Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger sårt julegavetips til en eldre mann med demens. Han bor i en type omsorgsbolig og har derfor ikke så mye plass og han har egentlig alt han trenger og ønsker seg heller ingenting, men vi vil gjerne gi noe likevel. Ikke pledd, tøfler, mat eller drikke (ja, jeg vet, det er vanskelig). 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiden din. Jada, han glemmer sikkert at du har vært der - jeg vet ikke en gang om han kjenner deg igjen når du kommer. Men i øyeblikkets stund, da er tiden din den beste gaven.

Skrevet

Er dere i slekt? Jeg har jobbet på sykehjem, og de fleste demente setter utrolig stor pris på album og lignende :)

Anonymkode: 2b5a4...3c8

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere i slekt? Jeg har jobbet på sykehjem, og de fleste demente setter utrolig stor pris på album og lignende :)

Anonymkode: 2b5a4...3c8

Det var en veldig god idé. :)

Skrevet

Kanskje musikk han lyttet til før kunne være noe han ville satt pris på ? 

Synes denne historien og videoen er fantastisk:

http://www.tv2.no/a/8516639/

Skrevet
Akkurat nå, pantertante skrev:

Kanskje musikk han lyttet til før kunne være noe han ville satt pris på ? 

Synes denne historien og videoen er fantastisk:

http://www.tv2.no/a/8516639/

Det kunne også være noe. Han hører mye på radio så jeg er sikker på at musikk også ville bli satt pris på. Da må jeg i såfall finne ut litt mer om hva slags musikk han liker.

Skrevet

Støtter forslag om album med bilder, kanskje ekstra ålreit hvis du skriver under hvem/hva/når :) 

Skrevet
5 minutter siden, isbjørnungen skrev:

Støtter forslag om album med bilder, kanskje ekstra ålreit hvis du skriver under hvem/hva/når :) 

Ja, det er ikke bare ålreit, men en nødvendighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...