AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Jeg er ei jente på 20 år. Jeg har siden jeg var 16 år vist en litt annen interesse for jenter. Jeg har aldri tent på en gutt. Jeg ble bare forelsket i en gutt da jeg var 13 år, men da var jeg så ung at jeg ikke kan ta det serriøst. Jeg kom også i puberteten da jeg var 15 år så tror det har litt å si. Jeg så ei jente jeg småforelsket meg i på bussen. Fikk sommerfugler i magen hver dag da jeg så hun. Så tenkte jeg ikke mer over det og tenkte at det bare var en fase. Sånn var det i perioder gjennom hele videregående. 2014 Så startet jeg lærlingstiden min. Jeg tente fortsatt på jenter, men tenkte ikke noe over at jeg kanskje var lesbisk. Jeg viste ikke så mye om det eller. Februar 2016 så jeg mange filmer om lesbiske og søkte masse om det. Jeg tenner fortsatt på jenter og blir forelsket i jenter. Jeg får jo litt sommerfugler av kjekke gutter også, men jeg kan ikke se for meg noe romantisk liv med en gutt og jeg har aldri hatt lyst til å ha sex med en gutt. Jeg vet dere ikke kan svare hva jeg er, men jeg vil høre hva dere tenker rundt det jeg har skrevet? Kanskje er det noen andre homofile/lesbiske som kan fortelle om sin situasjon? Anonymkode: bc977...99f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Du er lesbisk. Anonymkode: b33b7...669 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Du sier jo selv at du tenker på, tennes av og ønsker et kjæresteforhold til en jente, så det er nærliggende å si at du er lesbisk. Men, hvorfor kalle det noe som helst? Det viktigste er at du finner noen du liker og som liker deg. Prøv deg frem med andre jenter som liker jenter, så finner du fort ut om dette er det riktige for deg. Hilsen ei som liker både gutter og jenter, og har vært kjæreste med begge kjønn. Anonymkode: 93385...628 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Altså jeg har svart på denne tråden før, men nå lurer jeg virkelig om det her er tull. Hvorfor har du laget 3 like tråder? Anonymkode: cfd20...15d
Emiliekjenn Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså jeg har svart på denne tråden før, men nå lurer jeg virkelig om det her er tull. Hvorfor har du laget 3 like tråder? Anonymkode: cfd20...15d Nei det er ikke tull, jeg er ny her og skjønner ingenting, men tror jeg har begynt å skjønne noe nå
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 Tenker at det ikke er så nøye hva du er. Man blir forelsket i personer og ikke i kjønn uansett. Jeg er såkalt heterofil selv, fordi jeg aldri har vært forelsket i damer, men ville ikke utelukket at det kunne skjedd. Så langt har jeg bare aldri vært forelsket eller fysisk tiltrukket av en kvinne. Men vil ikke bombastisk påstå at det aldri kunne skjedd, for man vet aldri. Følg hjertet ditt du, enten det er en kvinne eller mann du forelsker deg i Anonymkode: ed08e...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #7 Skrevet 8. november 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at det ikke er så nøye hva du er. Man blir forelsket i personer og ikke i kjønn uansett. Jeg er såkalt heterofil selv, fordi jeg aldri har vært forelsket i damer, men ville ikke utelukket at det kunne skjedd. Så langt har jeg bare aldri vært forelsket eller fysisk tiltrukket av en kvinne. Men vil ikke bombastisk påstå at det aldri kunne skjedd, for man vet aldri. Følg hjertet ditt du, enten det er en kvinne eller mann du forelsker deg i Anonymkode: ed08e...8a1 Tjaa. Jeg er kvinne og forelsker meg i begge kjønn, men kunne ALDRI tenke meg å ha sex med en mann. Det gjør meg lesbisk i mine øyne, og ønsker ikke å stemple meg som noe annet heller, slik at folk ikke får en feiloppfatning av hva jeg er/hvem jeg dater/hva jeg kunne tenkt meg etc. Hadde vært sykt kleint å si at "jeg forelsker meg uavhengig av kjønn" og så blitt spleiset med en fyr. Anonymkode: a17ba...800
mbkz Skrevet 9. november 2016 #8 Skrevet 9. november 2016 Jeg har skrevet litt om dette på bloggen :-) Les om du har lyst! www.jegerserr.blogg.no 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå