Gå til innhold

Noen som har hørt om..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en mail med link! Noen som har hørt om dette?

Er dette noe pyramidelignende lureri??

Virker ganske uskyldig og lettvindt.

Men jeg holder meg langt unna!!! :(

http://idar.extrainkomst.nu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som man får utbetalt reklameinntektene selv, men ikke uten at de kronene først er betydelig strippet for alt det som skal til de i leddene over.

Det er begrenset med info man får uten å registrere seg, så jeg er på litt vaklende grunn her. Man registrerer en mailadresse, og begynner å bruke den. Da vil man kunne tjene penger på reklamen som følger med. Men for å tjene noe, så må man jo ha ørti tusen folk under seg, så det må nok jobbes en god del med akkurat det.

Nå fant jeg dessuten ut at man må betale for å få tilgang til å tjene på det hele. Ikke noe annet enn vanlig, med andre ord. Pluss at man ikke vil se en krone før i 2006. Jaja... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
Men for å tjene noe, så må man jo ha ørti tusen folk under seg, så det må nok jobbes en god del med akkurat det.

Lukter pyramide lang vei. Pyramider er litt i fokus i disse dager, ikke sant? Skygg unna!

Skrevet

*Host* *stikkord-pyramide* *host*

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Lukter pyramide lang vei. Pyramider er litt i fokus i disse dager, ikke sant? Skygg unna!

Åh. Jeg trodde pyramideelementet var så åpenlyst at jeg ikke gadd å nevne det engang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...