Gå til innhold

Tenne på voldtektslek/rollespill.

Fremhevede innlegg

Gjest Sjørøveren
Skrevet

Først må jeg bare si, nei dette er IKKE min fantasi som jeg fantaserer om. Jeg tenner hverken på tanken på å bli voldtatt eller å voldta. 

Jeg og knullevenninnen (hun jeg har hatt lengst) har ofte rollespill under sex. Jeg er alltid en sjørøverkaptein (så klart :P. Typisk meg) Hun er alltid ei sjørøverkvinne. Vi kler oss alltid ut som sjørøvere, men klærne forsvinner jo fort ;). I natt kom hun for mer. Etter hun hadde vert hos venner. Hun var edru. Så ikke så mye søvn akkurat før i 6-7 tiden. Hun bestemte rollespill i natt, jeg skulle så klart være det jeg alltid er, men hun ville være ei vanlig sjenert jente og jeg skulle komme "på land" å kidnappe henne og ta henne med "i skipet mitt". Så skulle jeg være hardhent, rive av henne klærne og voldta henne, mens hun skrek og prøvde å komme seg løs. Tilslutt skulle hun gi opp og være "slaven" min. 

Jeg ble sjokkert (tro det eller ei) over dette rollespille hun fortalte, jeg visste ikke hva jeg skulle si. Hadde aldri trodd hun tente på noe sånt. De færreste kvinner gjør det, hvis det er noen i det hele tatt. Synes bare det er fælt jeg og jeg kunne aldri aldri aldri voldtatt noen på ekte. Så desperat og gal er jeg ikke. Jeg er ikke så ondskapsfull. Men så klart dømmer jeg henne ikke for det hun tenner på. Hun så jeg reagerte og sa jeg måtte ikke hvis jeg ikke ville, var bare en fantasi hun hadde selv om det er fælt, men hun ville aldri blitt voldtatt i virkeligheten. Kun av meg. 

Jeg gikk nå med på det for jeg var jo kåt og ville ha sex med henne, og hun er jo ei god venninne ellers også som jeg ikke liker å si nei til. Så vi lekte nå. Uansett hadde jeg en ekkel klump i halsen når jeg gjorde det. Men sexen var god og det syntes hun også. Når vi var ferdig med rollespille så lå vi i senga og koste, prata og lo før vi sovnet. 

Er dette virkelig noe mange tenner på? Eller har fantasert om? Jeg dømmer ikke de som tenner på det, jeg synes bare det er litt sykt men mye rart folk tenner på. Eneste som ikke er ok å tenne på synes jeg er å ha sex med barn!  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er forholdsvis vanlig. Og det betyr ikke at man faktisk fantaserer om eller ønsker å bli voldtatt da det foregår i en trygg situasjon.

Anonymkode: bbe5a...3d9

• Liker 6
Skrevet

Jg fantaser om å bli voldtatt , men hadde nok ikke likør d irl.

duuuuh har du noen gang postet bilde sv deg her inne på forumet? Så lyst til å se deg, horny på deg Heheh elsker alt du skriver og svarer om sex😍

Anonymkode: a68e1...458

• Liker 2
Skrevet

Skulle ikke du bli sammen med eksen din igjen? Way to go.

Anonymkode: 2e77e...ce3

• Liker 2
Gjest Sjørøveren
Skrevet

Helt greit at folk tenner på det, og jeg kan slappe mer av når det er vanlig. Har bare ikke opplevd det under sex før å "leke at jeg må voldta noen". Synes bare det var litt creepy men blir nok mer vant med det. Hun likte det god og det er jo det viktigste :) 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ikke du bli sammen med eksen din igjen? Way to go.

Anonymkode: 2e77e...ce3

Vi har bestemt oss for å ta det rolig å se hva fremtiden bringer. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jg fantaser om å bli voldtatt , men hadde nok ikke likør d irl.

duuuuh har du noen gang postet bilde sv deg her inne på forumet? Så lyst til å se deg, horny på deg Heheh elsker alt du skriver og svarer om sex😍

Hadde likt om du hadde voldtatt meg på skuta di 😇

• Liker 1
Skrevet

Tro meg, det er stoooor forskjell på playrape og ekte voldtekt. Jeg har opplevd voldtekt på ekte og det var grusomt, og av og til skammer jeg meg litt over å ha en slik fantasi, men de to kan ikke sammenlignes engang. Det er bare et rollespill og det er veldig viktig med aftercare etterpå.

Uansett, ikke gjør det igjen hvis det er ubehagelig for deg. Husk at du har grenser du også. 

Anonymkode: b14d9...758

• Liker 3
Skrevet

Veldig vanlig haha. Bare søk opp bdsm og submissive og dominant. 

Selv fantaserer jeg om å bli dominert, lagt i pakken, holdt fast, fanget, men ikke seksuelt. Hahaha det er kanskje enda særere.

Skrevet (endret)

Noen ganger registrerer man at noen liker enn, spesielt ei totalt ukjent dame jeg møtte men aldri snakket med da jeg var med min bror og hun var med en kar (om han var kjæreste, venn eller bror for den saks skyld vet jeg ikke), men hun så så mye i min retning at jeg begynte å følge med henne og det utviklet seg til intens øyekontakt.

Hadde det vært en annen anledning og ikke midt på dagen samt jeg hadde min bror med samt hun hadde han karen med seg, var på cafe dette, ja da hadde jeg hatt lyst å "voldta" henne. Har nemlig lekt med tankegangen flere ganger, og hun her var jeg så sikker på at ville gå fysisk med meg at hadde vi vært dønn alene så skulle jeg gått bort til henne uten å sagt et ord - presse henne mot veggen ganske bestemt og i stedet for å si hva jeg ville bare vise det i stedet. Jeg tror hun hadde likt det også, bli dominert av en vilt fremmed hun ikke hadde utvekslet ett ord med...

Jeg har lekt med slike tanker noen ganger, men aldri vært i en situasjon jeg bare kunne trøkket til og tatt hva jeg ville ha. Er jo ikke voldtekt dette, men er det nærmeste jeg kan gå og jeg har en fantasi om akkurat dette, gå til et slikt skritt med noen man ikke en gang har sagt så mye som hei til...

Endret av lillesky
Gjest Sjørøveren
Skrevet

Takk for svar :) Godt at det er normalt. Kan jeg slå meg til ro med det og heller nyte det mer. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde likt om du hadde voldtatt meg på skuta di 😇

;) Arrr pass deg, vet aldri når jeg dukker opp!:pirat:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tro meg, det er stoooor forskjell på playrape og ekte voldtekt. Jeg har opplevd voldtekt på ekte og det var grusomt, og av og til skammer jeg meg litt over å ha en slik fantasi, men de to kan ikke sammenlignes engang. Det er bare et rollespill og det er veldig viktig med aftercare etterpå.

Uansett, ikke gjør det igjen hvis det er ubehagelig for deg. Husk at du har grenser du også. 

Anonymkode: b14d9...758

Trist at du har blitt voldtatt på ekte :( Det er jævlig.

Har også opplevd det selv om jeg er mann, men har ikke blitt tatt så seriøst, kanskje derfor jeg reagerte også. Men det kommer seg nok. Sexen er jo god, og det er bare på lek. 

Er vant med bdsm men føler det er annerledes, det er ikke direkte voldtekt synes jeg. Jeg har jo alltid likt det, så burde jeg ikke reagere på dette. Føltes litt ubehagelig og creepy (ikke sexen, men tanken om at "jeg voldtar") men det kommer seg. Jeg gjør jo ingen vondt ;) bare nytelse. 

Skrevet

Det er veldig normalt. Nesten halvparten av jentene har sånne fantasier, eller har hatt det en periode i livet sitt

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet.
Fra våre regler:

Sitat

Du kan ikke poste:
Innlegg som oppfordrer til eller forherliger voldshandlinger, voldsbruk, voldtekt og lignende.

/lillesky (mod)

Skrevet
På 6.11.2016 den 20.33, Sjørøveren skrev:

Først må jeg bare si, nei dette er IKKE min fantasi som jeg fantaserer om. Jeg tenner hverken på tanken på å bli voldtatt eller å voldta. 

Jeg og knullevenninnen (hun jeg har hatt lengst) har ofte rollespill under sex. Jeg er alltid en sjørøverkaptein (så klart :P. Typisk meg) Hun er alltid ei sjørøverkvinne. Vi kler oss alltid ut som sjørøvere, men klærne forsvinner jo fort ;). I natt kom hun for mer. Etter hun hadde vert hos venner. Hun var edru. Så ikke så mye søvn akkurat før i 6-7 tiden. Hun bestemte rollespill i natt, jeg skulle så klart være det jeg alltid er, men hun ville være ei vanlig sjenert jente og jeg skulle komme "på land" å kidnappe henne og ta henne med "i skipet mitt". Så skulle jeg være hardhent, rive av henne klærne og voldta henne, mens hun skrek og prøvde å komme seg løs. Tilslutt skulle hun gi opp og være "slaven" min. 

Jeg ble sjokkert (tro det eller ei) over dette rollespille hun fortalte, jeg visste ikke hva jeg skulle si. Hadde aldri trodd hun tente på noe sånt. De færreste kvinner gjør det, hvis det er noen i det hele tatt. Synes bare det er fælt jeg og jeg kunne aldri aldri aldri voldtatt noen på ekte. Så desperat og gal er jeg ikke. Jeg er ikke så ondskapsfull. Men så klart dømmer jeg henne ikke for det hun tenner på. Hun så jeg reagerte og sa jeg måtte ikke hvis jeg ikke ville, var bare en fantasi hun hadde selv om det er fælt, men hun ville aldri blitt voldtatt i virkeligheten. Kun av meg. 

Jeg gikk nå med på det for jeg var jo kåt og ville ha sex med henne, og hun er jo ei god venninne ellers også som jeg ikke liker å si nei til. Så vi lekte nå. Uansett hadde jeg en ekkel klump i halsen når jeg gjorde det. Men sexen var god og det syntes hun også. Når vi var ferdig med rollespille så lå vi i senga og koste, prata og lo før vi sovnet. 

Er dette virkelig noe mange tenner på? Eller har fantasert om? Jeg dømmer ikke de som tenner på det, jeg synes bare det er litt sykt men mye rart folk tenner på. Eneste som ikke er ok å tenne på synes jeg er å ha sex med barn!  

Du kødder nå?

Det må jo være en av de vanligste fantasiene til kvinner.

• Liker 2
Skrevet

Settingen (nei, ikke setningen, det er ikke skrivefeil) "Fuck me like you hate me" er noe mange kvinner digger og ønsker seg. Selv om mange av dem/dere ikke erkjenner det/innrømmer det sånn "in the first place". 

Det handler om tillit, trygghet og god kommunikasjon. Og det funker som faen :)

• Liker 3
Skrevet
På 11/6/2016 den 21.31, made4u skrev:

Noen ganger registrerer man at noen liker enn, spesielt ei totalt ukjent dame jeg møtte men aldri snakket med da jeg var med min bror og hun var med en kar (om han var kjæreste, venn eller bror for den saks skyld vet jeg ikke), men hun så så mye i min retning at jeg begynte å følge med henne og det utviklet seg til intens øyekontakt.

Hadde det vært en annen anledning og ikke midt på dagen samt jeg hadde min bror med samt hun hadde han karen med seg, var på cafe dette, ja da hadde jeg hatt lyst å "voldta" henne. Har nemlig lekt med tankegangen flere ganger, og hun her var jeg så sikker på at ville gå fysisk med meg at hadde vi vært dønn alene så skulle jeg gått bort til henne uten å sagt et ord - presse henne mot veggen ganske bestemt og i stedet for å si hva jeg ville bare vise det i stedet. Jeg tror hun hadde likt det også, bli dominert av en vilt fremmed hun ikke hadde utvekslet ett ord med...

Jeg har lekt med slike tanker noen ganger, men aldri vært i en situasjon jeg bare kunne trøkket til og tatt hva jeg ville ha. Er jo ikke voldtekt dette, men er det nærmeste jeg kan gå og jeg har en fantasi om akkurat dette, gå til et slikt skritt med noen man ikke en gang har sagt så mye som hei til...

Spesielt....

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt....

Bare spennende!!

Skrevet

Jeg forstår deg godt Sjørøveren. Jeg klarer å skille mellom fantasi og annet. Men selv jeg synes det er vanskelig å spille slike rollespill, da jeg kanskje synes det er litt over streken. Alt annet er jo greit, som klær og utstyr osv, men voldtekt er vanskelig for meg å late som.

Skrevet
6 minutter siden, made4u skrev:

Bare spennende!!

Bare for deg!

Anonymkode: 7b79c...3ad

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare for deg!

Anonymkode: 7b79c...3ad

ikke med den rette jenta...

Spennende for henne også...

Gjest LillaGorilla🐒
Skrevet

For å si det sånn, så er det jo forskjell på å miste kontrollen fysisk, kontra å miste kontrollen mentalt. I playrape og i andre sub-situasjoner, er det jo som regel den fysisk svake parten som egentlig kontrollerer situasjonen rent mentalt.

og sånn må det nesten være for at det skal bli en god opplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...