lokmeister2016 Skrevet 8. november 2016 #21 Skrevet 8. november 2016 nei jeg føler ikke jeg passer inn her:P jeg føler jeg er født på feil planet xD
lokmeister2016 Skrevet 8. november 2016 #22 Skrevet 8. november 2016 På 7.11.2016 den 13.15, Loki Laufeyson skrev: Ja, men ikke rette stedet på jorda. hei loki, lokemeister her haha:D
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. november 2016 #23 Skrevet 8. november 2016 3 minutter siden, Black Amethyst skrev: Eller Asgard
lokmeister2016 Skrevet 8. november 2016 #24 Skrevet 8. november 2016 På 7.11.2016 den 15.11, AnonymBruker skrev: Føler meg ikke hjemme her. Har hatt en grusom barndom, og tøft voksenliv. Og ser hvordan verden er, og hvordan mennesker behandler hverandre. Og føler jeg ikke hører hjemme her. Samme hvor mye grusomt jeg har opplevd. Så er jeg snill mot alle rundt meg, jeg bærer hjerte mitt på utsiden, blir glad i alle, stiller opp og er der. Men jeg blir brukt, utnyttet og behandlet dårlig. Og fortsatt bærer jeg hjertet mitt på utsiden. Men møter aldri en som er som meg. Anonymkode: 4dd6d...71a jeg har opplevd de samme som deg .. føler ikke jeg passer inn eller hører hjemme her... blitt brukt og utnyttet hele livet .. masse kjipt .. skriv til meg på innbox , du høres ganske lik ut som meg!:O jeg har altid satt andre foran meg selv. Jeg er healer btw, og sanndrømt, og kan se aura til folk noenganger^^
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. november 2016 #25 Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, lokmeister2016 skrev: hei loki, lokemeister her haha:D
Perelandra Skrevet 8. november 2016 #26 Skrevet 8. november 2016 Nei, jeg kommer egentlig fra planeten Perelandra
Gjest Black Amethyst Skrevet 8. november 2016 #27 Skrevet 8. november 2016 13 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Eller Asgard Ja, men Asgard er da ikke i et sydlig strøk.
Mellifluous Skrevet 8. november 2016 #28 Skrevet 8. november 2016 Føler jeg ble plassert her med en feil, jeg hører til et helt annet sted.
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. november 2016 #29 Skrevet 8. november 2016 5 minutter siden, Black Amethyst skrev: Ja, men Asgard er da ikke i et sydlig strøk. Nei
Gjest Black Amethyst Skrevet 8. november 2016 #30 Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev: Nei Hvilken land kunne du ha tenkt deg å bo i som du mener er et av de sydlige strøka?
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. november 2016 #31 Skrevet 8. november 2016 2 minutter siden, Black Amethyst skrev: Hvilken land kunne du ha tenkt deg å bo i som du mener er et av de sydlige strøka? Vet ikke helt, en plass med palmesus og hvite strender.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #32 Skrevet 8. november 2016 13 minutter siden, Black Amethyst skrev: 27 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Eller Asgard Ja, men Asgard er da ikke i et sydlig strøk. Thor Heyerdahl mente at Odin kom fra Kaukasus (og sikkert sammen med de andre "gudene" også), det er varmere der Anonymkode: 714d0...8ea
Gjest Black Amethyst Skrevet 8. november 2016 #33 Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev: 3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Vet ikke helt, en plass med palmesus og hvite strender. Ok.
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. november 2016 #34 Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Thor Heyerdahl mente at Odin kom fra Kaukasus (og sikkert sammen med de andre "gudene" også), det er varmere der Anonymkode: 714d0...8ea Det er nok der det ligger ja
Gjest Black Amethyst Skrevet 8. november 2016 #35 Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Thor Heyerdahl mente at Odin kom fra Kaukasus (og sikkert sammen med de andre "gudene" også), det er varmere der Anonymkode: 714d0...8ea Synes da ikke at det passer helt sammen med den nordiske tro og kultur. Men en kan da komme med forskjellige tanker og teorier om dette også. Thor Heyerdahl fikk da et navn som passer godt inn med hva han snakker om iallefall.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #36 Skrevet 8. november 2016 16 minutter siden, Black Amethyst skrev: Synes da ikke at det passer helt sammen med den nordiske tro og kultur. Men en kan da komme med forskjellige tanker og teorier om dette også. Thor Heyerdahl fikk da et navn som passer godt inn med hva han snakker om iallefall. Han skrev bok om det - Jakten på Odin. Man har ledd av han før, og han har vist seg å ha rett før. Anonymkode: 714d0...8ea
Gjest Black Amethyst Skrevet 8. november 2016 #37 Skrevet 8. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han skrev bok om det - Jakten på Odin. Man har ledd av han før, og han har vist seg å ha rett før. Anonymkode: 714d0...8ea Jeg ler ikke av han, men kun baserer tanker på hva jeg har lært om dette både gjennom skole og av egen interesse. At han har skrivet en bok betyr ikke at alt er fullstendige fakta. Han kan vite om veldig mye, men det er nok også en del tanker og teorier som er fra hvordan han ser det fra sitt synsvinkel. Om du refererte til at jeg lo av han på grunn av navnet hans som er Thor, så var dette mest ment som å vise til at han heter det samme som nordiske guden Tor. Kun det, at han hadde et navn tatt fra den nordiske tro og kultur. Uansett, det er mange bøker en kan lese med mye god kunnskap, og fortsatt kan en også ha egne meninger som ikke alltid er det samme som forfatter. Dette betyr ikke at alt forfatteren skriver om er dårlig eller latterlig, men at vi har også lov til å ha våre egne tanker og meninger. En kan være enig i noe informasjon og mindre enig i annet informasjon.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #38 Skrevet 13. november 2016 På 7.11.2016 den 7.40, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid følt det litt slik. Kanskje det henger sammen med høysensitivitet? Samfunnet vårt har jo ADHD, lett å oppleve seg litt fremmedgjort kanskje? 😂 Jeg lever spirituelt, men mange har "retard" assosiasjoner til det at det er best å holde det for seg selv. Omverden er ikke moden for det enda, jeg vil ikke bli gjort til latter. Dessuten finnes det det så mye kvakksalveri, vil ikke bli forbundet med disse. Best å holde kjeft. I barndommen og som tenåring kunne jeg kjenne en lengsel av at jeg egentlig var på feil sted og savnet "hjemme", hvor nå det er 😔 Har et veldig godt liv og har alltid hat det, undrer på hva som har gjort meg fortjent til det når så mange lider, og er innerst inne ekstremt skuffet over majoriteten av nordmenns utakknemlighet for å være født ned gullskje i munnen. Jeg tror vi er tildelt den goden fordi det vår forbaska plikt å bruke overfloden vår på å gjøre kloden til et bedre sted. Anonymkode: 36de4...391 Jeg er også høysensitiv og føler jeg har levd veldig mange ganger på jorden. Har også denne lengselen etter "hjem" som ikke er på jorden. Jeg er sliten og glad når mine oppdrag her er utført. Høres teit ut men er slik for meg. Anonymkode: 30df7...b2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå