AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Gikk på én kaffe-date med en mann for ca en uke siden. Han ville treffes igjen, jeg hadde ikke tid. Jeg foreslo helga, han hadde ikke tid. Han kontaktet meg igjen. Jeg er egentlig ikke så interessert og ser ingen framtid der. Er det ok å svare med noe sånt som: "Hei. Jeg synes vi hadde en fin søndag med kaffe, men jeg er egentlig ikke så interessert. Jeg ønsker deg alt godt. Du er en bra og kjekk fyr". For mye? For lite? Anonymkode: bba3f...03e
Gjest Bossa Nova Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 ...men kjemien var ikke der for min del.
Million Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Helt grei beskjed å skrive det der, synes jeg.
Gjest canacas Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Skriv det du kunne tenkt å få selv, av en mann du likte og har lyst til å møte igjen. Det som ville vært best å få selv, er det beste å sende. Men det er aldri kult å bli avvist da..
Gjest made4u Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Tror du har mer glede av høyrehånden din enn hva du vil ha av meg, så ikke vits i å kaste bort mer tid på meg... Den skulle slå an.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 Jeg synes det blir litt mye og pompøst med "Jeg ønsker deg alt godt". Ellers ok. Anonymkode: dc348...873
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #7 Skrevet 8. november 2016 Altfor mye. Virker litt nedlatende og "trøstende". Skriv "Det var hyggelig å møte deg, men jeg føler ikke at vi hadde nok kjemi til å fortsette å treffes." Anonymkode: d4076...646 2
meeeg9 Skrevet 8. november 2016 #8 Skrevet 8. november 2016 På 7.11.2016 den 14.39, made4u skrev: Tror du har mer glede av høyrehånden din enn hva du vil ha av meg, så ikke vits i å kaste bort mer tid på meg... Den skulle slå an. hahaa! ja skriv dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå