Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Fra desember til mars må jeg gi sambo 4 gaver... Det er julaften, 2-årsdagen vår, valentine's day og bursdagen hans.

Jeg har tenkt ut gavene tror jeg (fortsatt åpen for bedre forslag):

- klokke

- nudie-bukse

- parfyme

- treningsbukse

Men hvilken gave skal jeg gi til hvilken anledning tro? Kanskje parfyme til valentine's day jaffal.... Noen hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Gjest John Doe
Skrevet

Er det faktisk fork som feirer valentine også? Det er da bare tull og fanteri og opphav fra handelstanden.

Jeg har ikke peil på pakkesanger. Jeg får bare undertøy og sokker og slike ting jeg trenger til jul og brusdagene mine. Og hva i pokker er nudie-bukse? Hørtes kinky ut, eller er det bare min skitne fantasi som tar over? :sjarmor:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Er det faktisk fork som feirer valentine også? Det er da bare tull og fanteri og opphav fra handelstanden.

Jeg har ikke peil på pakkesanger. Jeg får bare undertøy og sokker og slike ting jeg trenger til jul og brusdagene mine. Og hva i pokker er nudie-bukse? Hørtes kinky ut, eller er det bare min skitne fantasi som tar over? :sjarmor:

Hehe, nei nudie er et merke... Det er en olabukse. Og valentine's day er knall det. Viktig med sånne dager!! :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

ok, jeg har bestemt meg tror jeg... Det blir nudie-bukse til jul, klokke til bursdag og parfyme til enten 2-års dag eller valentine's...

Dropper treningsbukse da, men må ha et 4. gaveforslag... det skal ikke være så dyrt som de andre gavene...

Skrevet

Kjæresten min fikk pysjamas av meg til jul i fjor, og han gikk i den hele tiden, hehe...begynner å lure på om jeg skal skaffe ham en til :wink:

Ellers har jeg gitt ham et kuponghefte til valentine's day der han får visse rettigheter og "goder" fra meg :sjarmor: (han sparer fortsatt noen til ekstra gode anledninger)

I år tror jeg at jeg skal finne noen silkeboxershorts til ham, men finner det ikke her i Bergen :o

Håper du fikk litt inspirasjon fra meg :wink:

Gjest Lilleulv
Skrevet

Tusen takk femme! :) Kanskje jeg skal kjøpe en pysjamas jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...