cmd Skrevet 8. november 2016 #21 Skrevet 8. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Igår kveld ble han også slapp under forspill mens jeg runket ham........ hmm.... dette er en vanskelig situasjon for deg som ikke får nyte sex ordentlig. Kan det hende at han vil heller ha sex med en annen gutt? jentekropp ikke interesserer ham og derfor ikke får stiv?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #22 Skrevet 8. november 2016 4 timer siden, cmd skrev: hmm.... dette er en vanskelig situasjon for deg som ikke får nyte sex ordentlig. Kan det hende at han vil heller ha sex med en annen gutt? jentekropp ikke interesserer ham og derfor ikke får stiv? Han pleier å bli kåt av å ligge ved siden av meg da.. er ikke det problemet ligger, men bare at den blir slapp igjen. Blir likevel litt skremt av den tanken. Av og til når vi småerter hverandre får han noen fakter som har slått meg at er litt feminine. Men han er fremdeles på generell basis den kåteste av oss, og den som har størst intiativ på å komme på besøk, kose osv. Anonymkode: 043c3...b75
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #23 Skrevet 8. november 2016 Uff, jeg sliter med at jeg blir så helsikkens våt jeg og at partneren må onarere seg i mål..pyton Anonymkode: c81c9...d12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå