Arkana Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Jeg trenger sårt julegavetips til en eldre mann med demens. Han bor i en type omsorgsbolig og har derfor ikke så mye plass og han har egentlig alt han trenger og ønsker seg heller ingenting, men vi vil gjerne gi noe likevel. Ikke pledd, tøfler, mat eller drikke (ja, jeg vet, det er vanskelig).
Skogshuldra Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Tiden din. Jada, han glemmer sikkert at du har vært der - jeg vet ikke en gang om han kjenner deg igjen når du kommer. Men i øyeblikkets stund, da er tiden din den beste gaven.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Er dere i slekt? Jeg har jobbet på sykehjem, og de fleste demente setter utrolig stor pris på album og lignende Anonymkode: 2b5a4...3c8 3
Arkana Skrevet 7. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dere i slekt? Jeg har jobbet på sykehjem, og de fleste demente setter utrolig stor pris på album og lignende Anonymkode: 2b5a4...3c8 Det var en veldig god idé.
pantertante Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Kanskje musikk han lyttet til før kunne være noe han ville satt pris på ? Synes denne historien og videoen er fantastisk: http://www.tv2.no/a/8516639/
Arkana Skrevet 7. november 2016 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, pantertante skrev: Kanskje musikk han lyttet til før kunne være noe han ville satt pris på ? Synes denne historien og videoen er fantastisk: http://www.tv2.no/a/8516639/ Det kunne også være noe. Han hører mye på radio så jeg er sikker på at musikk også ville bli satt pris på. Da må jeg i såfall finne ut litt mer om hva slags musikk han liker.
isbjørnungen Skrevet 7. november 2016 #7 Skrevet 7. november 2016 Støtter forslag om album med bilder, kanskje ekstra ålreit hvis du skriver under hvem/hva/når
Arkana Skrevet 7. november 2016 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2016 5 minutter siden, isbjørnungen skrev: Støtter forslag om album med bilder, kanskje ekstra ålreit hvis du skriver under hvem/hva/når Ja, det er ikke bare ålreit, men en nødvendighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå