Gå til innhold

Stemmer dette om menn flest!? I så fall er jeg sjokkert og lei meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg mente menn var så lite kresne, så jeg googla litt rundt og fant mye som belreftet dette. Er sjokkert! Skjønner ikke hvordan de klarer å ha sex med noen de ikke finner så attraktive... Men håper dette er veldig overdrevet da:(((

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Anonymkode: 1b978...d20

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer sikkert for mange menn. Men er det så forferdelig om de er åpen om at det bare er sex?

Anonymkode: 1eecc...692

• Liker 9
Skrevet

Er vel ikke akkurat noen nyhet. 

Anonymkode: 26a91...f5e

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stemmer sikkert for mange menn. Men er det så forferdelig om de er åpen om at det bare er sex?

Når de først sier det etter akten, ja.

Anonymkode: 01897...7d7

• Liker 10
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Stemmer ikke på meg.

Men kanskje jeg er unormal.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant. Men når det kommer til å plukke noen opp på byen for en ons er det vel implisert at det bare er sex

• Liker 8
Skrevet

Jeg er kvinne og har gjerne sex med noen jeg hverken finner spesielt attraktiv eller ønsker å være i et forhold med. Er det fyllesex så er disse tingene virkelig ikke så viktig. Det bør være en viss kjemi og jeg må tenne på personen. 

Anonymkode: 4422b...06b

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men om du blir med en hjem fra byen forventer du vel ikke at det bare er det? Eller tenker du i tilfeller hvor det er dating eller dere har blitt litt kjent? 

De fleste er vel mer kresne på hvem de vil ha et seriøst og fast forhold til enn hvem de har sex med som en engangsgreie. 

• Liker 4
Skrevet

Er mann. Kunne ikke hatt sex med noen som ikke er attraktiv i hele tatt, må være litt attraktiv ja. Det tror jeg stemmer for de fleste menn også. Vi har ikke sex med noen vi ikke finner attraktiv i hele tatt.

Anonymkode: 37893...f88

• Liker 4
Skrevet

At menn kan finne på å pule hva som helst observerte jeg allerede som ganske ung, en ganske attraktiv fyr på mitt hjemsted smelte ei litt enkel ei på tjukken og var frekk nok til å skjemmes over henne og sønnen. 

Skrevet
2 minutter siden, O.G. skrev:

At menn kan finne på å pule hva som helst observerte jeg allerede som ganske ung, en ganske attraktiv fyr på mitt hjemsted smelte ei litt enkel ei på tjukken og var frekk nok til å skjemmes over henne og sønnen. 

Hvordan går det med sønnen hans?

Skrevet

Stemmer nok for mange menn, men dra ikke alle under samme kam. Menn er like forskjellige som oss kvinner. :)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det med sønnen hans?

Bra, men ikke pga faren. Han var aldri i guttens liv. Han hadde en god mamma som klarte å følge opp gutten godt i samarbeid med bestemora. 

Skrevet

Om en relasjon begynner med sex, har man veldig flaks om man ender opp i et forhold. Er en grunn til at å bli kjent er en bedre taktikk enn ONS om man ønsker seg et forhold. 

Skulle jeg vært med en fyr bare for sex så hadde jeg jo ikke vært spesielt opptatt av hverken personlighet, verdier eller utseendet utover "passe kjekk". 

• Liker 6
Skrevet

norske damer er like horete som norske menn er. men, menn kan ha en lavere terskel for hvem de har sex med.
dette er selvsagt ikke representativt for alle.
om du vil ha et forhold, så gjør som @Ananas. sier.

• Liker 3
Skrevet

Å, gud, gjesp. Finn deg noe annet å være sjokkert over. Er du åtte år liksom?

Anonymkode: 8e08d...944

• Liker 2
Skrevet

Mer sjokkert over kvinner som ikke er redd for å få livmorhalskreft. Det smitter via sex og hyppige partnere. Kondom hjelper ikke. Mange kvinner angrer nok på løsaktig liv når celleforandringer er et faktum. 

Anonymkode: ad90e...d8a

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer sjokkert over kvinner som ikke er redd for å få livmorhalskreft. Det smitter via sex og hyppige partnere. Kondom hjelper ikke. Mange kvinner angrer nok på løsaktig liv når celleforandringer er et faktum. 

Anonymkode: ad90e...d8a

Og det kan likegjerne smitte av en eneste partner :) Sex er for godt til at jeg gidder å bekymre meg over slike langtidseffekter. Det kan enkelt løses ved å ta kontroller hos legen og ta ansvaret der. 

Anonymkode: a6186...1d5

• Liker 7
Skrevet

Ja, det stemmer. Man har høyere terskel for hvem man ønsker å inngå et forhold med, kontra hvem man bare vil ha sex med. Så om jeg gir uttrykk for at jeg ønsker å inngå et forhold med noen, som jeg gjør ekstremt sjelden, så er det en feil å tro at det kan komme like lett til dem som om jeg bare ville pule.

Blir jeg avvist eller ignorert når jeg ønsker å være noens kjæreste, blir jeg faktisk såret. Om jeg bare vil ha sex, er det ikke så nøye. Men jeg tar som oftest ikke initiativ til å bare skulle ha sex heller, da. Jeg er tross alt ganske redd for avvisning uansett. Not your ordinary "alpha male", but still å jerk. :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...