Gå til innhold

To like

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kjøper to eller flere like av samme favoritttøyet eller favorittskoa og i samme farge? Altså to eller flere helt identiske plagg eller sko? Hvorfor gjør dere dette?

Jeg fant ett par vintersko som var så gode på beina mine og jeg elsker dem men de er våte. Derfor vurderer jeg å kjøpe helt like. De fantes kun i en farge eller så kunne jeg ha valgt like bare i forskjellige farger. Men er usikker på om det er veldig kjedelig å ha akkurat to like par sko. Hva hadde dere gjort? Noen flere som kjøper akkurat like ting når det er favoritten deres?

Anonymkode: f9243...1bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som kjøper to eller flere like av samme favoritttøyet eller favorittskoa og i samme farge? Altså to eller flere helt identiske plagg eller sko? Hvorfor gjør dere dette?

Jeg fant ett par vintersko som var så gode på beina mine og jeg elsker dem men de er våte. Derfor vurderer jeg å kjøpe helt like. De fantes kun i en farge eller så kunne jeg ha valgt like bare i forskjellige farger. Men er usikker på om det er veldig kjedelig å ha akkurat to like par sko. Hva hadde dere gjort? Noen flere som kjøper akkurat like ting når det er favoritten deres?

Ja :)

Det har jeg gjort mange ganger, både med sko og klær

Anonymkode: f9767...209

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan tørke de og deretter behandle de med midler som gjør at fukt ikke trenger inn i skoene :)

• Liker 1
Skrevet

Ikke kjedelig, nei :)

Både sko og klær blir jo utslitt etterhvert, og det er bare fint å ha ekstra eksemplar av favorittene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...