AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Jeg vet utdanningsløpet og slike ting. Men hva forventes av deg som menneske og fagperson? Jeg f.eks, sliter med angst og er en stille og rolig person. Med barn er jeg mer sosial, men jeg syns det er vanskeligere å f.eks ta ordet når det er mange voksne tilstede. Jeg er nervøs og blir litt stum, ofte. Jeg ville også hatt problemer med å gjøre skuespill etc. Jeg sliter med å være i fokus, og jeg ville nok neppe klart å leve meg inn i en rolle som i et skuespill. Jeg ville blitt nervøs og vært veldig forknytt. Jeg er god med barn ellers, og barn har veldig lett for å bli glad i meg. Jeg jobber i skolen, og det hender av og til at jeg blir alene med enkelte klasser, og det går alltid fint. Har til og med hatt litt undervisning når det har vært krise. Ting jeg ikke føler jeg har for mye peiling på, er førstehjelp osv. Hva jeg må gjøre i forskjellige situasjoner.. Jeg er jo ufaglært, men føler at dette er så viktig at jeg bør kunne. Jeg føler at yrket er veldig bra for meg, i den forstand at det krever at jeg forholder meg til mange mennesker, og det er sunt for angsten min. Men likevel føler jeg at jeg ikke gjør en god nok jobb. Dere som er utdannet innen yrket, har dere noen tips til hva jeg bør kunne mer om i jobben min? Utifra det jeg skriver, syns dere jeg virker egnet for jobben? Anonymkode: c039e...947
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå