annie85 Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Er det noen som har et bra band å anbefale til bryllup i Oslo? Ser etter et cover band til bryllupsfesten, som kan få folk ut på dansegulvet! Synes det er vanskelig å vite hvem som er flinke utfra noen små klipp på nettet, setter pris på alle tips.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Du må være litt mer spesifikk. Hva slags sjanger av musikk er det du ønsker deg? Slagere av eldre og nyere dato? Ser du for deg et band som spiller elektriske eller akustiske instrumenter? Det er graits å sette inn annonse på kategorien "Småjobber" på Finn.no, men hvis du gjør det, vær spesifikk om hva slags type musikk du ønsker deg. Selv om det bare koster 30 kr å svare føles det litt irriterende å bruke 30 kroner på å svare folk med en uklar annonse, og så viste det seg at det de ønsket seg var noe helt annet enn det jeg og bandet mitt spiller, særlig hvis jeg skal svare på flere slike annonser. Anonymkode: 57702...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå