AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 I frykt for å stryke til våren. Kan jeg melde meg opp i samme eksamen to ganger til våren? Faget er religion muntlig. Blir da 2000. Stryker jeg første gangen kan jeg møte opp på den andre skolen der jeg meldte meg opp i samme fag. Anonymkode: b3d69...042
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Dette er jeg veldig veldig sikker på at ikke går Anonymkode: 0a81a...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jeg veldig veldig sikker på at ikke går Anonymkode: 0a81a...8ed Hvordan er du så sikker på det? Anonymkode: b3d69...042
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 https://www.oslo.kommune.no/skole-og-utdanning/privatisteksamen/meld-deg-opp-til-privatisteksamen/ "Det er ikke tillatt å melde seg til eksamen i samme fag flere steder i samme semester." Anonymkode: fa801...83d 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.oslo.kommune.no/skole-og-utdanning/privatisteksamen/meld-deg-opp-til-privatisteksamen/ "Det er ikke tillatt å melde seg til eksamen i samme fag flere steder i samme semester." Anonymkode: fa801...83d Hvorfor er det tillatt? Dersom du melder deg til eksamen i ulike fag i flere fylker, risikerer du eksamenskollisjon. Eksamensdatoer koordineres ikke mellom fylker. Er det derfor jeg ikke kan melde meg opp i samme eksamen flere steder? Anonymkode: b3d69...042
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det tillatt? Dersom du melder deg til eksamen i ulike fag i flere fylker, risikerer du eksamenskollisjon. Eksamensdatoer koordineres ikke mellom fylker. Er det derfor jeg ikke kan melde meg opp i samme eksamen flere steder? Anonymkode: b3d69...042 Du kan sende en mail til privatistweb og spørre om hvorfor. Kanskje det kan ha noe med at hvis du ikke stryker på den første skulle du ha betalt dobbel pris på den neste. Vet egentlig ikke. Det er den eneste grunnen jeg kan komme på. Anonymkode: fa801...83d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #7 Skrevet 7. november 2016 Bruk tiden din på å studere, enn å bekymre deg for stryk. Anonymkode: 5a93c...51d 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #8 Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan sende en mail til privatistweb og spørre om hvorfor. Kanskje det kan ha noe med at hvis du ikke stryker på den første skulle du ha betalt dobbel pris på den neste. Vet egentlig ikke. Det er den eneste grunnen jeg kan komme på. Anonymkode: fa801...83d Hva vil skje om jeg melder meg på to eksamner da? Får jeg noe straff? Anonymkode: b3d69...042
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #9 Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk tiden din på å studere, enn å bekymre deg for stryk. Anonymkode: 5a93c...51d Joda skal seff det. Men i tilfelle! Tror du det får går ann? Anonymkode: b3d69...042
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #10 Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Joda skal seff det. Men i tilfelle! Tror du det får går ann? Anonymkode: b3d69...042 Nei, det går ikke an å melde seg opp til to eksamener av samme fag på privatistweb. Anonymkode: 0a81a...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #11 Skrevet 7. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det går ikke an å melde seg opp til to eksamener av samme fag på privatistweb. Anonymkode: 0a81a...8ed En kompis har sagt at det går. Har du prøvd selv? Anonymkode: b3d69...042
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #12 Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kompis har sagt at det går. Har du prøvd selv? Anonymkode: b3d69...042 Ja, jeg tar privatist eksamen om et par uker. Det var ingen "shoppingkurv" der man kunne legge til flere av samme eksamen når man meldte seg opp Anonymkode: 0a81a...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #13 Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg tar privatist eksamen om et par uker. Det var ingen "shoppingkurv" der man kunne legge til flere av samme eksamen når man meldte seg opp Anonymkode: 0a81a...8ed Samme her. Etter jeg meldte meg på en eksamen i et fag var det ingen alternativ om å melde seg opp i samme faget igjen. Anonymkode: fa801...83d 1
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 7. november 2016 #14 Skrevet 7. november 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kompis har sagt at det går. Har du prøvd selv? Anonymkode: b3d69...042 Da får du la være å spørre her og heller gå til han, be han fikse det for deg. Jeg er enig med det de andre, det går ikke og er ikke tillatt praksis. Vil du forsikre deg å stå så får du begynne med lesingen.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #15 Skrevet 7. november 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg tar privatist eksamen om et par uker. Det var ingen "shoppingkurv" der man kunne legge til flere av samme eksamen når man meldte seg opp Anonymkode: 0a81a...8ed Joda men ettee du har lagt inn faget og betalt. Også logger du på igjen, så bør du kunne legge samme fag i handlekurven, Anonymkode: b3d69...042
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #16 Skrevet 7. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Etter jeg meldte meg på en eksamen i et fag var det ingen alternativ om å melde seg opp i samme faget igjen. Anonymkode: fa801...83d Hvordan vet du det? Du prøvde? Bør være mulig å melde seg opp i samme fag igjen jo, bare ved en annen skole Anonymkode: b3d69...042
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #17 Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Joda men ettee du har lagt inn faget og betalt. Også logger du på igjen, så bør du kunne legge samme fag i handlekurven, Anonymkode: b3d69...042 Nei, men da kan man redigere. Fagene i handlekurven din blir ikke gjeldende før fristen til å melde seg opp på privatistweb. Anonymkode: 0a81a...8ed
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #18 Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men da kan man redigere. Fagene i handlekurven din blir ikke gjeldende før fristen til å melde seg opp på privatistweb. Anonymkode: 0a81a...8ed Så det du sier er at det er helt umulig? Har du prøvd det? Prøv å kjøp mattefaget du skal ta opp, betal og velg en skole. Så logger du ut og på igjen, bestiller samme fag, men på en annen skole, legg i handlekurven og betal. Anonymkode: b3d69...042
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #19 Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så det du sier er at det er helt umulig? Har du prøvd det? Prøv å kjøp mattefaget du skal ta opp, betal og velg en skole. Så logger du ut og på igjen, bestiller samme fag, men på en annen skole, legg i handlekurven og betal. Anonymkode: b3d69...042 Jeg har ikke prøvd det, men når jeg søkte opp den andre matten jeg skulle ta så var den første matten jeg valgte borte. Tror privatistkontoret har visse metoder for å unngå "juks". Forresten hvis du brukte all den tiden du har brukt for å søke dette opp og laget tråd om det så hadde du allerede hatt nok kunnskap til å bestå.. Anonymkode: 0a81a...8ed 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #20 Skrevet 7. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det du sier er at det er helt umulig? Har du prøvd det? Prøv å kjøp mattefaget du skal ta opp, betal og velg en skole. Så logger du ut og på igjen, bestiller samme fag, men på en annen skole, legg i handlekurven og betal. Anonymkode: b3d69...042 Prøv selv. Andre vil ikke prøve å gjøre det for deg å risikere at noe skjer. Anonymkode: fa801...83d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå