AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Jeg jobber i dag i en 100 % stilling, og trenger en ekstrajobb. På grunn av barn og nåværende jobb, så har jeg kun mulighet å jobbe torsdag- og fredagskveld annen hver uke, samt annen hver helg. Jeg må også kunne ha mulighet til å ta jobbrelaterte telefonsamtaler om jeg blir oppringt, uansett tid på døgnet, hele uka. Ved akutte hendelser må jeg helst kunne stille på min nåværende jobb innen rimelig tid. Er det noen som har ett forslag til hvilken ekstrajobb jeg kan ha? Føler meg litt "låst" i forhold til dette... Anonymkode: 6d486...27d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glem det. Anonymkode: dda36...162 Glemme ekstrajobb...??? Noe må da passe for meg også, hva som helst egentlig... ts Anonymkode: 6d486...27d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Bruk ekstratiden på å lære deg noe istedet. Les en bok, tren, møt venner. Anonymkode: 14db9...0dd
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bruk ekstratiden på å lære deg noe istedet. Les en bok, tren, møt venner. Anonymkode: 14db9...0dd Blir lite penger av sånt 😉 Jeg har barn å forsørge, og trenger å økte inntekten. Fritidsproblemer har jeg hvertfall ikke 😊 Anonymkode: 6d486...27d
annebanane Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 (endret) Hva med å heller se etter en annen 100% jobb som betaler bedre, eller se om du kan få lønnsøkning der du jobber nå? Er det helt krise får du melde deg opp som ringevikar på sykehjem og lignende, men du kan ikke forvente å kunne gå derfra om noe i den andre jobben kommer opp. Samme med telefonene. Endret 7. november 2016 av Moonwalker 1
boblevann Skrevet 8. november 2016 #7 Skrevet 8. november 2016 18 timer siden, Moonwalker skrev: Hva med å heller se etter en annen 100% jobb som betaler bedre, eller se om du kan få lønnsøkning der du jobber nå? Er det helt krise får du melde deg opp som ringevikar på sykehjem og lignende, men du kan ikke forvente å kunne gå derfra om noe i den andre jobben kommer opp. Samme med telefonene. Kan også være vanskelig å ta telefoner på sykehjem. Kanskje ringevikar hos et rolig bofellesskap TS? Uansett er det vanskelig å bare kunne gå. Vet egentlig ikke helt hva det kan være. Som ringevikar blir du også nedprioritert hvis du sier mye nei...
Tvist Skrevet 8. november 2016 #8 Skrevet 8. november 2016 Du må kunne tilby ny arbeidsgiver noe og være fleksibel, du kan ikke forvente at arbeidsgiver skal tilpasse arbeidet og arbeidstidene etter dine behov - det er for mye å be om. Se etter en bedre betalt jobb, eller prøv å reduser utgiftene, evt flytt til en billigere leilighet e.l.
Gjest Sugemerke Skrevet 8. november 2016 #9 Skrevet 8. november 2016 Hva med å selge noe? Aloe vera, tuppervare, Mary-sminke eller hva alt det der heter?
Sapree Skrevet 8. november 2016 #10 Skrevet 8. november 2016 Jeg tenker på at du kan være mystery shopper eller ha jobb som oversetter/skribent feks http://sidekickc.com/jobb-som-norsk-skribent/ . Det er også mulig å tjene penger på å besvare på spørreundersøkelser. Ikke mye lønn men da bir du ikke påvirket av når du må jobbe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå