AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Det har jeg aldri gjort. Anonymkode: 714d0...8ea
EvaLena Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Jeg har ikke vært andre steder, så jeg føler meg vel hjemme her ja. Hvor føler du at du hører til?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 21 minutter siden, EvaLena skrev: Jeg har ikke vært andre steder, så jeg føler meg vel hjemme her ja. Hvor føler du at du hører til? Kan man si at du har en hjemmefølelse da? Man tror jo gjerne at alle opplever verden slik som en selv. Jeg har aldri hatt den følelsen av "hjemme", så jeg tror kanskje at ingen andre har den, mens du tror kanskje at alle andre har den. Vet ikke hvor jeg hører til men syns dette er et merkelig sted. Anonymkode: 714d0...8ea
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Jeg føler meg hjemme ja, men føler meg ikke alltid til rette på samme måte som mange andre ser ut til å gjøre. Anonymkode: 3c36a...d44
Gjest made4u Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Alt annet ville føltes fremmed for meg.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 Jeg har alltid følt det litt slik. Kanskje det henger sammen med høysensitivitet? Samfunnet vårt har jo ADHD, lett å oppleve seg litt fremmedgjort kanskje? 😂 Jeg lever spirituelt, men mange har "retard" assosiasjoner til det at det er best å holde det for seg selv. Omverden er ikke moden for det enda, jeg vil ikke bli gjort til latter. Dessuten finnes det det så mye kvakksalveri, vil ikke bli forbundet med disse. Best å holde kjeft. I barndommen og som tenåring kunne jeg kjenne en lengsel av at jeg egentlig var på feil sted og savnet "hjemme", hvor nå det er 😔 Har et veldig godt liv og har alltid hat det, undrer på hva som har gjort meg fortjent til det når så mange lider, og er innerst inne ekstremt skuffet over majoriteten av nordmenns utakknemlighet for å være født ned gullskje i munnen. Jeg tror vi er tildelt den goden fordi det vår forbaska plikt å bruke overfloden vår på å gjøre kloden til et bedre sted. Anonymkode: 36de4...391 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #7 Skrevet 7. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid følt det litt slik. Kanskje det henger sammen med høysensitivitet? Samfunnet vårt har jo ADHD, lett å oppleve seg litt fremmedgjort kanskje? 😂 Jeg lever spirituelt, men mange har "retard" assosiasjoner til det at det er best å holde det for seg selv. Omverden er ikke moden for det enda, jeg vil ikke bli gjort til latter. Dessuten finnes det det så mye kvakksalveri, vil ikke bli forbundet med disse. Best å holde kjeft. I barndommen og som tenåring kunne jeg kjenne en lengsel av at jeg egentlig var på feil sted og savnet "hjemme", hvor nå det er 😔 Har et veldig godt liv og har alltid hat det, undrer på hva som har gjort meg fortjent til det når så mange lider, og er innerst inne ekstremt skuffet over majoriteten av nordmenns utakknemlighet for å være født ned gullskje i munnen. Jeg tror vi er tildelt den goden fordi det vår forbaska plikt å bruke overfloden vår på å gjøre kloden til et bedre sted. Anonymkode: 36de4...391 Interessant å lese. Jeg lurte på om jeg følte meg hjemløs pga traumer, men siden du alltid har hatt et godt liv og føler noe lignende... Har også følt at jeg har savnet "hjemme" fra jeg var liten, og syns at mange ting var fremmede her. Jeg har også blitt trukket mot spirituelle ting, og har en mere "hjemfølelse" med dette, enn det å løpe rundt på jorden i denne ADHD tilstanden, noe jeg ikke klarer uansett, så jeg datt av lasset for lenge siden. Er nok høysensitiv også, kan ikke bo i byer pga jeg blir overveldet av inntrykkene og "mister" meg selv, og er sensitiv for mange ting som andre helt selvfølgelig forholder seg til. Anonymkode: 714d0...8ea 1
Gladius Veritatis Skrevet 7. november 2016 #8 Skrevet 7. november 2016 Jeg ser, jeg ser... Jeg er vist kommet paa en feil klode! Her er saa underligt... Sigbjørn Obstfelder 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. november 2016 #9 Skrevet 7. november 2016 Ja, men ikke rette stedet på jorda.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #10 Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, Gladius Veritatis skrev: Jeg ser, jeg ser... Jeg er vist kommet paa en feil klode! Her er saa underligt... Sigbjørn Obstfelder Nøyaktig i det øyeblikket du postet dette skulle jeg også til å sitere det! ”Jeg ser” Av Sigbjørn Obstfelder Jeg ser paa den hvide himmel, jeg ser paa de graablaa skyer, jeg ser paa den blodige sol. Dette er altsaa verden. Dette er altsaa klodernes hjem. En regndraabe! Jeg ser paa de høie huse, jeg ser paa de tusende vinduer, jeg ser paa det fjerne kirketaarn. Dette er altsaa jorden. Dette er altsaa menneskenes hjem. De graablaa skyer samler sig. Solen blev borte. Jeg ser paa de velklædte herrer, jeg ser paa de smilende damer, jeg ser paa de ludende heste. Hvor de graablaa skyer blir tunge. Jeg ser, jeg ser... Jeg er vist kommet paa en feil klode! Her er saa underligt... Anonymkode: 714d0...8ea 1
Gladius Veritatis Skrevet 7. november 2016 #11 Skrevet 7. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nøyaktig i det øyeblikket du postet dette skulle jeg også til å sitere det! Anonymkode: 714d0...8ea Dette isolert sett illustrerer korleis eg føler verda har blitt. Tilfeldigheter eksisterer ikkje. Underdogen vinn alltid. Skandalar, krig, doping, hurtige klimaskifter. Eg trur vi er der Lordi syng om: "You will see the jokers soon'll be the new kings " Ingen begynnelse, ingen slutt. Evig kaos. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #12 Skrevet 7. november 2016 I oppveksten nei, men etter som jeg ble eldre, og innså at jeg tross alt har en plass her i verden også, så har jeg blitt mer komfortabel. Anonymkode: e5e3a...917 2
Gjest Eugene Onegin Skrevet 7. november 2016 #13 Skrevet 7. november 2016 Føler meg mer hjemme på Merkur.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #14 Skrevet 7. november 2016 Føler meg ikke hjemme her. Har hatt en grusom barndom, og tøft voksenliv. Og ser hvordan verden er, og hvordan mennesker behandler hverandre. Og føler jeg ikke hører hjemme her. Samme hvor mye grusomt jeg har opplevd. Så er jeg snill mot alle rundt meg, jeg bærer hjerte mitt på utsiden, blir glad i alle, stiller opp og er der. Men jeg blir brukt, utnyttet og behandlet dårlig. Og fortsatt bærer jeg hjertet mitt på utsiden. Men møter aldri en som er som meg. Anonymkode: 4dd6d...71a 2
Salka Skrevet 8. november 2016 #15 Skrevet 8. november 2016 Føler meg mest hjemme på månens mørke side
Gjest Hold the door Skrevet 8. november 2016 #16 Skrevet 8. november 2016 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #17 Skrevet 8. november 2016 14 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Ja, men ikke rette stedet på jorda. Du hører hjemme et annet sted på jorda? TS Anonymkode: 714d0...8ea
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. november 2016 #19 Skrevet 8. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du hører hjemme et annet sted på jorda? TS Anonymkode: 714d0...8ea Ja, hadde nok passet bedre i litt mer sydlige strøk,
Gjest Black Amethyst Skrevet 8. november 2016 #20 Skrevet 8. november 2016 11 timer siden, Loki Laufeyson skrev: 11 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Ja, hadde nok passet bedre i litt mer sydlige strøk, Med ditt nick så hadde jeg vel tenkt du passet mer innenfor et nordisk land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå