Neutral90 Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 (endret) Hei! hvor lenge datet dere før dere var 1. eksklusive 2. kjærester? Evnt hvor lenge syns du det bør gå, optimalt sett? Endret 7. november 2016 av Neutral90
Lillemorbare Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Heisann! Vi ble eksklusive etter en måned, og kjærester etter 8 måneder. Kanskje litt lenge før vi ble kjærester, men ingen av oss var egentlig på let etter kjæreste når vi fant hverandre
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 var vel eksklusive etter et par uker. når vi ble kjærester aner jeg egentlig ikke, det bare skjedde Anonymkode: 21b55...934
pika Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Med eksen ble vi vel eksklusive med en gang, og kjærester etter ca en mnd (vi var 20)
Gjest canacas Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Med eksene har vi blitt kjærester med en gang egentlig. Aldri hatt den praten (vel, ikke siden jeg var tenåring i alle fall). Ellers dater jeg ikke så det kan jeg ikke svare på.
Gjest Absolutt Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 Ble eksklusive etter ca 2 mnd, fortsatt i datingfasen så kan ikke svare på spm to
Hjärtat Skrevet 7. november 2016 #8 Skrevet 7. november 2016 Vel, vi prata aldri om å være eksklusive, men ingen av oss brukte Sukker (datingsiden vi møttes på) noe særlig etter første møtet, annet enn å sjekke om den andre hadde vært pålogget.🙊 Ble sammen 6 og 1/2 uke etter vi hadde vårt første møte.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #9 Skrevet 7. november 2016 tja, vi diskuterte ikke "eksklusive" direkte, men jeg ga beskjed om at jeg ville vite det om han datet/rotet/lå med noen andre, ca 1 uke etter første date. tror det også var omtrent dagen etter at jeg sa at jeg elsket ham - og et par uker før han fant ut hva jeg heter. men vi flyttet sammen 3 mnd senere og er gift og har barn sammen idag. så det kan gå bra. Anonymkode: 3682f...679
FriCol Skrevet 7. november 2016 #10 Skrevet 7. november 2016 Vi begynte å date et par mnd etter at vi traff hverandre, og vi ble vel eksklusive etter rundt to mnd, uten at det var noe vi snakket om, det bare ble sånn. Vi ble kjærester ca 4 mnd etter det
Gjest incognita Skrevet 7. november 2016 #11 Skrevet 7. november 2016 Vi var begge eksklusive fra første sekund, jeg mistet umiddelbart interessen for andre etter jeg møtte ham. Han sier det samme gjelder for ham. Akkurat når vi ble kjærester vet jeg ikke, men han spurte meg på et tidspunkt om jeg var jenta hans ( ), da hadde vi kjent hverandre kanskje en måneds tid. Et par måneder senere møtte han første familiemedlem fra min side, en munnrapp niese på 13. Hun spurte ham "hvor mye elsker du tante?" Hahah trodde jeg skulle dø . Samme dag spurte hun "hvor lenge har dere vært kjærester egentlig?", det ordet hadde vi aldri brukt før, men vi synes det er litt morsomt at det ble satt ord på det for første gang på akkurat den måten. Så da var vi visst kjærester da. Høres ut som vi er 16, men vi er faktisk voksne begge to.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #12 Skrevet 8. november 2016 I mine øyne er man ikke eksklusive før man er kjærester. Det er liksom det som er greien med å være kjærester. Når det er sagt tror jeg hverken jeg eller min mann hadde interesse for noen andre da vi begynte å date, men jeg hadde faktisk en ONS på ferie på skiiiiikkelig fylla rett etter at jeg traff han. Tror vi hadde vært på to- tre dater da, inkludert en med overnatting. Kjærester ble vi etter ca 3 mnd etter påtrykk fra meg. Da ville jeg at vi skulle være eksklusive, og da blir man kjærester, syns jeg. Anonymkode: 08d65...8c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå