Gå til innhold

Hvem sin feil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Har et problem med at kjæresten til tider blir slapp når vi har sex. Jeg har vært støttende og sagt at det ikke gjør noe, vi må fokusere på andre ting så den onde sirkelen blir brutt. Han hadde også tidvis disse problemene med sin x-kjæreste (hans eneste andre sexpartner). Nå har han imidlertid funnet "grunnen" til at dette skjer. Han mener nemlig at jeg blir for våt. Han er min 10ende sexpartner, og jeg har aldri hatt dette problemet. Ikke én har blitt slapp under sex noen gang, og ingen har hatt problemer med å komme med mindre det har vært alkohol inne i bildet. Når han først blir litt slapp, blir han heller ikke stiv igjen med det første, og ofte avsluttes sexen. Jeg klarer ikke å nyte at han fingrer meg når jeg får beskjed om at jeg er grunnen til at vi må avbryte samleiet. 

Penisen hans er forøvrig litt under gjennomsnittet stor (jeg klarer å få inn hele når jeg suger ham), men når han er skikkelig hard er det tilstrekkelig. For å unngå å bli slapp har han i det siste begynt å skippe forspillet, noe som for meg er veldig smertefullt. Han fikk også sår på strengen fordi han har trengt inn i meg uten at jeg var våt nok. Er ikke alltid dette heller hjelper, for noen ganger blir jeg visst for vår for fort likevel. 

Jeg begynner å bli rimelig frustrert og det går utover selvbildet mitt. Først skylder han på meg for at han blir slapp, og ikke klarer jeg å gjøre ham stiv igjen heller. Er dette virkelig min feil som han sier, og hvordan skal jeg gå fram for å løse det? Er rett og slett fitta mi for vid?

Til info: Ja, jeg gjør knipeøvelser og ja, jeg har prøvd å tørke underveis

Anonymkode: 043c3...b75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert flaut for han at han blir slapp og trenger noen å skylde på. Har han vært hos legen med dette?

Anonymkode: 1b7e1...8c7

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert flaut for han at han blir slapp og trenger noen å skylde på. Har han vært hos legen med dette?

Anonymkode: 1b7e1...8c7

Nei, men det er jo ikke alltid det skjer, hvilket tyder på at alt fungerer som det skal sånn sett.. tror det er lite legen kan gjøre.

Kan forøvrig også nevne at to av de jeg har hatt sex med har hatt små peniser. Disse hadde heller ikke problem med å forbli stive eller å komme. Det er for meg helt greit at han til tider blir slapp, men blir direkte lei meg når han ler og sier "du ble for våt" - da burde han vel trekt seg ut før han ble slapp så vi kunne gjort andre ting istedenfor?? 

Skrevet

Skal dere komme noen som helst vei med dette problemet så nytter det iallfall ikke å skylde på hverandre.... Det er helt tåpelig.

• Liker 9
Skrevet

Kjøp en penisring og send kjæresten din til legen. En umoden fjott som må skylde på andre blir for dumt. Det er ikke din feil. 

Anonymkode: b6d84...6bf

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, Charmander skrev:

Skal dere komme noen som helst vei med dette problemet så nytter det iallfall ikke å skylde på hverandre.... Det er helt tåpelig.

Tenkte faktisk på det at det virket sånn etter at jeg skrev det. Hehe. Han sa selv til å begynne med at det var en ond sirkel, da det også skjedde med eksen. Derfor har jeg ikke lagt no big deal utav det. Nå siste uka påstår han derimot at det er "min feil". Dette tar jeg til meg, samtidig som jeg undres over at det har skjedd med alle hans 2 partnere, og kun han av mine 10 partnere. Hvem det "er noe galt med" er jo igrunn irrelevant.. derfor ønsker jeg tips for oss begge dersom noen har. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp en penisring og send kjæresten din til legen. En umoden fjott som må skylde på andre blir for dumt. Det er ikke din feil. 

Anonymkode: b6d84...6bf

Har foreslått penisring, men han er veldig skeptisk. Han tror det er for å øke følsomheten og gjøre den større, og siden han selv er veldig fornøyd med både følsomhet og størrelse er han ikke interessert. Kommer nok til å pushe mer på og kjøpe noen om det ikke bedrer seg. 

Skrevet (endret)
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har foreslått penisring, men han er veldig skeptisk. Han tror det er for å øke følsomheten og gjøre den større, og siden han selv er veldig fornøyd med både følsomhet og størrelse er han ikke interessert. Kommer nok til å pushe mer på og kjøpe noen om det ikke bedrer seg. 

Han høres ikke veldig løsningsorientert ut. Bare kjøp den uten å spørre, det er mitt tips.

Endret av Charmander
  • Liker 3
Skrevet

Jeg sliter også ofte med at den bli slapp. Da er det å ligge i 69 stilling og jeg fingrer henne mens hun suger, slikker ballene og nedover til rumpa, slikker der og leker litt med finger at kulen blir stein hard. Da er jeg klar til liksom ny runde.

men jeg har tenkt å kjøpe penis ring og prøve. 

Gjest OverMyKnee
Skrevet (endret)

Det er ingen sin feil, at peniser kan bli slapp når det blir vått er en kjent sak.

Altså.. når det blir lite friksjon..

Om det skjer bruker jeg å fortsette med fingring samtidig som jeg runker meg hard igjen, og fingrene suger til seg fuktighet. 

Endret av OverMyKnee
rettet
Skrevet
1 time siden, cmd skrev:

Jeg sliter også ofte med at den bli slapp. Da er det å ligge i 69 stilling og jeg fingrer henne mens hun suger, slikker ballene og nedover til rumpa, slikker der og leker litt med finger at kulen blir stein hard. Da er jeg klar til liksom ny runde.

men jeg har tenkt å kjøpe penis ring og prøve. 

Jeg klarer ikke den formen for multitasking :fnise: Treffer han de riktige punktene klarer jeg ikke samtidig fokusere på å tilfredsstille ham.. 

41 minutter siden, OverMyKnee skrev:

Det er ingen sin feil, at peniser kan bli slapp når det blir vått er en kjent sak.

Om det skjer bruker jeg å fortsette med fingring samtidig som jeg runker meg hard igjen, og fingrene suger til seg fuktighet. 

Har prøvd det, men problemet er at han ikke klarer å runke seg hard igjen. Han blir har etter kanskje en halvtime, men er ikke alltid jeg er klar for inntrengelse i tørr vagina for en ny 30-sekundersøkt. Før lot jeg ham fingre meg, men etter at han begynte å si at det var jeg som var grunnen til at han ikke klarte å holde seg stiv frister det lite.. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Før lot jeg ham fingre meg, men etter at han begynte å si at det var jeg som var grunnen til at han ikke klarte å holde seg stiv frister det lite.. 

Så fordi han skylder på deg får han ikke lov å fingre deg, men du vil fremdeles ha sex med han? :P 

Ser ikke helt logikken.

Anonymkode: 468d7...ee3

Skrevet
53 minutter siden, OverMyKnee skrev:

Er det?

Er bare til å øke intensiteten og ha villere sex i så fall, så øker spenningsnivået, dirty talk øker også mitt spenningsnivå...

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd det, men problemet er at han ikke klarer å runke seg hard igjen.

Hvor gammel er han / dere da?

Skrevet
59 minutter siden, OverMyKnee skrev:

Er det? Seriøst?

Anonymkode: df27a...038

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Har et problem med at kjæresten til tider blir slapp når vi har sex. Jeg har vært støttende og sagt at det ikke gjør noe, vi må fokusere på andre ting så den onde sirkelen blir brutt. Han hadde også tidvis disse problemene med sin x-kjæreste (hans eneste andre sexpartner). Nå har han imidlertid funnet "grunnen" til at dette skjer. Han mener nemlig at jeg blir for våt. Han er min 10ende sexpartner, og jeg har aldri hatt dette problemet. Ikke én har blitt slapp under sex noen gang, og ingen har hatt problemer med å komme med mindre det har vært alkohol inne i bildet. Når han først blir litt slapp, blir han heller ikke stiv igjen med det første, og ofte avsluttes sexen. Jeg klarer ikke å nyte at han fingrer meg når jeg får beskjed om at jeg er grunnen til at vi må avbryte samleiet. 

Penisen hans er forøvrig litt under gjennomsnittet stor (jeg klarer å få inn hele når jeg suger ham), men når han er skikkelig hard er det tilstrekkelig. For å unngå å bli slapp har han i det siste begynt å skippe forspillet, noe som for meg er veldig smertefullt. Han fikk også sår på strengen fordi han har trengt inn i meg uten at jeg var våt nok. Er ikke alltid dette heller hjelper, for noen ganger blir jeg visst for vår for fort likevel. 

Jeg begynner å bli rimelig frustrert og det går utover selvbildet mitt. Først skylder han på meg for at han blir slapp, og ikke klarer jeg å gjøre ham stiv igjen heller. Er dette virkelig min feil som han sier, og hvordan skal jeg gå fram for å løse det? Er rett og slett fitta mi for vid?

Til info: Ja, jeg gjør knipeøvelser og ja, jeg har prøvd å tørke underveis

Litt spesiell grunn. De fleste menn får jo tenning spesielt av våtheten. Og det er jo liksom meningen at man skal bli våt slik at han kan trenge inn. Kan umulig være grunnen. Er jo som regel noe psykisk som pleier å ligge bak

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke den formen for multitasking :fnise: Treffer han de riktige punktene klarer jeg ikke samtidig fokusere på å tilfredsstille ham.. 

Har prøvd det, men problemet er at han ikke klarer å runke seg hard igjen. Han blir har etter kanskje en halvtime, men er ikke alltid jeg er klar for inntrengelse i tørr vagina for en ny 30-sekundersøkt. Før lot jeg ham fingre meg, men etter at han begynte å si at det var jeg som var grunnen til at han ikke klarte å holde seg stiv frister det lite.. 

Tror ikke penisring hjelper. Han stresser nok sånn med å holde den hard at han blir sikkert slapp av det

Skrevet

I perioder med mye stress over tid, så har jeg 'slitt' med ereksjonen, at jeg gjerne må jobbe litt mer/fokusere spesifikt på å få den hard. Det er også naturlig med en varierende grad av hardhet ila et samleie. Når jeg går ned på henne i lang tid med fancye koordinasjonskrevende teknikker hvor begge hender også brukes, så kan jeg midlertidig miste ereksjonen.

De gangene dette har blitt et problem, er hvor jenta reagerer veldig negativt. Når man først har mistet ereksjonen én gang, så er det sannsynlig at dette tar stor plass i tankene neste gang, og det er jo tydelig at dette er blitt et problem for dere.

Det virker som du har pratet med ham på en støttende måte - noe som er meget bra - men han virker vel defensiv angående temaet. Det å kjøpe ham en penisring bak hans rygg tviler stiller jeg meg tvilende til.

Har dere prøvd intime sessions hvor poenget er eksempelvis massasje og nytelse kontra sex? Alternativt bør han faktisk a dette opp med legen.

Skrevet

Det som er synd i slike tråder er at du primært får svar fra kvinner som ikke har de anatomiske forutsetningene for å kunne vite hvordan en mann vil reagere på en vagina som du beskriver som "for våt". Jeg er en frisk mann på 25 år med en penis litt større enn gjennomsnittet og har også dette problemet med kjæresten min når hun blir for våt. Mangelen på friksjon gjør at man, og jeg beklager uttrykket, "svømmer litt i intet" og det blir da (noen ganger) vanskelig å holde penis stiv i enkelte posisjoner.

Men dere har helt feil fokus hvis dere skal begynne å dele ut skyld til noen. Du mener nok kanskje at det er han som er problemet (i og med at det naturligvis er han som blir "slapp" mens du er våt og klar) og han mener nok at din våthet kan være grunnen til at ting går som det går.

Jeg skrev dette innlegget egentlig bare for å bryte opp i de mange dumme innleggene som mener at kjæresten din tar feil og for å få dere til å forstå at det faktisk er et reellt problem for enkelte menn når vaginaen blir for våt.

PS! Enkelte stillinger pleier å fungere bedre for oss enn andre. At hun rir meg er håpløst, men doggy fungerer mye bedre.

Anonymkode: dbbc2...9ad

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte faktisk på det at det virket sånn etter at jeg skrev det. Hehe. Han sa selv til å begynne med at det var en ond sirkel, da det også skjedde med eksen. Derfor har jeg ikke lagt no big deal utav det. Nå siste uka påstår han derimot at det er "min feil". Dette tar jeg til meg, samtidig som jeg undres over at det har skjedd med alle hans 2 partnere, og kun han av mine 10 partnere. Hvem det "er noe galt med" er jo igrunn irrelevant.. derfor ønsker jeg tips for oss begge dersom noen har. 

Her kommer regelen med at jenter har hatt seg med 3x flere enn gutter. Ts har hatt 10 partnere, og kjæresten har hatt 2. Nesten 3:1 forhold

Litt sånn på sidelinja :)

Anonymkode: d9dab...be6

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så fordi han skylder på deg får han ikke lov å fingre deg, men du vil fremdeles ha sex med han? :P 

Ser ikke helt logikken.

Anonymkode: 468d7...ee3

Jeg mister lysten når han ikke er kåt når jeg skal ha sex med ham.. han pleier heller ikke å gå rett over til å fingre meg. Først runker jeg ham noen minutter i slapp tilstand for å prøve å gjøre den stiv igjen, så holder han litt på meg seg selv, og når han evt kommer tilbake til meg er ikke jeg lenger like gira. 

17 timer siden, cmd skrev:

Hvor gammel er han / dere da?

Rett over 20. 

17 timer siden, Maleficenta skrev:

Litt spesiell grunn. De fleste menn får jo tenning spesielt av våtheten. Og det er jo liksom meningen at man skal bli våt slik at han kan trenge inn. Kan umulig være grunnen. Er jo som regel noe psykisk som pleier å ligge bak

Ettersom dette også skjedde med eksen hans må det være noe psykisk. Igår kveld ble han også slapp under forspill mens jeg runket ham........

9 timer siden, Katten.2.0 skrev:

I perioder med mye stress over tid, så har jeg 'slitt' med ereksjonen, at jeg gjerne må jobbe litt mer/fokusere spesifikt på å få den hard.....

Han pleier ikke å bruke noe særlig tid på meg før samleiet, men heller etterpå når han er ferdig. Jeg har ikke reagert negativt før, og har sagt at det er helt normalt. Likevel fikk jeg er lite "utbrudd" igår, der jeg fortalte at jeg ikke følte meg god nok. Med de fleste jeg har hatt sex med, har jeg vært mest på toppen og har hatt mest kontroll. Dette funker ikke i det hele tatt nå, og når jeg ikke engang duger til bare å ligge der, blir jeg veldig lei meg. Igår klarte jeg ikke skjule det lenger, og vi fikk snakket ut. Foreslo at vi skulle ha litt pause i selve sameleie bare for at det ikke skulle være et stressmoment og at ingen skulle føle seg dårlige. Reaksjonen min der hjalp nok ikke, men vi kommer oss vel gjennom det... hehe. Og ja, vi har massert hverandre osv. 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som er synd i slike tråder er at du primært får svar fra kvinner som ikke har de anatomiske forutsetningene for å kunne vite hvordan en mann vil reagere på en vagina som du beskriver som "for våt"..........

Anonymkode: dbbc2...9ad

Det jeg ikke skjønner er hvorfor han ikke trekker seg ut om han merker det er for vått. Han vet at jeg ikke har noe problem med å suge ham etter at han har vært inni meg, og han kan jo fingre meg. Mye bedre enn at alt avsluttes fordi han er slapp. Har også sagt at det går an å tørke litt, men det har heller aldri vært prøvd fordi han ikke reagerer før det er for seint. Han er heller ikke åpen for å prøve mange ulike posisjoner - han trives best i misjonæren. Eneste er jo når jeg ligger på magen og han kommer iløpet av 20 sek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...