Gå til innhold

Folk som jobber i Telia og Telenor osv. Får de helt gratis mobilabonnement?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymkode: 2e821...e10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, overhode ikke! Har jobbet i telenor tidligere, fikk hverken telefon, abbenoment eller rabatter når jeg jobbet der :)

Anonymkode: 521e2...ff5

• Liker 1
Skrevet

Jobbet med tv og internett, fikk ingen rabatter eller noe. Ledelsen fikk rabatt.

Anonymkode: 05b48...067

Skrevet

Det varierer. Jeg har jobbet i både Telia og Telenor. Hos Telenor fikk vi valgfri telefon, og billigere abonnement. 

Anonymkode: cac92...c5e

Skrevet

Spørs jo hva du jobber med det hos de forskjellige.

Anonymkode: 7c8e6...dab

Skrevet

Et familiemedlem jobber i Telenor - han har Telia-abonnement :laugh:

Anonymkode: ba9e2...813

Skrevet

Jobba på kundeservice, fikk telefon og abonnement. 

Anonymkode: 7b281...4b7

Skrevet

Jobbet hos Netcom, fikk ingenting.

Anonymkode: a8f87...cae

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Et familiemedlem jobber i Telenor - han har Telia-abonnement :laugh:

Anonymkode: ba9e2...813

Er ikke telenor og telia omtrent det samme?

Anonymkode: ef2d9...a16

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke telenor og telia omtrent det samme?

Anonymkode: ef2d9...a16

Telia = tidligare Netcom og Telenor er Telenor ;)

Skrevet (endret)

Jeg fikk abonnement med 3 GB inkl. Spotify til en veldig redusert pris. Det var billigere enn det billigste abonnementet, og jeg var innleid.

Endret av penny_
Skrevet

På Chess kunne vi velge mellom 1GB ekstra eller 10kr rabatt i måneden, hos NextGenTel fikk vi 50% rabatt på valgfritt abonnement. Ingenting gratis.

Anonymkode: ab366...19e

Skrevet

Jeg var assisterende butikksjef i en Netcom-butikk, jeg fikk dekket abonnementet mitt. 

Anonymkode: 75877...494

Skrevet

Men gratis er det ikke. må skattes av.

Anonymkode: 7c8e6...dab

Skrevet

Veldig rart om de ikke fikk det, det er jo et veldig vanlig ansattegode. Jeg har  aldri jobbet i et telefonselskap, men alltid fått gratis telefon&abbonement. Har inntrykk av at det er sånn de fleste andre steder også.

Skrevet

Da jeg jobbet i Telenor fikk vi alle mobil og telefonabonnement inkludert. Måtte selvsagt skatte, det skal sies, men ble jo billigere allikevel enn å betale alt selv. :) 

Anonymkode: 7cf81...a54

Skrevet

Jeg har jobbet 15 år i Telenor og har alltid hatt gratis telefon, både abonnementet og selve telefonen. Vi byttet også telefoner ganske ofte, da vi var nødt til å holde oss oppdaterte på det som fantes av funksjoner og innhold i de forskjellige telefonene.
Ble selvsagt fordelsbeskattet av det, på lik linje som folk bli skattet av andre goder de har gjennom jobb, men det var uansett lønnsomt.
Det skulle egentlig bare mangle om ikke arbeidsgiver skulle dekke telefon når man er pålagt å ha telefon i jobbsammenheng, selv om vi ikke brukte mobiltelefon i arbeidstiden, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...