Gå til innhold

Lesbisk? Jeg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 20 år. Jeg har siden jeg var 16 år vist en litt annen interesse for jenter. Jeg har aldri tent på en gutt. Jeg ble bare forelsket i en gutt da jeg var 13 år, men da var jeg så ung at jeg ikke kan ta det serriøst. Jeg kom også i puberteten da jeg var 15 år så tror det har litt å si. Jeg så ei jente jeg småforelsket meg i på bussen. Fikk sommerfugler i magen hver dag da jeg så hun. Så tenkte jeg ikke mer over det og tenkte at det bare var en fase. Sånn var det i perioder gjennom hele videregående. 

2014 Så startet jeg lærlingstiden min. Jeg tente fortsatt på jenter, men tenkte ikke noe over at jeg kanskje var lesbisk. Jeg viste ikke så mye om det eller. Februar 2016 så jeg mange filmer om lesbiske og søkte masse om det. Jeg tenner fortsatt på jenter og blir forelsket i jenter. Jeg får jo litt sommerfugler av kjekke gutter også, men jeg kan ikke se for meg noe romantisk liv med en gutt og jeg har aldri hatt lyst til å ha sex med en gutt.

Jeg vet dere ikke kan svare hva jeg er, men jeg vil høre hva dere tenker rundt det jeg har skrevet?

Kanskje er det noen andre homofile/lesbiske som kan fortelle om sin situasjon?  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i samme situasjon. :)

Jeg har aldri vært tent på en mann... aldri. Men når jeg var ungdom så hadde jeg mistake om at jeg var bi. Litt sånn "Jeg kunne muligens... potensielt... vært i et forhold med en kvinne hvis hun var veldig veldig spesiell."

Det var måten jeg nærmet meg tema. Ikke lesbisk... men muligens pitte litte gran bi. 

Jeg var 20 når noen spurte meg "Er du gay?" Jeg ble så sjokkert, ikke fordi hun spurte, men fordi jeg ikke ante hva jeg skulle si til henne. Jeg gikk hjem, så meg selv i speilet og sa "Du liker jenter."

Første steget er aksept. Hva gjorde jeg så? Jeg bestilte alle sesongene av The L Word på DVD og etter første sesongen var jeg ganske sikker på at jeg var gay. :enig: Hun Marina var hot altså... :flau: 

Altså hør her... om du er bi eller gay spiller ingen rolle. Det er ikke noe å stresse over. Det som er viktig er at du gjør det som føles riktig for deg. Man kan si "ja takk begge deler." Det er lov. Om du bare liker jenter nå, så finn deg jenter og kos i vei. Senere om du liker en gutt, så er det helt greit. Det er ikke sånn at noen sier "HEI! Du sa du var lesbisk! No boys for you, miss!" Det skjer ikke. 

Skrevet

Hva man er spiller jo ikke noen stor rolle, men du skriver at du aldri kunne tenke deg et forhold med en gutt, og at du at du ikke kunne tenke deg å ha sex med en gutt. Samtidig skriver du at du blir forelsket av jenter, og at du tenner på dem.

Forstår at det for mange kan være vanskelig å vite hva man er, men hos deg høres det ut som om saken er klarere enn klarest ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...