo , har hatt murringer i nedre del av magen både Igår og i dag. Og i dag er brystvortene enda mer ømme enn de var i går... hmmm Anonymkode: 077d5...823 Så spennende😀 Jeg hadde det samme 5dpo, men så en pause med de vonde/ømme brystene frå 5-8dpo. Anonymkode: 07245...5cd
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Veldig spennende for både deg og meg er ikke helt sikker på når eggløsning kan ha vært da, men mest sannsynlig onsdag( håper jeg ) , er det riktig med 5 dpo da? Ikke helt skjønt hvordan man regner det skjønner du forventet mens er hvertfall torsdag 17.november, leeeenge til. *sukk* Anonymkode: 077d5...823
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i samme situasjon som deg, bare jeg er ca 5 dpo , har hatt murringer i nedre del av magen både Igår og i dag. Og i dag er brystvortene enda mer ømme enn de var i går... hmmm Anonymkode: 077d5...823 Må forresten legge til at jeg hadde ømme brystvorter rundt den samme tiden forrige måned også, men langt fra så øm som dette..så derfor litt usikker på om det er et godt tegn at de nå er ømme denne mnd også. Men de murringene jeg har/har hatt hadde jeg ikke forrige måned...derfor en smule giret, 'men samtidig ikke....men likevell er det typisk at det bare er kroppen som tuller seg, så dukker vel mensen opp i slutten av neste uke Anonymkode: 077d5...823
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå