Gå til innhold

Hvorfor er eksen min så sur på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en eks som det ble slutt med for 6 uker siden, han har nemlig funnet seg en ny dame mens vi fortsatt var elskere. Jeg ønsket å treffe ham for å snakke ut, noe han nektet. Så nå 6 uker etter sendte jeg ham en sms, etter at jeg fortalte ham at jeg ikke orket å være venn med ham pga følelsene mine. Han har ikke giddet å svare, og jeg lurer på om han er sur eller om han fortsatt har følelser for meg? jeg aner ikke..

Anonymkode: 3d810...bc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei han er ikke sur, eller har følelser for deg - han er ferdig med forholdet han hadde til deg i all forstand, det var han idet han fant seg ny dame.. Move on.

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en eks som det ble slutt med for 6 uker siden, han har nemlig funnet seg en ny dame mens vi fortsatt var elskere. Jeg ønsket å treffe ham for å snakke ut, noe han nektet. Så nå 6 uker etter sendte jeg ham en sms, etter at jeg fortalte ham at jeg ikke orket å være venn med ham pga følelsene mine. Han har ikke giddet å svare, og jeg lurer på om han er sur eller om han fortsatt har følelser for meg? jeg aner ikke..

Det er jo DU som burde være sur på han! han gikk og fant seg ei ny før han ga deg informasjon...Hadde dere "bare" et fysisk forhold?

Anonymkode: 02e1b...926

• Liker 1
Gjest canacas
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, om noen sender meg en sms og skriver at de ikke orker være venn med meg så skal de få slippe å høre fra meg også. Si meg, sendte du dette for å få en reaksjon? 

Skrevet

Hverken sur eller har følelser. Han ønsker ikke kontakt med deg. Men hvaem bryr seg? Det er en eks.

Anonymkode: 28a25...0cd

• Liker 1
Skrevet

Jeg sendte ham en jobbrelatert sms med et spørsmål, det må vel kunne gå an å oppføre seg voksent? Vu hadde bare et fysisk forhold, og det er 4 mnd siden vi så hverandre sist. Men 6 uker siden han kalt meg en god venn, og jeg sa at jeg ikke orket kontakt fordi jeg savnet ham.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte ham en jobbrelatert sms med et spørsmål, det må vel kunne gå an å oppføre seg voksent? Vu hadde bare et fysisk forhold, og det er 4 mnd siden vi så hverandre sist. Men 6 uker siden han kalt meg en god venn, og jeg sa at jeg ikke orket kontakt fordi jeg savnet ham.

En knullekompis er ikke en ex.. Da er jeg ennå sikrere i mitt opprinnelige svar.. Når det gjelder oppføre seg voksent; som man rer ligger man liksom... Syns ikke du virker så veldig voksen heller.. 

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok.

dere var elskere/fuckfriends og han fant seg ei dame. Dette er normalt, og med mindre dere spesifikt hadde avtalt "vi sier fra før vi ligger med andre" av helsemessige grunner (å anbefale) så er alt i orden. Om dere hadde den avtalen og han lå med dere samtidig: ikke kult. Virkelig ikke kult. Du kan være sur. Men i så fall: ikke ta kontakt med han. Om dere ikke hadde den avtalen: hva er problemet? Bortsett, altså, fra at du ble såret, noe han ikke hadde noen form for sjanse til å forutse. Elskere er ikke kjærester. De er folk som i varierende grad er venner (og noen ganger forelsket) men som ikke ønsker å være et par. Ergo er det ok å finne seg en annen. Uansett: ikke ta kontakt med han, om du ikke vil reversere "jeg orker ikke være venner". 

Anonymkode: 76ae3...878

Skrevet

Hvorfor skriver du mld om at du ikke ønsker vennskap etter 6 uker uten kontakt? 

Hadde jeg fått en slik mld hadde jeg tolket det som trass. Og at du egentlig ønsket kontakt.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Han er ikke sur han har gått videre, og det er noe du også burde gjøre.

Skrevet
På 7.11.2016 den 14.26, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår virkelig ikke dere hunnkjønn sitt behov for å snakke ut, er åpenlyst at han ikke vil ha med deg å gjøre og ikke føler det du gjerne vil for han, selvfølgelig er det da ingenting å snakke ut med deg om. Dette er enkelt, la han være og kom deg videre...

Skrevet

Ok, nå må jeg bare svare dere. Jeg er umoden fordi jeg ikke orker å være venn med en fyr jeg har hatt et seksuelt forhold til i 10mnd og som jeg ble dypt forelsket i, og som plutselig dumpet meg fordi han fant  ei anna  han heller ville knulle på? Når jeg da sender ham en sms og spør; kan du sende meg dokumentet....har du de fortsatt? Så er det helt i orden at han ikke svarer, verken ja eller nei fordi han gått videre? Skjønner at noen av dere har vært single for lenge og glemt hva normal folkeskikk er, også etter at det bare har vært noe fysisk. Javel, han svarer fordi han har gått videre og driter i det, men hallo! er det så vanskelig å skrive et ;NEI, jeg har ikke de dokumentene, fra hans sin side? Skjønner meg ikke  på mannfolk som ikke kan gi dama en closure, vitner om egoisme og mangel på empati.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...