AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 hei, jeg er i en veldig pinlig situasjon, har nylig anket en dom på 30 dager for fyllekjøring, og som tittelen sier så studerer jeg på krus, fengselsbetjentutdanning og jeg har hatt praksis i fengselet jeg har blitt dømt for å sone i... føler meg veldig dum, litt av en helomvending det her.... hva skal jeg gjøre dersom jeg ikke får ønsket om å bytte fengsel innvilget? alle kommer til å kjenne meg igjen Anonymkode: 7044e...f31
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Kan man i det hele tatt fullføre utdanningen med fyllekjørin på rullebladet? Jeg trodde man måtte ha rent rulleblad for å bøi fengselsbetjent. Anonymkode: 102ac...128 4
EvaLena Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Dette burde du jo tenkt på før du satte deg bak rattet. Dette fortjener du 7
PhilosopherSe7en Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Samme lurte jeg på. Mener å huske at et krav er plettfri vandel for å jobbe som fengselsbetjent.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man i det hele tatt fullføre utdanningen med fyllekjørin på rullebladet? Jeg trodde man måtte ha rent rulleblad for å bøi fengselsbetjent. Anonymkode: 102ac...128 Var i hvertfall sånn da jeg utdannet meg for seks år siden. Anonymkode: f99c9...d49
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var i hvertfall sånn da jeg utdannet meg for seks år siden. Anonymkode: f99c9...d49 Det er sånn fremdeles, derfor stusser jeg på historien til TS. Kanskje TS har sluttet nå da. Anonymkode: 102ac...128
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 Det er ihvertfall sånn på sykehuset jeg jobber på (psyk) at om du blir innlagt og jobber på sykehuset så blir du flyttet til et annet sykehus, slik at du skal slippe rollekonflikten og for å beskytte pasienten mot å dele sensitive opplysninger med kollegaene. Jeg vil tro at fengselet ditt helst ønsker at du soner et annet sted også, for å slippe og skrote fengselsbetjentenes troverdighet overfor de andre som soner, og for å beskytte deg fra å sone der dine (tidligere?) kollegaer er betjenter. Hvis du får avslag burde dette være argumenter gode nok i en eventuell anke ihvertfall. Anonymkode: 71f03...d82
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #8 Skrevet 6. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sånn fremdeles, derfor stusser jeg på historien til TS. Kanskje TS har sluttet nå da. Anonymkode: 102ac...128 det stemmer ja, har sluttet... Anonymkode: 7044e...f31 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #9 Skrevet 6. november 2016 8 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev: Samme lurte jeg på. Mener å huske at et krav er plettfri vandel for å jobbe som fengselsbetjent. Han har vel kanskje plettfri vandel frem til en evt dom eller? Anonymkode: 71f03...d82 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #10 Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han har vel kanskje plettfri vandel frem til en evt dom eller? Anonymkode: 71f03...d82 Hvis man skal sone for fyllekjøring er man nok dømt. Men jeg ser nå at TS har sluttet. Anonymkode: 102ac...128
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #11 Skrevet 6. november 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: hei, jeg er i en veldig pinlig situasjon, har nylig anket en dom på 30 dager for fyllekjøring, og som tittelen sier så studerer jeg på krus, fengselsbetjentutdanning og jeg har hatt praksis i fengselet jeg har blitt dømt for å sone i... føler meg veldig dum, litt av en helomvending det her.... hva skal jeg gjøre dersom jeg ikke får ønsket om å bytte fengsel innvilget? alle kommer til å kjenne meg igjen Anonymkode: 7044e...f31 For å ha jobb som fengelsebetjent, så må du ha plettfri vandel. Du skal og være utestengt, for lengst, fra utdannelsen. Så her stemmer ikke kart og terreng. Anonymkode: 98fb0...8f4 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #12 Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For å ha jobb som fengelsebetjent, så må du ha plettfri vandel. Du skal og være utestengt, for lengst, fra utdannelsen. Så her stemmer ikke kart og terreng. Anonymkode: 98fb0...8f4 TS har allerede svart på dette. Anonymkode: 102ac...128
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #13 Skrevet 6. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: det stemmer ja, har sluttet... Anonymkode: 7044e...f31 Da er det jo ikke noe problem. Son dommen din du. Anonymkode: 98fb0...8f4 1
PhilosopherSe7en Skrevet 6. november 2016 #14 Skrevet 6. november 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har vel kanskje plettfri vandel frem til en evt dom eller? Anonymkode: 71f03...d82 Han er jo dømt! 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS har allerede svart på dette. Anonymkode: 102ac...128 TS sitt svar henger ikke sammen med hva TS skriver i utgangspunktet der h*n gir uttrykk for at h*n nå er under utdanning for å bli fengselsbetjent, noe h*n ikke er om h*n har sluttet slik TS senere påstår!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #15 Skrevet 6. november 2016 2 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev: Han er jo dømt! TS sitt svar henger ikke sammen med hva TS skriver i utgangspunktet der h*n gir uttrykk for at h*n nå er under utdanning for å bli fengselsbetjent, noe h*n ikke er om h*n har sluttet slik TS senere påstår! snakk om å henge seg opp i detaljer, jeg har studert nå frem til jeg fikk dommen, slutt å prøve å vri på det jeg skriver Anonymkode: 7044e...f31 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #16 Skrevet 6. november 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det jo ikke noe problem. Son dommen din du. Anonymkode: 98fb0...8f4 ikke noe problem? hva skal jeg si til medfangene som kjenner meg igjen? og betjenter? har bare lyst til å grave meg ned akkurat nå Anonymkode: 7044e...f31
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #17 Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ikke noe problem? hva skal jeg si til medfangene som kjenner meg igjen? og betjenter? har bare lyst til å grave meg ned akkurat nå Anonymkode: 7044e...f31 Du sier at du gjorde en feil. Slikt skjer. Anonymkode: 102ac...128
PhilosopherSe7en Skrevet 6. november 2016 #18 Skrevet 6. november 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: snakk om å henge seg opp i detaljer, jeg har studert nå frem til jeg fikk dommen, slutt å prøve å vri på det jeg skriver Anonymkode: 7044e...f31 Jeg har ikke vridd på noe av det du sa, derimot påpekte jeg hva du sa, noe som er to motstridende uttalelser! Hadde vært unngått om du hadde uttalt deg riktig i fra starten av og ikke hentydet at du er under utdanning. Hadde du vært litt mer opptatt av detaljer selv så hadde du gjerne ikke vært i denne situasjonen Endret 6. november 2016 av PhilosopherSe7en
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #19 Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, PhilosopherSe7en skrev: Hadde du vært litt mer opptatt av detaljer selv så hadde du gjerne ikke vært i denne situasjonen Herregud ... Anonymkode: 102ac...128 1
PhilosopherSe7en Skrevet 6. november 2016 #20 Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herregud ... Anonymkode: 102ac...128 Bare kall meg PhilosopherSe7en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå