Gå til innhold

Onanerer i skjul

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut at min partner onanerer i skjul flere ganger i uka! Jeg føler meg såra.. Er det normalt å gjøre det? og er det greit at jeg blir sur/såra?

Anonymkode: 01a3e...cdf

Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

mener du sexualiteten til din partner er forbeholdt deg? skal hen ikke få ta på seg selv uten at du skal lage drama?

Skrevet

Hvordan skal man ellers onanere? Skal man proklamere det "nå går jeg og onanerer jeg", eller rapportere i etterkat "hadde meg nettopp et runk i dusjen jeg". Onanering er privat, de fleste gjør dette helt privat uten å dele med noen andre. Jeg deler ikke hva jeg gjør på toalettet eller hva jeg gjør med mitt underliv, det er bare mitt!!!

Anonymkode: ee7e9...a40

• Liker 5
Gjest Rocka69
Skrevet

Herregud.. Han må da få lov til onanere! Hvis dama hadde nektet meg det, så lenge vi har sex også, så hadde det vært dealbreaker og forholdet hadde blitt terminert på sekundet. Anbefaler let it go, og begynn å onaner selv.

For menn, så er regelmessig onani/sex/orgasme faktisk medisinsk forebyggende - risikoen for prostatakreft reduseres vesentlig ved regelmessige orgasmer - jo flere jo bedre. Typen tar bare vare selv og sin helse jo. Og forebygger at han dør for tidlig, og øker sjansen for at dere kan ha et lagt liv sammen.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har funnet ut at min partner onanerer i skjul flere ganger i uka! Jeg føler meg såra.. Er det normalt å gjøre det? og er det greit at jeg blir sur/såra?

Det er helt normalt.. Du trenger ikke å bli såret av det...

Skrevet

Så.. hvis h*n vil dufte nogenlunde greit for sin egen del og ikke bare deg ville du blitt såra da også? Du virker meget barnslig om ikke über følsom.

Anonymkode: 17df7...753

Skrevet

Hadde det vært bedre om det skjedde foran deg? Mens du lå i sengen ved siden av? Herlighet, h*ns kropp, h*ns valg.

Anonymkode: cee60...509

• Liker 3
Gjest Gallagher
Skrevet

Du trenger ikke bli såra. Onani er en privatsak. Du bør faktisk gjøre det selv også. Men hvordan fant du det ut?

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klaske:

Anonymkode: ea8e1...cdb

Skrevet

Han må få lov til å kjenne egen hand/fingre over hans egen kuk og runke :)

Samme måte som dere bruker dildo :)

Skrevet

Ja, det er normalt.

Anonymkode: ba35f...36e

Skrevet

Helt normalt og viser bare at han er et sunt vesen.

Anonymkode: 9b802...ec5

Skrevet

Hva gjør du når du får en trnåring i huset som onanerer?

Anonymkode: 9b802...ec5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...