Laila93 Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 (endret) Hei! Jeg er en singel jente på 24 som ønsker seg eb kjæreste. Det vil være fint hvis dere kunne gi meg råd om hvordan man finner deg noen? Hvor møter jenter menn bortsett fra nettet? Og når man møter noen, hvordan utvilker man et fohold utover en vanlig venneskap? Tror ikke jeg forstår norske koder når det gjelder dating (har bodd her i 7 år!). Jeg jobber og studerer Oslo, går på trening hver uke, men jeg møter ingen! Absolutt ingen. Kan dere være snille å hjelpe med noen råd? Hvordan møtt dere kjæresteb? Takk på forhånd! Endret 7. november 2016 av Laila93
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Du bor nå i et land med høy grad av likestilling. Menn er forblir gutter til nærmere 40+, damer jenter til 35+. Gentlemannen eksisterer ikke lenger. Sex and City er toneangivende(håp) blandt mange ungjenter. Sosialiser deg. Bruk de fordelene du har fra ditt hjemland/kultur. Dog hold litt igjen angående at du er på leting etter en kjæreste, for ellers kan du bli skuffet igjen. Anonymkode: e7d82...3bb 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 2 timer siden, Laila93 skrev: Jeg jobber og studerer Oslo, går på trening hver uke, men jeg møter ingen! Absolutt ingen. Kan dere være snille å hjelpe med noen råd? Hvordan møtt dere kjæresteb? Takk på forhånd! Er det ikke noe sosialt på studie ditt? Anonymkode: 15ecb...1fc
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 8 timer siden, Laila93 skrev: Hei! Jeg er en singel jente på 24 som ønsker seg eb kjæreste. Det vil være fint hvis dere kunne gi meg råd om hvordan man finner deg noen? Hvor møter jenter menn bortsett fra nettet? Og når man møter noen, hvordan utvilker man et fohold utover en vanlig venneskap? Tror ikke jeg forstår norske koder når det gjelder dating (har bodd her i 7 år!). Jeg jobber og studerer Oslo, går på trening hver uke, men jeg møter ingen! Absolutt ingen. Kan dere være snille å hjelpe med noen råd? Hvordan møtt dere kjæresteb? Takk på forhånd! Hei Jeg har samme problem selv, og er mann. Trener ikke på helsestudie da. Gjør hjemmetrening og ute. Det er veldig vanskelig å treffe kjæresteemner når man kommer opp i 20 årene. Når jeg var 21 år traff jeg ei på 19 og vi var sammen i 11 år. Jeg har nå vært singel i 4 år. Ikke vært på aktiv leting de siste 3 år, men siste 5 år har jeg datet gjennom Tinder. Stort sett en date med hver siden det ikke har vært interessant. Selv er jeg åpen for å treffe ei jente, dvs spiller ikke noen rolle om hun er norsk eller fra en annen kultur. Det viktigste er at det er match og et felles mål i livet. Det er vanskelig å finne dette for enten er jentene ute etter et ligg og moro ellers så trives de single. Norske jenter tolerer ikke å få krav - krav de stiller til mannen. Derfor er ikke jeg sammens med noen, men samtidig er jeg på utkikk - men stresser ikke. Nå bor ikke jeg i Oslo, bor i Sarpsborg cirka 10 mil fra. Kanskje en date på oss i fremtiden hadde vært på sin plass Anonymkode: be702...6cb 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei Jeg har samme problem selv, og er mann. Trener ikke på helsestudie da. Gjør hjemmetrening og ute. Det er veldig vanskelig å treffe kjæresteemner når man kommer opp i 20 årene. Når jeg var 21 år traff jeg ei på 19 og vi var sammen i 11 år. Jeg har nå vært singel i 4 år. Ikke vært på aktiv leting de siste 3 år, men siste 5 år har jeg datet gjennom Tinder. Stort sett en date med hver siden det ikke har vært interessant. Selv er jeg åpen for å treffe ei jente, dvs spiller ikke noen rolle om hun er norsk eller fra en annen kultur. Det viktigste er at det er match og et felles mål i livet. Det er vanskelig å finne dette for enten er jentene ute etter et ligg og moro ellers så trives de single. Norske jenter tolerer ikke å få krav - krav de stiller til mannen. Derfor er ikke jeg sammens med noen, men samtidig er jeg på utkikk - men stresser ikke. Nå bor ikke jeg i Oslo, bor i Sarpsborg cirka 10 mil fra. Kanskje en date på oss i fremtiden hadde vært på sin plass Anonymkode: be702...6cb Datet det siste året skulle det være, ikke siste 5 Anonymkode: be702...6cb
Gjest Bergtekjen Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 Eg møtte kjærasten min gjennom ein felles venn. Andre tips eg vil foreslå er organiserte fritidsaktiviteter som volleyball, kor osv. Der kan det godt hende du finner nokre å date. Forholdet utvikles ved å bli kjent, invitere ut på ting og fortsette å invitere. Det funka hvertfall for meg. Eg kan jo berre gje tips etter det eg har erfart, så beklager at eg ikkje har så mange.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #7 Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, Bergtekjen skrev: Eg møtte kjærasten min gjennom ein felles venn. Andre tips eg vil foreslå er organiserte fritidsaktiviteter som volleyball, kor osv. Der kan det godt hende du finner nokre å date. Forholdet utvikles ved å bli kjent, invitere ut på ting og fortsette å invitere. Det funka hvertfall for meg. Eg kan jo berre gje tips etter det eg har erfart, så beklager at eg ikkje har så mange. Jeg er anonym som svarte ovenfpor. Jeg traff også jenta jeg var sammens med i 11 år på en vennefest. Men når man har blitt "eldre" er det mindre av de vennefestene. Samtidig hadde vi på en eller annen grunn unngått å vært på samme fester tidligere, så traff vi hverandre å det sa bang. Anonymkode: be702...6cb
Gjest Bergtekjen Skrevet 7. november 2016 #8 Skrevet 7. november 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er anonym som svarte ovenfpor. Jeg traff også jenta jeg var sammens med i 11 år på en vennefest. Men når man har blitt "eldre" er det mindre av de vennefestene. Samtidig hadde vi på en eller annen grunn unngått å vært på samme fester tidligere, så traff vi hverandre å det sa bang. Anonymkode: be702...6cb Eg burde kanskje spesifisert det; me traff ikkje kvarandre på fest, men på ein spelkveld. Vennegjengen min festar aldri, men har ein del at me drar på kino, speler brettspel, står på skøyter osv. Men moglegheitene til å treffe potensielle kjærastar kjem jo til å variere litt etter kva vennegjengen gjer saman. Og eg uttalte meg etter min vennegjeng. Eg trur det er større sjanse på slike koselege ting som vennegjengen min driver med.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #9 Skrevet 7. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg har samme problem selv, og er mann. Trener ikke på helsestudie da. Gjør hjemmetrening og ute. Det er veldig vanskelig å treffe kjæresteemner når man kommer opp i 20 årene. Når jeg var 21 år traff jeg ei på 19 og vi var sammen i 11 år. Jeg har nå vært singel i 4 år. Ikke vært på aktiv leting de siste 3 år, men siste 5 år har jeg datet gjennom Tinder. Stort sett en date med hver siden det ikke har vært interessant. Selv er jeg åpen for å treffe ei jente, dvs spiller ikke noen rolle om hun er norsk eller fra en annen kultur. Det viktigste er at det er match og et felles mål i livet. Det er vanskelig å finne dette for enten er jentene ute etter et ligg og moro ellers så trives de single. Norske jenter tolerer ikke å få krav - krav de stiller til mannen. Derfor er ikke jeg sammens med noen, men samtidig er jeg på utkikk - men stresser ikke. Nå bor ikke jeg i Oslo, bor i Sarpsborg cirka 10 mil fra. Kanskje en date på oss i fremtiden hadde vært på sin plass Anonymkode: be702...6cb So... much... cringe Anonymkode: 58170...c75
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #10 Skrevet 7. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: So... much... cringe Anonymkode: 58170...c75 ? Anonymkode: be702...6cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå