AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Er det vanskelig å klage på avslag til førstegangstjenesten og få medhold? Jeg fikk avslag fordi jeg hadde krysset ut på at jeg har en Autisme diagnose og oppmerksomhetsvansker, fordi det var det mine foreldre sa jeg skulle siden jeg var usikker på hva jeg skulle svare. Har i ettertid tenk over det og jeg har ikke oppmerksomhetsvansker. Jeg har heller ikke en Autisme diagnose. Det eneste jeg har er F84,9, ikke navn på den Anonymkode: a34fe...46d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Du igjen. Glem det. De vil ikke ha deg inn, da de har tusenvis av ungdommer uten dine problemer å velge blant. F84.9 er for øvrig en gjennomgripende utviklingsforstyrrelse i autismeapekteret. Så du har jo svart helt korrekt på skjema. Anonymkode: cd273...bee
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 De kan velge og vrake blandt motiverte og fysisk/psykisk gode ungdommer. nei du kommer ikke inn. Anonymkode: 64e71...864
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Hva mener du deg igjen? F84.9 Gjennomgripende utviklingsforstyrrelse, uspesifisert. Altså ikke autisme Anonymkode: a34fe...46d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Du kan, som nevnt glemme, det. Behovet til forsvaret er få og når både jenter og gutter har sesjon er massen til å velge de beste stor. Veldig små ting er nok til at du ikke blir tatt opp. Anonymkode: 20a0c...9f9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 Har hørt om folk som egentlig ikke ble valgt. Så ringte dem og visste at de var veldig motivert og fikk tjenestegjør. Formen min er det ikke noe galt med, er utrolig godt trent. Anonymkode: a34fe...46d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå